מירון חרותי שבר גם את השיא הישראלי ב-50 פרפר

יום של תהפוכות באליפות ישראל בבריכות קצרות במשחה שהשיא שלו נשבר פעמיים באותו יום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בבוקר יום התחרות האחרון של אליפות ישראל בבריכות קצרות שבר מרקוס שלזינגר במוקדמות את השיא הישראלי ב-50 מטר פרפר בתוצאה 22.88 שני. במשחה הגמרים בערב הצליח מירון חרותי בתום משחה צמוד לשבור את השיא הטרי ולקבוע שיא ישראלי חדש, 22.86 שנ׳, שתי מאיות מהר משיאו של מרקוס. בתחרות שנמשכה ארבעה ימים שבר חרותי לא פחות מארבעה שיאים.

יום של תהפוכות. חרותי ושלזינגר | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

אצל הבנות, הוכתרה למצטיינת לאה פולונסקי, שזכתה בזהב רביעי באליפות ב-400 מעורב אישי ו-4:42.63 דק׳. אחיה, רון פולונסקי, שדורג שני במרוץ לתואר המצטיין, ניפץ שיא נוער של מיקי חליקה ב-400 מ.א מ-1996, כשניצח עם 4:09.67 ושבר בשש שניות את השיא העתיק. באותו משחה, גל כהן גרומי שבר שיא גילאי 17 עם 4:15.80.

תומר פרנקל היה קרוב מאוד לשיא ישראלי משלו ב-200 חופשי, כשקבע 1:43.77 דקות, 27 מאיות מהשיא, כשיעקב טומרקין סיים שני ודניאל נמיר שלישי. אנדראה מורז השלימה זהב שלישי עם ניצחון ב-200 חופשי ב-1:57.40 דקות. ב-100 חזה, תומר גולדפדן ירד לראשונה בקרייה מגבול הדקה, כשניצח עם 59.91, אצל הנשים גלי פסקרה הוכתרה כאלופת ישראל עם 1:10.02 דקות. ב-50 פרפר מיכל ליברמן זכתה בזהב עם 27.60, כשאניה גוסטמלסקי האגדית בת ה-38 זכתה בכסף עם 27.82 ש׳.

הקרב על תואר אלופי ישראל בין האגודות היה הכי צמוד שיש, כאשר שתי נקודות בלבד הפרידו בין הפועל ירושלים, שזכתה בתואר האליפות, להפועל דולפין נתניה שהסתפקה בסגנות ובתואר האלופה בדירוג הגברים. מכבי חיפה סיימה במקום השלישי הכללי, כאשר מכבי פ.מ רעות זכתה באליפות לנשים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג