מה כל כך מיוחד במרוץ נדל"ן RUN?

המרוץ שיתקיים ב-30 באפריל בעמק חפר יהיה אירוע הספורט הראשון של ענף הבנייה בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ עמק חפר

להרשמה למרוץ נדל"ן RUN

ריצת שטח במסלול מישורי ומדהים, אירוע חגיגי ומיוחד שקורה בפעם הראשונה, מזג אוויר של סוף אפריל וקהילת רצים שכל כך התגעגעה לחזרתם של המרוצים – השילוב הזה לא יכול להיות יותר טוב וב-30 באפריל זה קורה בעמק חפר, על הגדה של נחל אלכסנדר. מרוץ נדל"ן RUN הראשון יוצא לדרך והוא למעשה יהיה אירוע הספורט הראשון המשלב בין מרוץ תחרותי ועממי לקהילת הבנייה והנדל"ן בארץ.

מה צפוי במרוץ

מדובר במסלול שטח יפהפה ושטוח שמאפשר לרצים שיגיעו בכושר טוב לקבוע שיאים אישיים במקצים ל-10, 5 ו-2 קילומטרים, אליהם יתווסף גם מקצה שליחים ל-4 פעמים 5 קילומטרים (שליחים 20 ק"מ). נקודת הזינוק תמוקם בפארק איטליה שבעמק חפר, קרוב מאוד לקיבוץ מעברות ולמרכז המסחרי משמר השרון.

הריצה תהיה לכיוון מזרח וצפון, על הגדה של נחל אלכסנדר ודרך הפרדסים עד לאגמון חפר הנפלא, שם רצים ממש על קו המים (במקצה ל-10 קילומטרים) ושם גם מסתובבים בחזרה לחלק השני של המרוץ. המסלול שטוח לגמרי ונוח, כך שאפשר לרוץ מהר, ונקווה גם שמזג האוויר יהיה טיפוסי לסוף אפריל – רגע לפני שבאמת מתחיל להיות חם.

נדל"ן RUN הוא אירוע שמופק על ידי שוונג וקבוצת CivilEng ויהיו שם נציגים מכל ענף הבנייה וביניהם נותני החסות הראשיים: קבוצת סופרין, א.צ שיווק וגב ים, שרבים מהם מוצאים קשר ישיר בין ריצה למרחקים ארוכים וספורט סבולת בכלל לבין הענף שאותו הם מגדירים כתובעני במיוחד.

ספורטאים מענף הבנייה

אחד מהם הוא רוני סרי, מנכ"ל ברן ישראל, שמעבר להיותו בכיר בענף הבנייה הישראלי הוא גם ספורטאי סבולת ותיק ואיש ברזל שלא מוכן בשום אופן לוותר על השילוב בין שני העולמות שגוזל ממנו את רוב השעות ביממה. "מבחינתי זה חובה לעשות את זה", מספר סרי, "זו ההזדמנות היחידה שיש לי לשקט במשך היום, למחשבות ללא הטלפון הנייד וזה בעצם להתחיל את היום ברגל ימין עם אנרגיות טובות. אין פה קונפליקט, קמים ב-4:30 או 5 בבוקר, עושים ספורט, מסיימים עד 7 ויוצאים ליום העבודה הרבה יותר מרוכזים".

גם אליאב דאי, מנהל אגף לוגיסטיקה ונכסים של ארגון נכי צה"ל, חושב שיש קשר ישיר בין העיסוק בבנייה לריצה: "אתה יכול להקביל בין פרויקט בענף הבנייה לריצה. צריכים להשיג עוד יעד ולהתמודד עם קשיים תוך כדי התהליך. אתה כל הזמן מנסה לשפר את עצמך, גם בריצה וגם בבנייה. אני חושב ש-CivilEng חיפשו דרך לקשר בין השניים, הם זיהו את הצורך והתלבשו עליו. אחרי הכל יש הרבה מנכ"לים של חברות בתחום שמנהלים אורח חיים ספורטיבי שמתכתב עם כל התכונות והשקפת העולם שלהם".

"אנחנו אנשים שלוקחים את עצמם אל הקצה". רוני סרי | צילום: באדיבות רוני סרי

על השילוב הזה שקורה בפעם הראשונה מספר רוני סרי: "זה חשוב כי זה הפנינג של הענף ובעיקר של העובדים הצעירים יותר שהם דור ההמשך. בענף שלנו שהוא LOW TECH יש לאנשים הוותיקים והמנוסים יותר משקל וחשיבות, הם יותר מתבלטים, וזו ההזדמנות של הצעירים בתוך החברות להתבלט ולפגוש חברים מהלימודים ומהענף".

על העובדה שבכירים רבים מענף הבנייה מנהלים אורח חיים ספורטיבי אומר סרי: "אנחנו אנשים שלוקחים את עצמם אל הקצה. אז או שזה פיצוי על הקצב בעבודה או שזה האופי, באמת לא חקרתי את התופעה. אנשים אצלנו דורשים המון מעצמם, אלו אנשים עם אמביציה ולעבוד בענף שלנו זו בחירה בדרך קשה בחיים, מבלי לזלזל בענפים אחרים. זה פשוט ענף מורכב שדורש השקעה, חריצות, מדדים והישגים, ואלה בדיוק הפרמטרים של הספורט, חוץ מזה שאנחנו צריכים את השקט הנפשי".

אז ביום שישי בבוקר, ה-30 באפריל, אפשר יהיה לחוש ככל הנראה בתחרות סמויה בין חברות הבנייה השונות, אבל בסופו של דבר זו תהיה חגיגת ריצה קלאסית שתגיע למאות אנשים נוספים שחיכו יותר משנה לחגוג באירוע ספורט איכותי ומהנה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג