שיא ישראלי ומדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו ב-400 מעורב

מדליה נוספת לנבחרת ושיא נוער לגורבנקו לאחר שגם במוקדמות שברה אותו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בסבב ה"גולדן טור" הצרפתי בניס, קבעה אנסטסיה גורבנקו הערב (ראשון) 55.36 בגמר 100 מטר חופשי והקדימה במאית אחת בלבד את אנדראה מורז, שהגיעה במקום הרביעי. התוצאה של גורבנקו מהווה שיא נוער וזאת אחרי שגם במוקדמות שברה אותו כשקבעה 55.63. בסך הכל, מדובר בשיפור של 52 מאיות לשיא איתו הגיעה לתחרות. בנוסף לכך, אתמול (שבת), שברה אנסטסיה גורבנקו את השיא ישראלי ב-400 מעורב אישי ביותר משש שניות כשקבעה 4:41.48 וזכתה במדליית ארד. גם אנדראה מורז עלתה על הפודיום וזכתה במדליית כסף ב-200 חופשי עם תוצאה טובה של 2:00.80 דק'.

גורבנקו על הפודיום (מימין) | צילום: באדיבות איגוד השחייה

על שיא נוער נוסף חתומה לאה פולונסקי, שקבעה 2:12.82 דקות ב-200 פרפר ושברה ב-1.4 שניות את שיאה של מאי לווי מ-2018. זמן זה גם העניק לה את המקום החמישי בגמר. עוד תוצאות של הנבחרת: דניס לוקטב קבע ב-200 חופשי 1:49.35 דקות. בגמר נוסף, מירון חרותי סיים שישי ב-50 חופשי עם 23.00, כשמרקוס שלזינגר שמיני באותו גמר עם 23.29 ש'.

התחרות הראשונה בסבב זה הסתיימה הערב לאחר ששחייני הנבחרת ישראל סיימו את הופעותיהם עם מדליה נוספת של אנסטסיה גורבנקו, שני שיאי נוער של גורבנקו ולאה פולונסקי ופעמיים מקום רביעי קרוב מאוד לפודיום של אנדראה מורז ודניס לוקטב. הנבחרת מסיימת את התחרות עם שלוש מדליות, שיא ישראלי אחד, שלושה שיאי נוער ו-20 העפלות לגמרים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג