מבול של שיאים באליפות ישראל בריצה ל-15 ק"מ

לונה צ'מטאי שברה את שיא ישראל לנשים ב-15 ק"מ כשעל הדרך היא גם שיפרה את השיא בן 14 השנים ל-10 קילומטרים שהיה שייך לנילי אברמסקי. מארו טפרי שבר את השיא לגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות ישראל בריצה ל-15 קילומטרים התקיימה הבוקר (שישי) בראשון לציון בתנאים מושלמים לריצה, שבאו לידי ביטוי עם שיא ישראלי כפול של המנצחת ועוד שיא ישראלי של המנצח.

ביצוע מרשים. לונה צ'מטאי | צילום: צלמי שוונג

לונה צ'מטאי ניצחה בין הנשים בזמן מדהים של 49:47 דק' ושיפרה ביותר משתי דקות את שיאה הקודם. על הדרך היא גם שברה את השיא הישראלי בריצה ל-10 ק"מ עם 33:12 דק' שזה שיפור של 39 שניות לשיא שקבעה נילי אברמסקי לפני כמעט 14 שנים. שנייה בין הנשים סיימה הגר כנעני בזמן של 57:20 דק' ושלישית אירנה קונובלוב עם 58:08 דק'.

גם אצל הגברים נקבע שיא ישראלי כשהמנצח מארו טפרי חצה את קו הסיום בזמן של 44:50 דק'. הוא הקדים ב-4 שניות את אלוף ישראל במרתון גירמה אמרה, כשאיימרו עלמיה סיים שלישי עם 45:04 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג