למה כדאי להשתתף במרוץ לוד?

הריצה על כביש 40 המהיר, ההפנינג הספורטיבי החוויתי, מזג האוויר הצפוי. רק אל תגידו שלא המלצנו לכם על הדרך המושלמת לפתוח את הסופ"ש של ה-29 במרץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ לוד יתקיים השנה ב-29 במרץ, ויש לא מעט סיבות להכניס אותו לתכנית המרוצים שלכם. המרוץ יתקיים השנה בפעם השישית ויכלול מקצים תחרותיים למרחקים של 10, 5 ו-2 קילומטרים כמו גם מקצים עממיים ל-2 קילומטרים ו-300 מטרים.

עוד כתבות בנושא 
5 טיפים להכנה מנטלית לעונת המרוצים
5 טיפים לחזרה לאימוני ריצה לאחר פגרה
5 מנטרות שיעזרו לכם לסיים אימונים ומרוצים

מי שהשתתף במרוץ הזה בשנים האחרונות יודע שמדובר על חגיגת ספורט גדולה של יום שישי בבוקר. אולי זה נשמע מוכר, אבל בלוד בהחלט לוקחים את העניין הזה ברצינות ונהנים מהבונוסים הנוספים שיש להם להציע. מבחינת מזג האוויר, סטטיסטית סוף מרץ במרכז הארץ זה תאריך שאפשר לבנות עליו לריצה נעימה ומהירה. בנוסף, המסלול של מרוץ לוד הוא מהיר במיוחד וכולל ריצה בתוך העיר ובכביש 40 המהיר שייסגר במיוחד לכבוד האירוע.

תוואי המסלול 

כל המקצים במרוץ לוד יוזנקו משדרות ירושלים לכיוון צפון. הרצים במקצה למרחק של 10 קילומטרים, ירוצו את הרבע הראשון של המרוץ ברחובות העיקר (כל הזמן ישר ובעיקר על רחוב החשמונאים). אחרי כ-2.5 קילומטרים, יפנו ימינה ויתחברו לכביש 40 שבו ירוצו תחילה לכיוון דרום ובחזרה (כשני קילומטרים לכל כיוון). הריצה על הכביש המהיר היא שטוחה, ומי שיעשה את הדרך חזרה יראה מולו את הרצים בהלוך בדרך לנקודת הפרסה שלהם.

אחרי שמסיימים את הקטע על הכביש המהיר, חוזרים למעשה על אותו המסלול. חשוב לציין שבשני הקילומטרים הראשונים והאחרונים יש כמה גבעות, וזה אומר שכדאי לשמור כוחות גם לסיום (עוד לפני שמתחברים מחדש לשדרות ירושלים) ובנוסף מומלץ לא להגזים בהתחלה ולתכנן את הגברת המהירות לכביש המהיר.

מסלול מהיר ומיוחד. מרוץ לוד | צילום: צלמי שוונג

המשתתפים במקצה ל-5 קילומטרים יבצעו את הפרסה עוד לפני הכביש המהיר, ובמקצה ל-2 קילומטרים הריצה תהיה משדרות ירושלים ישר לרחוב הנרייטה סולד ובחזרה.

המנצחים במרוץ לוד יזכו בפרסים כספיים, מה שצפוי להעלות את הרמה של הרצים המובילים ולמשוך קדימה גם את שאר הרצים. כל שנותר הוא לקוות למזג אוויר קלאסי לריצה, כי לכל השאר כבר ידאגו בהפנינג ספורט מאוד מיוחד שבהחלט שווה לחוות אותו.

ההרשמה למרוץ לוד תסתיים ביום שלישי ה-26 במרץ בשעה 10:00 בבוקר.

להרשמה למרוץ לוד לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג