ישראמן: רועי גולדשטיין הוא מלך ההר של "פאווראייד"

הרוכב מ"סייקלינג אקדמי" ניפץ את השיא הקודם לקטע המלא בישראמן (180 ק"מ) במסגרת תחרות השלשות עם זמן של 5:12 שע' ובדרך היה המטפס המהיר ביותר מאילת לנטפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רועי גולדשטיין מנצח בתחרות מלך ההר בישראמן
רועי גולדשטיין מנצח בתחרות מלך ההר בישראמן

בנוסף לתחרויות למרחק המלא ולחצי המרחק בישראמן, התקיימה במסגרת מקצה השלשות למרחק המלא תחרות מלך ההר, שבה ניצח הרוכב שקבע את הזמן המהיר ביותר בעלייה מאילת לנטפים. מדובר בעלייה של קצת יותר מ-15 קילומטרים עם טיפוס מצטבר של כ-800 מטרים.

רועי גולדשטיין (שני מימין) זוכה בתואר "מלך ההר" ממנכ"ל קוקה קולה הראל חייקין | צילום: ארן הרשלג

עוד כתבות בנושא
צפו בסיכום התחרות למרחק המלא בישראמן
צפו בסיכום התחרות לחצי המרחק בישראמן
סיכום הישראמן

מי שטיפס אותה בזמן המהיר ביותר היה רוכב ישראל סייקלינג אקדמי, רועי גולדשטיין, שהוא גם אלוף ישראל ברכיבת כביש. גולדשטיין היה חלק מהשלשה שניצחה במרחק המלא, שכללה גם את השחיין טל סנונית והרץ שמעון אזולאי. במסגרת ההופעה שלו בישראמן, גולדשטיין ניצל את התנאים הטובים ברכיבה ושבר את שיא המסלול (180 ק"מ) שהיה שייך לדימה גרבובסקי. גולדשטיין ניפץ את השיא הזה ב-13 דקות עם זמן של 5:12:24 שעות.

בנוסף, אלוף ישראל גם היה המטפס המהיר ביותר בעלייה המפרכת, ובכך זכה גם בתואר מלך ההר של "פאווראייד" לאחר שעשה זאת בזמן של 39.44 דק'. בטקס הסיום, העניק לו ולחבריו לשלשה מנכ"ל החברה המרכזית הראל חייקין ארגז של המשקה האיזוטוני "פאווראייד".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג