טור דה פראנס 2019 || כל הקבוצות והרוכבים המובילים במהדורה ה-106

מי הם הרוכבים שינסו לקחת לגריינט תומאס את התואר? האם יש סיכוי למנצח צרפתי השנה? ומה יש לענקיות עולם האופניים להציע במרוץ הגדול מכולם?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוצים עוד? היכנסו לראות את המסלול של הטור דה פראנס 2019

ביום שבת הקרוב ה-6 ביולי, תזנק מהדורה 106 של הטור דה פראנס אשר תתחיל בבריסל, בלגיה ותסתיים בפריס, בירת צרפת ב-28 ליולי. בשבוע הראשון שלו, "לה גראנד בוקלה" הטור לוקח את הרוכבים לסיום על הפסגה "La Planche des Belles Filles" התלולה מאוד וסלולה חלקית, בעוד שהפירנאים נכללים בשבוע השני ואת הרי האלפים יפגשו הרוכבים רק בשבוע האחרון. המסלול תפור במיוחד עבור מטפסים כאשר ישנם המון קטעי עליות ורק 2 קטעי נג"ש, הראשון שבהם כבר בקטע השני והוא נג"ש קבוצתי.

גריינט תומאס מוביל על כריס פרום בטור דה פראנס

יהיה לו מאוד קשה לשמור על התואר. גריינט תומאס | צילום: filip bossuyt

עוד כתבות בנושא 
הקטעים שאסור לפספס והמסלול של טור דה פראנס 2019 
גריינט תומאס התרסק רגע לפני הטור דה פראנס, אבל יהיה כשיר 
האם הקריירה של כריס פרום מאחוריו 

הטור כולל 22 קבוצות עם שמונה רוכבים בכל סגל, 18 קבוצות בדרג העולמי הגבוה ביותר וורלד-טור
(WorldTour – WT) ו-4 קבוצות בדרג השני פרו-קונטיננטל (Pro-Continnetal) אשר מקבלות הזמנה מיוחדת.

האלוף המכהן גריינט תומאס (Team Ineos) עומד בפני תחרות רצינית בדמות הרוכבים –
אדם ייטס (Mitchelton-Scott), טיבו פינו (Groupama-FDJ), רומן ברדה (AG2R La Mondiale) ו-ניירו קינטנה Movistar Team. בעוד ש-וינצ'נזו ניבלי (Bahrain-Merida), גרג ואן-אוורמאט (CCC Team), דילן גרונוויגן (Jumbo-Visma), קלייב יואן (Lotto Soudal), מייקל מתיוס (Team Sunweb) ופיטר סאגאן
(Bora-Hansgrohe) מכוונים בעיקר לניצחונות בקטעים בודדים. לצערם של האוהדים וקבוצותיהם, הפודיומיסטים של שנה שעברה, כריס פרום ו-תום דומלאן לא יתחרו בגלל פציעות.



AG2R La Mondiale אייג'יטואר (WT)

מי? הקבוצה הצרפתית המובילה, צוות המנוהל על ידי וינסנט לאוונו, הוקמה בשנת 1992 ומבוססת בהרי האלפים.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 18
רוכב מוביל: רומן ברדה הכריז על עצמו כעל התקווה הצרפתית הגדולה הבאה עם סיום על הפודיום ב-2016
וב-2017. אוהב (ויודע) לטפס בגובה, שונא את מרוצי נגד-השעון, הוא לא ישיג הזדמנות טובה יותר לניצחון מהטור של השנה.

לא תהיה לו הזדמנות טובה יותר לנצח בטור דה פראנס. רומן בארדה | צילום מסך

Arkea-Samsic ארקאה (Pro-Conti)

מי? קבוצה צרפתית בדרג השני, שבסיסה ב-בריטאן (Bretagne), לשעבר ידועה בשמות Bretange-various things ו- Fortuneo-Oscaro.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 0
רוכב מוביל: המאיץ הגרמני אנדרה גרייפל. יש כבר 11 קטעים רשומים על שמו בטור אבל הוא עדיין לא ניצח אחד במדי הקבוצה. כמו כן הרוכב וורן בארגיל אשר ילך על ניצחונות בקטעים וינסה להשיג את החולצה המנוקדת (polka-dot jersey) של מטפס ההרים הטוב ביותר שוב ולשחזר את ההישגים מהטור של 2017. הוא צריך לעשות שינוי דרמטי ביכולת שהוא מפגין מאז.

Astana אסטנה (WT)

מי? קבוצה קזחית המנוהלת על ידי רוכב הפרו לשעבר אלכסנדר וינוקורוב, בעבר הייתה ביתם של הרוכבים הידועים – אלברטו קונטאדור, לאנס ארמסטרונג ו-וינצ'נזו ניבאלי.
ניצחונות בטור: 2
זכיות בקטעים: 12
רוכב מוביל: יעקוב פוגלסנג. לדני בן ה-34 אין היסטוריה מוצלחת כל כך כשזה מגיע למרוצים של שלושה שבועות כמו הטור, אבל יש לו עונה חלומית עד כה עם מקום ראשון בקריטריום דו-דופינה ובקלאסיקה ליאז'-באסטון-ליאז'.

Bahrain-Merida בחריין-מרידה (WT)

מי? קבוצה חדשה יחסית שהוקמה ב-2017 עם מימון של הנסיך נאסר בין-חמד אל ח'ליפה וממלכת בחריין.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 0
רוכב מוביל: וינצ'נזו ניבאלי, זוכה עבר בכל שלושת הגרנד טורס, אומר שהוא יתמקד בניצחונות בקטעים בודדים אחרי שרכב את הגי'רו ד'איטליה השנה, אבל אנחנו לא מאמינים לו. שימו לב גם למומחה ואלוף העולם נגד-השעון, רוהאן דניס, שעלה על הציפיות עם מקום שני כללי בטור דה סוויס.

וינצ'נזו ניבאלי רוכב אופניים איטלקי

הולך רק על קטעים בודדים? וינצ'נזו ניבאלי | צילום: Joseld-8

Bora-Hansgrohe בורה-הנסגרוה (WT)

מי? הקבוצה הגרמנית, שנודעה בעבר בשם NetApp, עלתה לרמה של WorldTour עם דברים גדולים וטובים יותר מאז החתמת הכוכב פטר סאגאן בשנת 2017.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 5
רוכב מוביל: אלוף העולם שלוש פעמים פטר סאגאן נמצא בכושר נהדר וניצח לאחרונה את קטע 3 בטור דה סוויס וזכה שם גם בחולצת המאיץ הטוב ביותר, הוא יהיה מעורב בעיקר בספרינטים המוניים, סיומים פאנצ'יים ואפילו בבריחות. תנו לו את החולצה הירוקה עכשיו. שווה לציין גם את עמנואל בוכמן, הגרמני השקט בן ה-26 שיש לו עונה טובה ויכול לחמוק מתחת למכ"ם ולהתברג טוב בדירוג הכללי GC.

Team CCC סיסיסי (WT)

מי? בעיקרון מדובר בשאריות של קבוצת BMC לשעבר, שלאחר מותו של הבעלים אנדי ריס, ניצלה על ידי המיזוג הזה עם הקבוצה הפולנית CCC, אם כי כבר איבדו חלק ניכר בסגל שלהם בתהליך.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 6
רוכב מוביל: גרג ואן אוורמרט, מדליסט אולימפי, הוא הקמע של הקבוצה ויוביל את המרדף אחר ניצחונות בקטעים.

Cofidis קופידיס (Pro-Conti)

מי? קבוצה צרפתית, שירדה לדרג השני העולמי ב-2010 ולא זכתה בקטע בטור מאז.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 10
ראשי: לכריסטוף לפורטה יש את נאסר בוהאני כמאיץ מוביל שיכול לזרוח בשבוע השני והשלישי. בקבוצה יתמקדו בעיקר בבריחות, והרבה מהם.

Deceuninck-QuickStep קווקיסטפ (WT)

מי? הסופר-קבוצה הבלגית של פטריק לפאוורה, מעט מוגבלים כשמדובר על התחרות ב-GC אבל הם בולטים בכל מקום אחר.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 36
רוכב מוביל: אנריק מאס בן ה-24 שסיים מקום שני ב-וואלטה של השנה שעברה, יוביל את הקבוצה בתחרות על הדירוג הכללי GC בהופעת הבכורה שלו בטור. אחרת, זוהי חבורה שנבנתה עבור ניצחונות בקטעים, בעיקר באמצעות הספרינטר המצטיין אליה ויויאני ו-ג'וליאן אלאפיליפ התוסס, שזכה בשני קטעים ובחולצה המנוקדת בשנה שעברה.

ג'וליאן אלאפיליפ רוכב אופניים צרפתי

הולך על החולצה המנוקדת. ג'וליאן אלאפיליפ | צילום: Hoebele

Team Dimension Data דיימנשן דאטה (WT)

מי? ידועה בשמה הקודם MTN-Qhubeka, הם הציגו לעולם מספר רגעים פורצי דרך עבור אופניים ורוכבים מאפריקה, הם עלו אל הדרג הראשון של ה-WorldTour עם החתמתו של מארק קוונדיש בשנת 2016.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 7
רוכב מוביל: מארק קוונדיש זכה ב-30 קטעים בקריירה שלו, ארבעה פחות מאדי מרקס הגדול, אבל הספרינטר הבריטי לא יהיה בסגל לטור לראשונה מאז 2007, קוונדיש נמצא השנה בכושר נמוך בצורה קיצונית ביחס לעבר אחרי שעבר קרב ארוך עם וירוס אפשטיין-בר. ג'יאוקמה ניצולו האיטלקי יחליף אותו במלאכה ביחד עם אוולד בוסאן-האגן שהוכיח בעבר כי הוא רלוונטי גם בספרינטים עם 3 ניצחונות בקטעים בטור. לואיס מיינטס היה תקוות ה-GC של הקבוצה כאשר סיים כבר בעבר במקום ה-8 כללי אבל התקדמותו עוכבה מאוד ע"י פציעות השנה ולכן לא יתחרה.

EF Education First אי.אף (WT)

מי? הקבוצה האמריקאית, המנוהלת על ידי ג'ונתן ווטרס, שהתחילה את פעילותה כ"סליפסטרים ספורט"
ב-2007, התמזגה עם קנונדייל Cannondale ב-2014, וניצלה מסגירה ב-2017 על ידי חברת איאף EF, שעכשיו שולחת את רוכביה להשתתף ברכיבות אתגריות-עממיות כמו גם כמובן בסבב מרוצי הפרו.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 8
רוכב מוביל: ריגוברטו אוראן סיים שני בשנת 2017 אבל התרסקויות שיבשו את המטרות של הקולומביאני בשנה שעברה, וגם העונה רחוקה מללכת חלק עבורו. מייקל וודס ואלברטו בטיול יוכלו לתת אפשרויות לניצחון בקטעים עבור הקבוצה.

Groupama-FDJ אף.דה.ג'ה (WT)

מי? קבוצתו של מארק מאדיוט, ששותפותו עם חברת הלוטו הצרפתית FDJ, היא החסות המתמשכת הארוכה ביותר בתחום, הנמשכת מאז שנת 1997.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 12
רוכב מוביל: טיבו פינו סיים במקום השלישי ב-2014, אך הצרפתי המוכשר נתקל בקיר מאז. לאחר הימנעות מהטור בשנים האחרונות, ומציאת הצלחה במקום אחר, הוא חוזר הביתה עבור ניסיון נוסף לניצחון הכללי. FDJ שלחו את הספרינטר ארנו דמאר לתוכנית מרוצים של הג'ירו-וואלטה, כך שזה הכל יושב על פינו בחודש יולי הזה.

חוזר לניסיון נוסף. טיבו פינו | צילום: LaPresse DAlberto Ferrari

Team Ineos אינאוס (WT)

מי? הקבוצה הבריטית הידועה בשם סקיי (SKY לשעבר) שהוקמה בשנת 2010 ומנוהלת ביד רמה על ידי דייב בריילספורד, השתמשה בכוח הפיננסי שלה כדי לבנות קבוצה של כוכבים שהוכיחה את עצמה וזכתה ב-ששה מתוך שבעה הטורים האחרונים.
ניצחונות בטור: 6
זכיות בקטעים: 17
רוכב מוביל: לאחר ההתרסקות הקשה של פרום בדופינה לא היה צורך בדיון סביב נושא ההנהגה של הקבוצה, אבל הפרישה המוקדמת של גראיינט תומאס מהטור דה סוויס פירושה שהוא עדיין מוכרח להוכיח את עצמו ואת כושרו הנוכחי, זאת כמובן לנוכח העובדה שאיגן ברנאל המשיך וניצח בטור דה סוויס וכבר נראה כמו מתחרה גראנד-טור לגיטימי בעצמו. המירוץ יסוב סביבם וסביב סגל הרוכבים החזק שלהם.

Jumbo-Visma ג'מבו-ויסמה (WT)

מי? קבוצה הולנדית עם שורשים בשנות ה-80 אבל כנראה ידועה ביותר בגלגולה כ-Rabobank בין השנים 1996 ו-2012, אז גילויים וחקירוות סביב סימום בקרב רוכביה הובילה את הבנק הידוע להפסיק את חסותו.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 53
רוכב מוביל: סטיבן קרויסוויק סיים חמישי כללי בשנה שעברה וינסה לפצח את מעטה הפודיום, בעוד שדילן גרונוואגן ינסה לנצח עבור הקבוצה במאוצים ההמוניים אל הקו, כנראה הספרינטר המוביל בעולם כיום.

Katusha-Alpecin קטושה-אלפסין (WT)

מי? קבוצה רוסית במקור אשר רשומה כיום בשוויץ במטרה להיות פתוחה יותר ובינלאומית.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 7
רוכב מוביל: מרסל קיטל כבר פרש, כלומר אין שום סיכוי אמיתי של זכייה בספרינטים, אז זה תלוי בעיקר באילנור זאקרין, שיכוון לניצחון בקטעים בהרים או אולי אפילו – לאחר התוצאות שלו בג'ירו – להתברג גבוה
ב-GC.

Lotto Soudal לוטו סודאל (WT)

מי? קבוצה בלגית מבוססת היטב ומנוהלת על-ידי מארק סרג'נט הממומנת זמן רב על ידי הלוטו הבלגי. כמו קוויקסטפ, ההצלחה הגדולה שלהם הגיעה עקב נצחונות בקלאסיקות ו-ספרינטים, ולא על בסיס תוצאות בדירוג הכללי של גרנד-טורס.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 34
רוכב מוביל: קיילב יואן סוף סוף עושה את הופעת הבכורה שלו בטור דה פראנס, האוסטרלי הקטן ועצמתי יזכה להציג את הסגנון היחודי שלו על הבמה הגדולה ביותר בעולם, עם פרופיל נמוך ביותר במאוצים ההמוניים לקו הסיום. טיש בינוט, טים וולנס ותומאס דה-גנט יחפשו להשיג ניצחונות בקטעים בכל תוואי אחר, יש סיכוי שאף נראה את בינוט מתמודד בדירוג הכללי באופן לא רע.

Mitchelton-Scott מיצ'לטון-סקוט (WT)

מי? קבוצה אוסטרלית שהוקמה בשנת 2012 וממומנת על ידי איש העסקים גרי ראיין. התחילה בתור חבורה של ציידי ניצחונות במרוצים חד יומיים וקטעי נג"ש אבל עכשיו התפתחה לקבוצת GC ראויה בהחלט.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 3
רוכב מוביל: אחיו התאום סיימון הוא כבר זוכה גרנד טור, ולאחר טור דה פראנס מאכזב לפני 12 חודשים, אדם ייטס הוכיח יכולת וכושר אדיר בשנת 2019, כך שנראה שהוא יכול להתחרות על התואר.

Team Movistar מוביסטאר (WT)

מי? מוסד בעולם האופניים, החטיבה הספרדית שתחילתה עוד בשנת 1980. בעבר הייתה ידועה בשם ריינולדס, Banesto, ו-Caisse d'Epargne, הם זכו בחמישה טורים עם מיגל אינדוראיין בשנות ה-90.
ניצחונות בטור: 7
זכיות בקטעים: 33
רוכב מוביל: רק תבחרו. פודיומיסט פעמיים במרוץ, ניירו קינטנה אומר שהוא המנהיג, מיקל לנדה אומר שהוא גם המנהיג, ואז יש את אלוף העולם אלחנדרו ואלוורדה, שזכה זה עתה ב-Route d'Occitanie אחרי חודשיים של השבתה.

המנהיג של אימפריית מוביסטאר. ניירו קינטאנה

Team Sunweb סאנווב (WT)

מי? קבוצה רשומה בגרמניה שספונסרה בעבר על ידי ארגוס, שימאנו וג'יאנט, אבל עם אווירה הולנדית מאוד וגישה מדעית מובנית ונוקשה.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 16
רוכב מוביל: בהיעדר הכוכב תום דומולאן זה מוציא את ההולנדים מפוקוס ושאיפות ניצחון או פודיום במרוץ. ווילקו קלדרמן הסגן יכול לנסות את מזלו ב-GC, אבל מייקל מת'יוס יוכל להביא את הישועה, בעזרת תמיכה מתאימה הוא יוכל ללכת על זכייה בקטעים ולהתמודד על החולצה הירוקה.

Total-Direct Energie דירקט אנרג'י (PC)

מי? קבוצתו הצרפתית של ז'אן-רנה ברנאודאו, שהחלה בשנת  2000 להתחרות, ואשר ידועה בשמות שונים כמו Bonjours, Bouygues, Brioches ו-Europcar, הייתה ביתם של הכוכבים הצרפתיים תומאס ווקלר וסילבן שוואנל. הם התחרו ברמת הפרו-קונטיננטל במשך מספר שנים, אך הם בוחנים כעת את החזרה לליגה של הגדולות בעזרת ההשקעה ותמיכה של ענקית הנפט Total.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 10
רוכב מוביל: ניקי טרפסטרה הוא השם הגדול בסגל, אך הצרפתי בן ה-26 ליליאן קלמיג'אן, זכה בקטע כבר בבכורה שלו ב-2017, הוא אמור להצטיין בהרים הבינוניים.

Trek-Segafredo טרק סגפרדו (WT)

מי? קבוצה אמריקאית עם השפעה איטלקית גוברת, אשר התחילה בתור Leopard-Trek עם האחים שלק בשנת 2011.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 5
רוכב מוביל: ריצ'י פורט הוא הבטחה ענקית אך מעולם לא הוכיח את עצמו במרוץ של שלושה שבועות, לפי היכולות שהוא מציג ב-2019 קשה להאמין שהוא יוכיח לנו אחרת. ללא הספרינטר ג'ון דגנקולב טרק יהיו מחויבים לחלוטין עבור האוסטרלי הקטן.

UAE Team Emirates איחוד האמירויות הערביות (WT)

מי? קבוצה במימון אבו דאבי שקמה למעשה מאפר קבוצת לאמפרה הישנה.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 14
רוכב מוביל: עם סיום בטופ 10 בשלושת הטורים האחרונים, דן מרטין ההתקפי יקווה שמזלו הרע ייגמר וייראה לו את הדרך אל הפודיום הנכסף. הקולומביאני פרננדו גאוויריה, שזכה בשני קטעים שנה שעברה, לא ישתתף כאשר הוא נאבק עם פציעה בברך ולכן זה תלוי באלכסנדר כריסטוף הענק להוביל את הספרינטים עבור הקבוצה.

Wanty-Gobert וואנטי (PC)

מי? קבוצה מהדרג השני מבלגיה שהפכו ללהיט בטור.
ניצחונות בטור: 0
זכיות בקטעים: 0
רוכב מוביל: גיום מרטין, המטפס הצרפתי ובוגר תואר בפילוסופיה, הראה כבר את הכישרון שלו בעבר ויוכל אפילו לפרוץ אל תוך הטופ 10. צפו לראות את כל האחרים מבלים זמן משמעותי בבריחות.

עכשיו נותר רק לסובב את הפדלים ושהחזק ביותר ינצח.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


הטוויטר שלנו

ערוץ הוידאו של שוונג

מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
02:27
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
40:52
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
12
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ'אלנג' ישראמן 2024
52:22
צ&#039אלנג&#039 ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
צ'אלנג' ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
09:35
כוכב נולד בצ&#039אלנג&#039 ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
כוכב נולד בצ'אלנג' ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
54:28
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ'אלנג' ישראמן 2024
02:07
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
33
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024 - הסרט!
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ'אלנג' ישראמן 2024 - הסרט!
02:36
המרגש ביותר שהיה: סיכום צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
המרגש ביותר שהיה: סיכום צ'אלנג' ישראמן 2024
48:02
באירוע נוצץ: ON השיקה את נעלי הריצה החדשות Monster2
באירוע נוצץ: ON השיקה את נעלי הריצה החדשות Monster2
01:35
מרגש: הצעת נישואין על המסלול בצ&#039אלנג&#039 ישראמן
מרגש: הצעת נישואין על המסלול בצ'אלנג' ישראמן
03:22
אחרי 90 יום מילואים: אמיר אלפיה מסיים במקום השלישי בצ&#039אלנג&#039 ישראמן
אחרי 90 יום מילואים: אמיר אלפיה מסיים במקום השלישי בצ'אלנג' ישראמן
03:43
ישראמנים לעד: הסרטון המרגש מטקס הסיום לצ&#039אלנג&#039 ישראמן
ישראמנים לעד: הסרטון המרגש מטקס הסיום לצ'אלנג' ישראמן
04:45
CHALLENGE ISRAMAN 2024 - next day clip | צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024 סרטון התחרות (גרסה קצרה)
CHALLENGE ISRAMAN 2024 - next day clip | צ'אלנג' ישראמן 2024 סרטון התחרות (גרסה קצרה)
38