טדסה גטהון וילנה דולינין ניצחו במרוץ אייל ל-15 ק"מ

הכוכב העולה של הריצה למרחקים ארוכים בארץ קבע שיא מסלול ברמת השרון והקדים את חברו לקבוצה גשאו איילה. ילנה דולינין ניצחה בין הנשים, אשטו מוצה וסיון אורבך ניצחו ב-5 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משתתפים במרוץ אייל 2019

לתוצאות האישיות שלכם ממרוץ אייל
לתמונות שוונג-תג האישיות שלכם

קצת אחרי שהשקט חזר לאזור המרכז והמצב הביטחוני אפשר זאת, והרבה בזכות מזג אוויר מצוין ואופייני לאמצע חודש נובמבר, מרוץ אייל התקיים בשבת ברחובות ובפרדסים של רמת השרון ובמרכזו המקצים ל-15 ו-5 קילומטרים.

יום מושלם. מרוץ אייל 2019 | צילום: צלמי שוונג

עוד כתבות בנושא 

טדסה גטהון שבר את השיא הישראלי עד גיל 23 בחצי מרתון 
שיא ישראלי מדהים למארו טפרי במרתון פרנקפורט 
ילנה דולינין סיימה רביעית בחצי מרתון המבורג 

מי שכיכב במקצה הארוך היה הכוכב העולה של הריצות למרחקים ארוכים בישראל, טדסה גטהון בן ה-21, שניצח בשיא מסלול חדש של 44:48 דק' (קצב של 2:59 דק' לקילומטר). רק בחודש שעבר בולנסיה, גטהון הפך לרץ חצי המרתון השני בכל הזמנים בישראל כשקבע תוצאה של 1:02:38 שע'. אז בולנסיה, גשאו איילה שמתאמן יחד עם גטהון אצל זוהר זימרו, היה רחוק ממנו ב-3 שניות. הפעם הגיע לקו הסיום 55 שניות אחריו וסיים במקום השני. אשטו וורקו סיים שלישי בזמן של 46:28 דק'. בעשירייה הראשונה אפשר למצוא גם את הרץ המקצוען לשעבר צחי כהן, שסיים במקום העשירי הכללי וראשון בקטגוריית הגיל 40-44 עם זמן של 52:01 דק'.

ילנה דולינין, לשעבר שיאנית ישראל במרתון, ניצחה בין הנשים בזמן של 54:27 דק'. היא הקדימה בפער משמעותי את אירנה אור קונובלוב שסיימה ב-56:59 דק' כשאזאוונט טקה סיימה שלישית (57:08 דק'). לאחר מכן דולינין חגגה עם בתה ויקטוריה, שניצחה במקצה ל-2 קילומטרים לילדות עד גיל 8.

למרות השבוע המטורף, התקיים כמתוכנן. מרוץ אייל 2019 | צילום: צלמי שוונג

גם במקצה ה-5 קילומטרים לגברים ניצח אתלט שמתאמן אצל זימרו, מדובר בגטו אדמסו שסיים בזמן של 15:06 דק' והקדים ב-24 שניות את אשטו מוצה. הטריאתלט הצעיר איתמר אשד סיים במקום השלישי בזמן של 15:32 דק'. במרחק המקביל לנשים ניצחה סיון אורבך, שהיתה השנה אלופת ישראל לנערות במרוצי שדה, כשקבעה 18:22 דק'. היא הקדימה ב-22 שניות את אלה פינוס ישרים כשדורון אלון סיימה שלישית בזמן של 19:01 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג