"זו החלטה הזויה לא להחזיר את השחייה לפעילות"

יו"ר איגוד השחייה זועם על משרד הבריאות וטוען כי מדובר ב "החלטה הזויה" לא להתיר לשחיינים לחזור להתאמן בבריכות השחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המשק חוזר אט אט לתפקוד וביטול מגבלת הפעילות הספורטיבית למרחק של 500 המטרים תבוטל לאחר יום העצמאות, כל אלו מעידים על חזרה לשגרה ציבורית גם לכלכלה וגם לספורטאים המקצועיים והחובבים. יחד עם זאת, מסתבר שענף השחייה עדיין לא קיבל את האישורים ממשרד הבריאות ונכון לעכשיו הוא נותר מחוץ למסגרת המאושרת. איגוד השחייה קיבל את ההודעה על כך באכזבה וזאת בעיקר משום שמרבית ענפי הספורט קיבלו את האישור לחזור לפעילות וברגע האחרון החליטו במשרד הבריאות להותיר את השחייה בחוץ ולהשאיר אלפי שחיינים ללא פתרון ומענה.

"שנו את החלטתכם מיידית" | צילום: ארן הרשלג

"מדובר בהחלטה הזויה של משרד הבריאות", אומר יו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון, "אחרי שמשרד הספורט כבר המליץ על החזרת ענף השחייה, החליטו במשרד הבריאות דווקא אותנו להשאיר בחוץ. אני קורא לפרופ' איתמר גרוטו וכל מקבלי ההחלטות במשרד – שנו את החלטתכם מיידית, כי המשמעות שלה היא מכת מוות לספורט שלנו".

דוידסון טוען כי לפי הבנתם, החשש הוא מהציבור הרחב שיגיע בהמוניו לבריכות, "אבל הפתרון הוא פשוט", הוא אומר, "אשרו לפתוח את הבריכות בשלב הראשון לשימוש הספורטאים בלבד. כמו שלא פותחים מגרש כדורגל לשימוש הציבור, אלא לשימוש הספורטאים, כך יש לעשות גם בשחייה, אין להחריג ענף אחד מהאחרים, על אחת כמה וכמה כשהבריכה והכלור הוא המקום המוגן ביותר מהקורונה והסיכון בהדבקה בתוך בריכה הוא קטן יותר מכל מקום אחר לפי כל המחקרים. אנחנו יודעים להישמע לכל הוראות משרד הבריאות, הן לגבי הריחוק של שני מטרים והן לגבי סטריליזציה, תנו לנו לעשות זאת. כל יום שעובר על השחיינים ללא אימונים הוא מכה אנושה לספורט. אולי הספורטאים האולימפיים יכולים כרגע להתאמן במסגרת מצומצמת במכון וינגייט, אך מי שאמורים להיות הספורטאים האולימפיים הבאים נמצאים באגודות, והם יושבים בבית. בלעדיהם, לספורט שלנו אין עתיד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עדי פרג הגיב:

    יש דיון בבג׳ץ על ההסכם הפיגולים הקואליציוני לאחר יום העצמאות, ביבי-גאנץ חייבים לשמור על אווירת חירום עד לדיון זה בכדי להצדיק את הסכם הפיגולים, לכן רדפו עם הליקופטר ואופנועי ים אחרי גולש שלא סיכן איש וזו גם הסיבה לסגר בתי הקברות ולכן גם לא יפתחו הבריכות בנתיים, אם מישהו עדיין לא מבין – הכל פוליטי. בחורף 2013 היו 900 מתים משפעת אבל לא היה הסכם פיגולים שצריך להגן עליו https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000818781

  • עדי פרג הגיב:

    לא הזוי בכלל, ביביגאנץ מוכרחים לשמור על מתח ותחושת חירום כי אין להם דרך אחרת להסביר לבג׳ץ את הסכם הפיגולים. הדיון יתקיים אחרי יום העצמאות ועד אז עושים סגר על בתי קברות, אוסרים על שחיה ואם איזה גולש מעיז להיכנס למים מוציאים אותו עם אופנוע ים, שוטר אמיץ והליקופטר לחיפוי. לך לאיקאה ואם אתה מוכרח קצת מים – יש מקווה.
    נ.ב. בריכות יפתחו אחרי שהדיון בתיק 1000/2000/4000
    ידחה שוב עקב מצב החירום במדינה….

    1. אכן הגיב:

      א

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג