זהב לישראל באליפות קטלוניה הפתוחה בחתירה

דני פרידמן זכה במקום הראשון בסירת יחיד כשסיים את מסלול 2,000 המטרים בזמן של 07:15.99, כשהוא מקדים את אלכס מרטי הספרדי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דני פרידמן חתירה מרכז דניאל

באליפות קטלוניה הפתוחה שהסתיימה אתמול (ראשון), זכה אלוף ישראל בחתירה, דני פרידמן, במדליית הזהב בסירת יחיד, כשגבר על 51 מתחרים. פרידמן סיים את מסלול 2,000 המטרים בזמן של 07:15.99, כשהוא מקדים את אלכס מרטי הספרדי במעל ל-3 שניות.

נבחרת ישראל בסירת רביעייה משוט כפול צילומים: באדיבות מרכז דניאל דני פרידמן (באמצע)  חתירה אליפות קטלוניה הפתוחה 2015

נבחרת ישראל בסירת רביעייה משוט כפול | צילומים: מרכז דניאל

פרידמן אמר בתום התחרויות: "ההישג ברביעייה משקף עבודת צוות יוצאת מגדר הרגיל. הגענו חדים ובשיא הכושר, לאחר מחנה אימונים משולב במרכז דניאל לחתירה בתל אביב ובאמפוסטה שבספרד. הרגשנו בבית, נתנו את הכל, והתרגשנו מאד לקבל יחד את הזהב. זוהי תחרות הכנה מצוינת ולפנינו מטרה חשובה באליפות אירופה הקרבה, שם אנחנו שואפים לעלות לגמר בסירה הזוגית, ולהתייצב בשורה הראשונה עם הטובים ביותר ביבשת".

הצוות הישראלי עשה היסטוריה כשהגיע במקום הראשון וקטף את מדליית הזהב גם בחתירה קבוצתית, בסירות רביעייה משוט כפול, תוך שיתוף פעולה עם האלוף מצ'ילה. הרביעייה סיימה את 2,000 המטרים בזמן של 06:02.87. גם בקטגוריה זו הקדימה ישראל את הספרדים שסיימו במקום השני בזמן של 06:04.66.

בקטגורית הזוגות זכו הישראלים, דני פרידמן ואולג גונורובסקי, במקום השני ובמדליית הכסף. זוהי עונה טובה לנבחרת הישראלית, שממשיכה לקראת אליפות אירופה בסוף מאי, ואליפות העולם בקיץ.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג