וילסון קיפסאנג מצהיר: "אנסה לשבור את שיא העולם במרתון טוקיו"

שיאן העולם לשעבר יוביל את הרצים הבכירים במרתון הגדול הראשון של השנה שיתקיים ב-26 בפברואר ואמר: "אני מאמין שעם המוכנות שיש לי אפשר לשבור את השיא העולמי בטוקיו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עונת המרתונים הגדולים של 2017 נפתחה רשמית בחודש שעבר בדובאי, שם קנניסה בקלה האתיופי קיווה להתמודד מול שיא העולם אבל פרש במהלך הריצה אחרי שנפל ממש בזינוק. ביום ראשון ה-26 בפברואר יהיה ניסיון נוסף לשבור את שיא העולם במרתון העומד על 2:02:57 שעות.

וילסון קיפסאנג מנצח מרתון ברלין 2014

רוצה לחזור להיות המרתוניסט המהיר בעולם. וילסון קיפסאנג | צילום: Roland Popp

לכל כתבות המרתון בשוונג – היכנסו

מי שינסה לעשות את זה הפעם יהיה שיאן העולם לשעבר, וילסון קיפסאנג הקנייתי, שישתתף במרתון טוקיו שהוא אחד מששת המרתונים הגדולים בעולם (המייג'ורס). קיפסאנג יוביל את הליינאפ של הרצים האיכותיים בבירת יפן, וביום חמישי הגיעה גם ההצהרה שלו על הניסיון לשבור את שיא העולם השייך לבן ארצו דניס קימטו.

"המסלול בטוקיו הוא מאוד מהיר ואני חושב שהוא מתאים לרץ כמוני", אמר קיפסאנג והוסיף: "בכל הזדמנות שיש לי אני מנסה לשבור שיא עולם ולהחזיר לעצמי את תואר המרתוניסט המהיר בעולם. אם הגוף שלי יגיב טוב, אני אנסה לרוץ בקצב של שיא עולם בטוקיו. כבר ראינו שגם על המסלול בלונדון קבעו תוצאה של 2:03:03 שעות היא קרובה מאוד לשיא העולם ואף אחד לא האמין שירוצו שם כל כך מהר. אז אני מאמין שעם האימונים הקשים שעשיתי ועם המוכנות שלי, שיא עולם בטוקיו הוא בהחלט אפשרי".

בין המתחרים של קיפסאנג בטוקיו אפשר למצוא את ברנרד קיפייגו שניצח פעמיים במרתון אמסטרדם, דיקסון צ'ומבה שניצח בטוקיו ב-2014 בזמן של 2:05:42 (שיא המסלול), ברנרד קואץ' שמחזיק בשיא אישי של 2:04:53, וצגאי קבדה האתיופי שניצח בעבר במרתונים של לונדון ושיקגו ומחזיק בשיא אישי של 2:04:38 שעות. אגב, המנצח במרתון טוקיו יזכה בפרס כספי של 85 אלף דולר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג