הרוכב עומר גולדשטיין ניצח באליפות ישראל נגד השעון

גולדשטיין שמסתמן כאחד המועמדים של קבוצתו לטור דה פראנס, זכה בתואר על המסלול השטוח בן ה-28 ק"מ בעתלית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עומר גולדשטיין הוכתר הבוקר כאלוף ישראל נגד השעון (נג"ש) ונטל את חולצת האלוף מחברו לקבוצה גיא שגיב. "אני לא רוצה רק לנצח, אני מתכנן לשבור את שיא המסלול", אמר גולדשטיין, אחד המועמדים של ישראל סטארט אפ ניישן לטור דה פראנס – לפני הזינוק על המסלול השטוח בן ה-28 ק"מ בעתלית. 33 דקות ו-53 שניות מאוחר יותר במהירות ממוצעת של 49.5 קמ״ש, התברר ששתי המשימות הושלמו במלואן.

מועמד לטור דה פראנס. עומר גולדשטיין | צילומים: עופר עברי

עומר שנטל חלק בכמה מחנות אימון בטנריף יחד עם חברו לקבוצה אלוף הטור דה פראנס 4 פעמים כריס פרום, ביצע באחרונה התקדמות בקטגוריה המיוחדת הזו. במקום השני הגיע ולאד לוגיונוב שסיים 40 שניות אחריו והאלוף היוצא גיא שגיב שסיים במקום השלישי בלבד, סיים בפער של יותר מדקה.

"ניסיתי להגיע ל-50 קמ"ש", אמר גולדשטיין, מבטא את הרעב המתמיד שלו לשיפור. "אבל אני רואה שיפור אמיתי אצלי בתפוקה ובמהירות וזה כמובן משמעותי מכל הבחינות. זה מה שיש לי נטו ברגליים".

עומר גולדשטיין, הוא כזכור אלוף ישראל המכהן, אבל המבחן הבא שלו – אליפות ישראל בכביש בשבת הבאה – צפוי להיות סיפור אחר לגמרי. כל רוכביה הישראלים הבכירים של ישראל סטארט אפ ניישן ושל הקבוצה הצעירה ישראל סייקלינג אקדמי, נחתו בארץ כדי לנסות להשיג את הכתר ביניהם גיא ניב, גיא שגיב ואיתמר איינהורן. "הם כולם רוצים את החולצה שלי". חייך גולדשטיין, "אף אחד לא יעשה לי חיים קלים וככה בדיוק צריך להיות". עומר גולדשטיין ממתין בדריכות להחלטת ראשי הקבוצה שתיפול בשבוע הבא לגבי הרכב הקבוצה לטור דה פראנס והוא מקווה לזכות בכרטיס היוקרתי .

אלופי ישראל בנג״ש
עילית גברים: עומר גולדשטיין
עילית נשים : רותם גפינוביץ
גברים עד גיל 23 : עודד קוגוט
נשים עד גיל 23 : שני ברגר אלעזרי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג