הספרינטר הצרפתי רודי ברבייה הוחתם ב"סייקלינג אקדמי"

הרוכב שרכב ב-AG2R, יצטרף לקבוצה הישראלית לאחר שהעריכו את היכולות שלו להוביל ולחזק את הקבוצה ויתכן שגם על מנת לקבל הזמנה בעתיד לטור דה פראנס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השבוע הודיעה קבוצת האופניים "ישראל סייקלינג אקדמי", כי היא החתימה לשורותיה את הספרינטר הצרפתי רודי ברבייה בן ה-25.  ברבייר יצטרף לקבוצה לאחר שבשתי העונות האחרונות הוא רכב עם קבוצת הפרו טור AG2R La Mondiale. הוא הרוכב השני שמצטרף לקבוצה הישראלית וזאת לאחר שגם מתייס ברנדל (Matthias Brandle) מטרק סגפרדו (Trek Segafredo) החליט לעבור לקבוצה.

עובר לסייקלינג אקדמי. הספרינטר רודי ברבייה | צילום: באדיבות סייקלינג אקדמי

ברבייה הגיע לקבוצה לאחר שבקבוצה כנראה מעריכים כי היכולות שלו יוכלו להוביל את הקבוצה למקומות חדשים וזאת מאחר ויקבל תפקיד מרכזי והזדמנויות רבות יותר להוביל בתחרויות. כמו כן, יתכן והוא צורף על מנת לייצר תשתית מקדימה כבר מעכשיו על מנת לחזק את הקבוצה ולקבל בעתיד זימון קבוצתי לטור דה פראנס. "לרודי יש פוטנציאל גדול כספרינטר ולעזור במרוץ עצמו", סיפר מנהל הצוות המקצועי והרוכב הפיני לשעבר צ'ל קלסטרום, "אנחנו מאמינים שהוא יכול להשתפר מהמקום בו הוא נמצא כעת משום שיקבל כעת הזדמנויות רבות יותר בתחרויות. הוא יכול לחזק ולתת ניסיון בעל ערך רב".

עושה הרושם שברבייה מוכן לאתגר ומתכנן כבר את עתידו בקבוצה הישראלית, "הרצונות והמטרות בקבוצתי החדשה היו לי ולצוות ברורים מאוד ושמחתי מאוד לקבל הזדמנות שכזו. זה ייתן לי מוטיבציה רבה בחודשים הקרובים להצליח", ציין ברבייה לאחר החתמתו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג