"המוצר שלנו נולד מתוך מחשבה על הספורטאים"

מוצרי אורתופדיה הם עזרים חשובים ולפעמים גם הפתרון היחיד לבעיות בקרב רצים, שחיינים או טריאתלטים. האורתופד אוריאל רוזן מסביר כיצד המוצרים הללו מסייעים לגוף להתגבר על הבעיות ולהקל על הכאבים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רצים, רוכבים וטריאתלטים מעמיסים על הגוף שעות רבות של אימונים, מה שגורם לעתים לפציעות הפוגעות באיכות החיים ואף בשגרת האימונים. באוריאל (Uriel) פיתחו לאורך השנים מוצרי אורתופדיה רבים, ביניהם שרוולי הלחץ, שנועדו לסייע לחמישה אזורים בעיתיים בגוף אצל ספורטאים: ברך, קרסול, שוק, מרפק ופרק כף היד. בכתבה זו ראיינו את מייסד החברה, אוריאל רוזן, שהינו אורתופד במקצועו, והוא סיפר לנו על הרעיון מאחורי פיתוח המוצר וכיצד הוא מסייע לגוף להתגבר על בעיות ולהקל על הכאבים.

מטרת השרוול לבצע לחץ מבוקר על האזור הכואב ולהפסיק את השידור של הכאב למוח | צילום: באדיבות אוריאל

אוריאל, מה הרעיון העומד מאחורי פיתוח המוצר?
"בעולם הספורט מתרחשות הרבה פגיעות במפרקים השונים בגוף, כאשר נוצר עומס עליהם. בריצה לדוגמה מופעל לא מעט עומס על הברכיים והקרסוליים, דבר שיכול לגרום לבעיות שונות ומשלב כאב בדרגות שונות. אנחנו באוריאל, כמי שעומדים בחזית מוצרי האורתופדיה בישראל, החלטנו להביא לארץ את הרעיון של שרוולי הלחץ ולשלב כמה שיפורים משלנו. הרעיון המרכזי היה לייצר מוצר שיעזור למנוע כאבים עתידיים וגם לטפל בבעיות קיימות. המטרה היא לספק תמיכה עגולה סביב המפרקים בעזרת מוצר שיהיה דק מספיק בכדי שהספורטאי יוכל ללבוש אותו במהלך האימון וכך למזער סכנת פציעה, ועדיין אפקטיבי מספיק בשביל להקל על כאב במידה וכבר קיימת פציעה".

כיצד המוצר עוזר למנוע בעיות שטרם קרו?
"פציעות במפרקי הברך, הקרסול, המרפק וכף היד נפוצות מאוד במהלך אימון. חבישה של שרוול הלחץ טרם הפציעה, תוך כדי אימון גופני, מאפשרת תמיכה ותנועה נכונה, ומסייעת לנו לשמור על אותם מפרקים בעיתיים. המטרה שלנו היא שהספורטאים יכניסו את המוצר הזה כמוצר קבוע בתיק האימון שלהם, וילבשו אותו לאורך כל האימון".

המוצר שלנו נולד מתוך מחשבה על הספורטאים שמתעוררים מוקדם כדי להספיק לרוץ בבוקר | צילום: shutterstock

וכיצד המוצר מסייע להקלה בכאב?
"הרעיון הוא בעצם סוג של 'עבודה על המוח'. כאשר יש לנו כאב בגוף ישנם חיישנים המעבירים את תחושת הכאב למוח ואם אנחנו לוחצים עליהם אנחנו בעצם מפסיקים את השידור של הכאב למוח וכך מפסיקים להרגיש כאב. זו המטרה של השרוול – לבצע לחץ מבוקר על האזור הכואב וכך בעצם להפסיק את השידור של הכאב למוח ולהקל על התחושה של המתאמן בזמן המאמץ".

מה היתרון של המוצר שלכם על פני מוצרים דומים?
"המוצר שלנו נולד מתוך מחשבה על הספורטאים, אלו שחיים ונושמים את עולם הספורט, אלו שמתעוררים מוקדם כדי להספיק לרוץ בבוקר, אלו שמסיימים לעבוד והולכים למכון הכושר, אלו ששוחים, משחקים כדורסל או כדורגל או כל ספורט אחר שאפשר לדמיין. יצרנו במיוחד בשבילם שרוול דק במיוחד כדי שלא יפריע להם תוך כדי אימון, וגם שיוכלו להישאר איתו אחרי האימון מתחת לכל בגד. בנוסף השרוול עשוי בד אלסטי בשני צדדיו, מה שמקל על הלבישה שלו וגם שומר על תנועה חלקה, נכונה ולא מוגבלת, תוך כדי האימון הגופני. כמו כן, לקחנו מעולם הפיזיותרפיה את היתרונות של רצועות הטייפינג ושילבנו אותם לתוך השרוול בכדי ליצור את האפקט התרפויטי (Therapeutic Effect) בעת ולאחר חבישת השרוול".


בשיתוף אוריאל (Uriel)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג