הלוואי עלינו: 75% מהבריטים עוסקים בפעילות גופנית

הנתונים הוצגו בסקר ממשלתי שלפיו 61 אחוז מהאנגלים פעילים ברמה של שעתיים וחצי בשבוע ואף הכריע מהי הפעילות הספורטיבית המועדפת על הבריטים. יכולים לנחש?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מסתבר שכמות ההישגים של הספורטאים הבריטים באתלטיקה קלה ובשחייה לא נובעת רק בכמות התושבים באי הבריטי, אלא גם ואולי בעיקר מרמת החיים שלהם. לפי מחקר של גוף ממשלתי בשם "ספורט אנגליה" האחראי על עידוד התעסוקה בפעילות גופנית בקרב תושבי אנגליה, עולה ש-75 אחוז מהאנגלים עוסקים בפעילות גופנית כלשהי, ו-61 אחוז מתוכם פעילים ברמה של שעתיים וחצי אימון בשבוע לפחות – אם לא יותר.

הרבה אנשים רצים ברחוב

מה גורם לכל כך הרבה אנשים לעשות ספורט? | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא 
אורח חיים בריא זה לא רק תזונה ופעילות גופנית
6 רעיונות שיניעו אתכם לעשות פעילות גופנית גם בחורף
מדוע חומצות האמינו נחוצות לגוף שלנו לאחר פעילות גופנית?

הנתון המרשים ביותר במחקר הזה הוא ש-61 אחוז מהאנגלים עוסקים בפעילות גופנית במשך יותר מ-150 דקות בשבוע, כשמדובר ב-63 אחוז מסך הגברים שעוסקים בפעילות גופנית ו-58 אחוז מסך הנשים. 14 אחוז נוספים הם אנגלים שעוסקים בפעילות גופנית מתונה יותר מבחינת הזמן, כשמדובר ב-30 עד 149 דקות שבועיות. ביחד יוצא ש-75 אחוז מהאנגלים עוסקים בפעילות גופנית – הלוואי עלינו כאן בארץ.

במדינה שבה תרבות הספורט היא גבוהה, גם הספורטאים בעלי המוגבלויות מקבלים הרבה יותר הזדמנויות להתפתח, ואכן באנגליה 43 אחוז מבין בעלי המוגבלויות עוסקים בפעילות גופנית בהיקף של יותר מ-150 דקות בשבוע ועוד 14 אחוז מהם עוסקים בפעילות גופנית בהיקף קטן יותר.

15 אחוז מהפעילים ספורטיבית באנגליה רצים | צילום: thinkstock

נתון שדומה יותר למדינות אחרות קשור למעמד הסוציו-אקונומי של העוסקים בפעילות גופנית, וגם באנגליה מסתבר שככל שהמעמד גבוה יותר כך הקשר לספורט הדוק יותר. הפעילות הגופנית הפופולארית ביותר באנגליה היא הריצה והיא מושכת 15 אחוז מכלל העוסקים בפעילות גופנית. מעט אחריה עם 14 אחוז שיעורי סטודיו, ואימונים בחדר כושר מושכים אליהם 12 אחוז מהמתאמנים. את הרביעייה המובילה סוגרת השחייה עם 11 אחוז מהמתאמנים.

עוד נתון מעניין שעלה במחקר הוא שבריטניה מדורגת במקום השני באירופה אחרי שבדיה באחוז האנשים העובדים או מועסקים בתחום הספורט. באי הבריטי מדובר ב-659 אנשים על כל 100 אלף תושבים, כאשר המובילה באירופה בתחום הזה היא שבדיה והשלישית היא דנמרק.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • איציק בטטת כורסא הגיב:

    נראה לי שיש טעות. היכן ההליכה?
    רשמתם ריצה ואולי זה תרגום של jogging שזה או הליכה או ריצה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג