הטריאתלט תום מרמרלי השיג את הסלוט לאליפות העולם הבאה בהוואי

איש הברזל שזכה שלוש פעמים באליפות ישראל במסגרת הישראמן הבטיח את מקומו בקונה 2017 יום אחרי אליפות העולם של 2016 שהתקיימה בשבת. סיים שישי כללי ושני בקטגורית הגיל באיירונמן לואיוויל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תום מרמרלי על קו הסיום באיירונמן לואיוויל
תום מרמרלי על קו הסיום באיירונמן לואיוויל

יום אחרי אליפות העולם באיש הברזל בקונב שבהוואי, התקיימה בלואיוויל, קנטקי בארצות הברית תחרות נוספת בסבב האיירונמן, שמי שהשתתף בה היה תום מרמרלי – אחד מאנשי הברזל הבולטים בארץ שזכה שלוש פעמים באליפות ישראל במסגרת הישראמן.

תום מרמרלי על קו הסיום של איירונמן לואיוויל

סימן עוד V. תום מרמרלי על קו הסיום של איירונמן לואיוויל | צילום: אנה שי

אחרי שקצר הצלחות בזירה הישראלית, מרמרלי הצליח לסמן וי על מטרה נוספת שלו והיא להגיע לאליפות העולם הבאה שתתקיים באוקטובר 2017 בהוואי. הוא עשה את זה אחרי שסיים במקום השישי הכללי והשני בקטגוריית הגיל שלו (25-29) באיירונמן לואיוויל בזמן של 9:16:28 שעות (שחייה – 54:46 דק', אופניים – 5:01:39 שע', ריצה – 3:10:22 שע').

עוד כתבות בנושא 
פרודנו וריף שוב אלופי עולם, רזניקוב סיימה 13 בקטגוריה והלר 8
האם יש צורך לקיים מחנה אימונים לקראת ישראמן גארמין? 
תום מרמרלי היה מאמן השבוע בשוונג

המנצח בתחרות היה טיילר לי רוי האמריקאי בזמן של 9:01:17 שעות. בזכות המיקום שלו מרמרלי כאמור הבטיח את מקומו בקונה ב-2017 וכעת הוא יחזור לארץ כדי להתכונן למטרה הבאה שלו שתהיה ישראמן גרמין 2017, שם לשם שינוי הוא ככל הנראה יתחרה השנה בחצי המרחק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג