החותרת מורן סמואל עם זהב לישראל בגביע העולם

החותרת הפראלימפית, מורן סמואל, עשתה היסטוריה והביסה את אלופת העולם, בירגיט סקרסטין מנורווגיה, וזכתה במדליית הזהב בגביע העולם בחתירה באיטליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מורן סמואל
צילום: דטלב סייב

החותרת הפראלימפית הבכירה של ישראל, מורן סמואל, שברה את שיאה האישי ואת השיא הישראלי, כאשר חצתה את קו הסיום בזמן של 5:15.77. המאבק החל בינה לבין הנורווגית החל מיריית הזינוק, כששתיהן פתחו פער על שאר החותרות, ונשארו ראש בראש כמעט עד קו הסיום. סמואל היתה בקצב של 38 גריפות בדקה, וסיימה את 1,000 המטרים שש שניות לפני סקסטין. במקום השלישי, הרחק מאחור, הגיעה קלודיה סנטוס מברזיל.

מורן סמואל

שברה את שיאה האישי ואת השיא הישראלי. מורן סמואל | צילום: דטלב סייב

מורן סמואל מלווה על ידי המאמנת הבכירה מאיטליה, פאולה גריזטי, ומתאמנת לסירוגין בגבירטה (איטליה), ובמרכז דניאל לחתירה בתל אביב. "מורן נותנת הכל באימונים, מפגינה מקצוענות, ומתקדמת בצורה עקבית מרשימה. הגיעה לה לנצח", ציינה גריזטי.

עוד בגביע העולם: בקטגוריית סירת רביעייה משוט יחיד מעורב, הצוות הישראלי בהופעה ראשונה במדי הנבחרת בתחרות העולמית, עלה גם הוא לגמר גביע העולם וזכה במקום השישי. את ההישג החשוב הביאו הספורטאים ניר מאיו, שי לי מזרחי, ברק חצור וצפנת לבנון, יחד עם ההגאית רות לכמן. ראובן מגנאג'י ויוליה צ'רנוי סיימו את התחרויות במקום ה-7 בקטגורית זוגות מעורב פראלימפי, לאחר שהשיגו זמן  של 4:16.30.

אלוף ישראל, דני פרידמן, סיים את התחרויות במקום ה-19, לאחר שלא הצליח להעפיל לחצי הגמר.


 עדיין לא חברים של שוונג בפייסבוק? הצטרפו עכשיו קבלו את כל התכנים הכי מעניינים

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את ריכוז הכתבות המובילות של השבוע



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג