דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב ניצחו בדואתלון ישראמן צפון חיפה 2016

הים הסוער גרם לביטול קטע השחייה והפך את אליפות ישראל בחצי איש ברזל לדואתלון, כמו גם את המקצים האחרים. תום מרמרלי ואירנה מאזין ניצחו באולימפי, רועי זוארץ ויובל גומא בספרינט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טריאתלון ישראמן צפון חיפה התקיים הבוקר (שבת) בחוף דדו, ותנאי הים הקשים גרמו לביטול קטע השחייה בכל המצקים והפכו את התחרות לדואתלון. עוד מאתמול פרסמו באיגוד הטריאתלון שאפשרות הדואתלון באה בחשבון בגלל תנאי הים, ובסופו של דבר ההחלטה התקבלה על ידי המארגנים ברגע האחרון בעיקר בגלל הזרמים המסוכנים ופחות בגלל הגלים הגבוהים.

הים לפני טריאתלון ישראמן צפון חיפה

ההחלטה ברגע האחרון היתה לוותר על הים | צילומים: עומר ברק

דן אלתרמן, טריאתלט מקצוען בעבר שהתחרה בינואר האחרון בישראמן גרמין וסיים שני בין הישראלים, ניצח בתחרות הארוכה שהפכה כאמור לדואתלון עם שני קטעי ריצה באורך 9.7 ק"מ כל אחד ורכיבה ל-80 קילומטרים. אלתרמן, שגם הספיק השנה לנצח בין הישראלים במרתון סמסונג תל אביב, סיים בזמן של 3:20:53 שעות והקדים בקצת פחות משלוש דקות את ארז פאלק. במקום השלישי דורג אנדרס סטמפה מדנמרק ושלישי בין הישראלים היה אוהד סיני.

אנטונינה רזניקוב, שהשיגה לאחרונה את הסלוט לאליפות העולם למרחק איש ברזל בהוואי, חזרה מדרום אפריקה כדי לנצח את התחרות בחיפה בזמן של 3:41:56 שע' ולהוסיף לעצמה עוד תואר אחרי שניצחה בישראמן גרמין בינואר. היא הקדימה בנשים את סוניה אריאלי שהגיעה שנייה ואת לימור הגני.

מנצחי דואתלון חצי מרחק ~ גברים

  1. דן אלתרמן 3:20:53 שע'
  2. ארז פאלק 3:23:39 שע'
  3. אנדרס סטמפה (דנמרק) 3:24:45 שע'
  4. אוהד סיני 3:28:04 שע'

מנצחות דואתלון חצי מרחק ~ נשים

  1. אנטונינה רזניקוב 3:41:45 שע'
  2. סוניה אריאלי 3:52:47 שע'
  3. לימור הגני :3:56:44 שע'
76929.1

הוסיפה לעצמה עוד תואר. אנטונינה רזניקוב

בטריאתלון למרחק אולימפי החליפה ריצה למרחק 9.7 ק"מ את קטע השחייה, כאשר הקטע השלישי אחרי הרכיבה היה ריצה ל-5 ק"מ. תום מרמרלי, שניצח בעבר שלוש פעמים בין הישראלים בישראמן למרחק המלא, ניצח בפעם השנייה ברציפות בטריאתלון למרחק אולימפי. מרמרלי חצה את קו הסיום בזמן של 2:00:51 שעות, כאשר האלופה בנשים היתה אירנה מאזין, שלפני שנה ניצחה בחיפה בחצי המרחק.

מרמרלי סיכם את התחרות ואמר: "אני חושב שההחלטה לבטל את השחייה היתה נכונה לפי איך שהים נראה בבוקר. בסך הכל הרכיבה היתה מאוד מהירה וכך גם הריצה. שמעתי תלונות על תנועת אנשים בטיילת שקצת הפריעה, ואני מתאר לעצמי שהן מוצדקות כי גם אני שרצתי לבד הייתי צריך להזיז קצת אנשים אבל בסופו של דבר היתה תחרות מצוינת".

מנצחי אולימפי ~ גברים 

  1. תום מרמרלי 2:00:51 שע'
  2. איתי שורק 2:10:41 שע'
  3. צחי הבר 2:11:13 שע'

מנצחות אולימפי ~ נשים 

  1. אירנה מאזין 2:12:24 שע'
  2. שרון ורדי 2:29:45 שע'
  3. יונית מרודס זקס 2:38:13 שע'
76929.4

ניצחון שני ברצף לאחר שגם בטריאתלון טבריה הגיע במקום הראשון. תום מרמרלי | צילום: עומר ברק

במקצה הספרינט הקטע הראשון היה ריצה ל-5 קילומטרים והקטע המסיים ריצה ל-3 קילומטרים. רועי זוארץ ניצח בגברים בזמן של 59:22 דקות, כשרן שגיב ניצח בנוער בזמן של 59:29 דק'. אלופת ישראל יובל גומא ניצחה בנשים בזמן של 1:11:05 שעה כשגל רובננקו ניצחה בנערות בזמן של 1:04:54 שעה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • סוניה אריאלי הגיב:

    דני שלום. מבקשת לתקן את דירוג המנצחות של מקצה חצי איש. אני הגעתי שנייה, אחריי לימור הגני. כנראה שלא התחשבת בתוצאות המקצה השני. אני זינקתי עם בני 45 ומעלה וסיימתי שנייה כללית.

  • עמי שולמן הגיב:

    בתקנון התחרות הובטחו גביעים לפודיום שלשות ארוך.
    לא היו גביעים – למה?
    שילמנו 450 ₪ ואפילו סנדויץ' לא קיבלנו.
    א כ ז ב ה.

    1. Matilda הגיב:

      Suingisrprly well-written and informative for a free online article.

  • Rose הגיב:

    Four score and seven minutes ago, I read a sweet areltic. Lol thanks

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג