דאבל לרצים הקנייתים במרתון פאריס

סיפריאן קוטוט האלמוני יחסית חצה את קו הסיום בזמן של 2:07:11 שעות. בת ארצו ויסלין ג'פקשו נקמה במסרט מנגיסטו על הפסד בשנה שעברה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

מארגני מרתון פאריס חגגו היום (ראשון) את המהדורה ה-40 של אחד מהמרתונים היוקרתיים והנוצצים בעולם, אבל במציאות הנוכחית דאגו גם לאבטחה כבדה יותר מאי פעם. בנוסף, מרתון פאריס הוא אולי אחד האטרקטיביים ביותר עבור הרצים החובבנים, אבל הרצים הטובים ביותר בעולם לא מסמנים אותו כמטרה. שיאן המסלול הוא אמנם קנניסה בקלה, אבל מאז שקבע את שיאו לא רואים על המסלול הזה את בכירי המרתוניסטים.

מרתון פריז 2015

עבר בשלום. מרתון פאריס | צילום: NEMOSSOS

זו בדיוק הסיבה שהמנצח של מרתון פאריס היום, שגם נהנה מתנאי מזג אוויר טובים, היה הקנייתי הצעיר והאלמוני יחסית סיפריאן קוטוט, שחצה את קו הסיום בזמן של 2:07:11 שע'. קוטוט ניצח לאחרונה גם בחצי מרתון פאריס, אבל קריירת המרתונים שלו החלה רק בשנה שעברה עם המקום השני במרתון מילאנו. בקניה מכירים יותר בעיקר כאח של מרתוניסט בעל שם גדול, מרטין לל, שניצח שלוש פעמים במרתון לונדון. אגב, מרתון לונדון שיתקיים בהמשך החודש זה האירוע שאחראי ל"היעלמות" של הרצים הבכירים מפאריס. קוטוט, בכל מקרה קבע שיא אישי, הקדים שני קנייתים אחרים – לבנדון קוריר וסטפן צ'מלני. הוא עשה את זה בעזרת ריצה אחראית, שבה הוא נהנה מקצב מתון מאוד של מכתיבי הקצב, מה שאיפשר לו לברוח ליריביו בקילומטרים האחרונים.

במקצה הנשים, קיבלנו את השחזור של הקרב ראש בראש מהשנה שעברה בין האתיופית מסרט מנגיסטו לקנייתית ויסלין ג'פקשו. שתי הרצות ברחו לדבוקה כשנותרו 10 קילומטרים לסיום, אלא שבניגוד לשנה שעברה הפעם ג'פקשו היתה זו שנותרה עם הכוחות הנכונים לחצות ראשונה את קו הסיום, והיא עשתה את זה בזמן של 2:25:52 שע'.

 

מבין הישראלים שהשתתפו היום במרתון, סאמר חאסקיה היה המהיר ביותר. הרץ מטירה, במרתון הבכורה שלו, סיים בזמן של 2:47:24 שע' וסיים במקום ה-233 הכללי. ניר מנחם, שהשתתף ב-2015 בשלוש תחרויות איש ברזל כולל אליפות העולם בהוואי, חזר להתחרות והפעם לראשונה בריצת המרתון שלא במסגרת תחרות איש ברזל. מנחם סיים בזמן של 2:51:15 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג