את זה עוד לא ראינו: מתכנן לעשות את מרתון ניו יורק ב"זחילת דב"

דבון לבק מעולם לא רץ מרתון, אבל חשוב לו מאוד לעורר מודעות בנושא ההתאבדויות אותו הוא חווה מקרוב, וב-1 בנובמבר הוא מתכוון לעשות משהן שעדיין לא נעשה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דבון לבק מתאמן למרתון ניו יורק בריצה על ארבע

מרתון ניו יורק מתקיים מדי שנה בסוף השבוע הראשון של נובמבר, כך שהמרתון הקרוב צפוי ל-1 בנובמבר ונכון להיום אין שינוי במועד המקורי שלו ומארגני המרתון פרסמו באתר שיעשו הכל כדי שזה יישאר ככה. אם זה אכן יקרה, לרשימת הביצועים הבלתי נשכחים של המרתון הזה צפוי להיכנס אחד נוסף.

עוד כתבות בנושא 
רץ יפני הקיף עץ 10,667 פעמים 
שיא עולם חדש ומדהים בריצת 100 מייל על מסילה 
מהו שיא העולם ב-10 מרתונים ב-10 ימים? 

מי שתפס כותרות בימים האחרונים בהקשר למרתון ניו יורק הוא בחור בשם דבון לבק, שמתכוון לצלוח את כל המרחק (42.2 קילומטרים) בהליכה על ארבע, כלומר על הידיים והרגליים ביחד כשהגב ישר. מי שעוקב אחרי המרתונים הגדולים בעולם יודע שבכל שנה אנשים מנסים להמציא שיאים חדשים, במקרים רבים זה קשור ללבוש שאתו רצים, אבל משהו כמו שמתכנן לבק ככל הנראה עוד לא ראו בניו יורק.

בדרך כלל במקרים כאלה אנשים עושים את זה למטרות של גיוס תרומות, ובמקרה הזה לבק לא שונה מהשאר. הוא מתכוון לגיוס תרומות לעורר מודעות לנושא של בעיות נפשיות והתאבדויות. הרקע הספורטיבי של לבק הוא בכלל פוטבול, הוא מעולם לא השתתף במרתון או במרוצים אחרים, אבל הוא מאמין שהליכה על 4 היא פעילות גופנית יעילה מאוד לכל שרירי הגוף.

על תהליך ההכנה שלו הוא מספר: "אני משתדל להיות יחף כשאני מתאמן, אני משתדל להיות כמה שיורת על הידיים ואני חושב שזה יעזור לי בעיקר מבחינה מנטלית, אני רוצה להגיע למצב שבו נוח לי על כל הגפיים בדיוק כמו שנוח לי על שתי גפיים". 

ביומיום דבון לבק הוא מאמן כושר ששותף בארגון שמטרתו היא לעזור לחיילים משוחררים להתמודד עם טראומות דרך פעילות גופנית. בנוסף, הנושא של ההתאבדויות קרוב אליו מאוד מאחר ואביו של דבון לבק התאבד כשהוא היה בן 16. "אני חוויתי את ההידרדרות במצב הנפשי של אבא שלי, התרסקות ועוד התרסקות. ועכשיו אני ארוץ את מרתון ניו יורק על ארבע כדי לעורר מודעות להתאבדויות ולהיזכר באבא שלי. אני לא רוצה לראות אנשים שמגיעים למצב הזה או שצריכים לראות את הקרובים שלהם מגיעים למצב הזה".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג