מחפשים אתכם: 6 רעיונות לתחפושות שתוכלו לרוץ איתן בפורים

לא כל יום פורים... אבל היום כן! אז הנה כמה תחפושות שרצים איתם במרתונים נבחרים בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לוחמי סוף השבוע - עכשיו עם הוכחה מחקרית | צילום: shutterstock

למרות שהפועל "זורם" הוא משהו שמשתמשים בו הרבה בשפה העברית המודרנית, עושה רושם שלנו הישראלים נוח להשתטות בעיקר בחג פורים ולשמחתנו יש לנו אפילו יותר מיום אחד לעשות את זה. הרצים שבינינו מאמצים בשנים האחרונות לא מעט מנהגים מהעולם המערבי, אבל הטרנד של לרוץ בתחפושת עוד לא לגמרי כבש את הרצים הישראלים. אז הנה כמה רעיונות שתוכלו לרוץ עליהם השנה…

שיא גינס בתחפושת

יש מקומות שבהם זה הפך ללהיט ומי שרץ במרתונים של ניו יורק ובעיקר לונדון יודע עד כמה חזק הטרנד הזה. מרתון לונדון למשל הוא אירוע הריצה שמגייס הכי הרבה כספים לצדקה, ולכן רצים רבים רוצים לבלוט. בעידן שבו כל רץ כבר הופך למרתוניסט, כבר אי אפשר "למכור קילומטרים" כפי שהיה נהוג פעם. צריך קונספט כלשהו, ולכן בכל פעם שמתקיים מרתון בלונדון, ניו יורק, טורונטו, לוס אנג'לס ועוד הרבה ערים נוספות – קרוב לוודאי שתשמעו ביום שאחרי על עוד כמה עשרות שיאים שנשברו.

מדובר בשיאי גינס ויש כל כך הרבה אפשרויות לשבור אותם. כל מה שצריך לעשות זה להירשם באתר שלהם, לנסות להיות מקורי (וכך להבטיח את השיא) או לנסות ולשבור שיא של מישהו אחר. לצד רצים שמנסים להיות מקוריים שנה אחרי שנה וכבר שכחו מזמן מה זה לרוץ סתם ככה כדי לנסות לשבור שיא אישי, יש גם רצים מקצוענים שעושים זאת מדי פעם.

תחפושת של דב פנדה

יוקי קוואוצ'י היפני שהיה אלוף מרתון בוסטון אחראי גם לשיא העולם הבלתי רשמי בחצי מרתון כשהוא לבוש בחליפת עסקים. הוא עשה את זה בזמן מטורף של 1:06:42 שעה. חוץ מזה, היפני כבר רץ יותר מפעם אחת מרתון כשהוא לבוש בחליפת דב פנדה.

תחפושת של אלביס פרסלי

מייקל וורדיאן, שלפני מספר שמים חגג את פורים בריצה היסטורית בשביל ישראל, אחראי גם הוא על שיא מכובד בתחפושת. ב-2016 הוא לא רק השתתף במרתון לאס וגאס כשהוא מחופש לאלביס פרסלי, הוא גם ניצח בו וקבע כמובן את שיא העולם למרתון בתחפושת אלביס בזמן של 2:38 שע'.

תחפושת של ספיידרמן

קמיל הרון האמריקאית, אחת מרצות האולטרה מרתון הטובות בעולם ואחת ששברה לא מעט שיאי ריצה "אמיתיים" אחראית גם לשיא העולם בריצת מרתון עם תחפושת של גיבור על. היא עשתה את זה במרתון באוקלהומה אותו ניצחה בין הנשים בזמן של 2:48 שע' ובחליפת ספיידרמן שנראתה די חונקת.

תחפושת של פורסט גאמפ

הכוכב הגדול מבין המתחפשים של מרתון לונדון האחרון היה רוב פופ, שלקח קצת יותר מדי ברצינות את הסרט פורסט גאמפ. לא רק שהוא סיים את מרתון לונדון בזמן של 2:36 שע' ובכך שבר את שיא המרתון בתחפושת של דמות קולנועית, הוא גם הלך עם הרעיון הזה עד הסוף וחצה בתחפושת הזאת את ארצות הברית ולמעשה שיחזר את המסלול של פורט גאמפ לפי התסריט. התחפושת שלו כללה גרביים גבוהות ונעלי רטרו, הזקן אגב היה אמיתי.

תחפושת של תא טלפון

מרק וויליאמסון הבריטי הוא חובב תחפושות ידוע, לפחות בקרב השופטים של "גינס". כמעט בכל שנה הוא מנסה לשבור שיא כלשהו ובדרך כלל מצליח. ב-2017 הוא סיים את המרתון בבריטניה בקצת יותר מארבע שעות כשהוא מחופש לתא טלפון, ובמרתון לונדון האחרון הוא שבר שיא תחפושת של ארבעה אנשים, שיחד עם שלושה מחבריו סיים את המסלול בתחפושת משותפת של טרקטור.

עוד רעיונות עם שיאים

במרתון לונדון לפני שנתיים נשברו לא פחות מ-20 שיאי גינס, הנה כמה מהיצירתיים ביניהם: 

אדוארד לאו שבר את שיא המרתון כשהוא מחופש למנעול עם זמן של 3:51 שע'

ג'ולי גרינווד שברה את שיא המרתון כשהיא מחופשת לפיה עם זמן של 4:24 שע'

ג'ורג' ראת'רפורד סיים את מרתון לונדון כשהוא מחופש לביג בן בזמן של 3:54 שע'

ברנבי הופסון שבר את שיא המרתון כרץ שמחופש לחרק בזמן של 3:14 שע'

מתיו לבדרין שבר את שיא המרתון כרץ שמחופש לדמות מהסרט "מלחמת הכוכבים" (התחפש לטייס) עם זמן של 3:05 שע'

מייקל אודל וגאי דנסקומב שברו את השיא בתחפושת זוגית אחרי שרצו כפרש שרוכב על סוס בזמן של 3:25 שע'.

מאט ברי היה מקורי במיוחד ורץ עם שמלת כלה כדי לשבור את השיא בקטגוריית שמלת הכלה בזמן של 2:55 שע'. במקרה הזה, אין אפליה בין המגדרים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג