אליפות תל אביב הפתוחה בסאפ יוצאת בשבת לדרך

הענף שכבש את העולם מתפתח גם בישראל, בשבת תתקיים זו הפעם השנייה אליפות תל אביב הפתוחה בסאפ בהשתתפות כ-200 חותרים, שתכלול חתירה במים הפתוחים וריצת חוף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליפות סאפ
אליפות סאפ

אליפות תל אביב הפתוחה בסאפ יוצאת לדרך מחרתיים (שבת) בהשתתפות כ-200 חותרים, בהם ילדים, נשים, חובבים ומקצוענים ועוד אלפי צופים בחופי הים.

האליפות בהשתתפות כ-200 חותרים, בהם ילדים, נשים, חובבים ומקצוענים. סרטון התחרות

התחרות מבוססת על צמיחת הענף העולמי בתחום השייט והספורט הימי וכוללת חתירה על הגלשן במים הפתוחים, בשילוב ריצת חוף לצד קהל הצופים, עניין המקרב את התחרות לצופים בחוף ומשדרג את האווירה. התחרות נחשבת לתחרות סאפ גדולה בישראל, בה משתתפים חותרי הסאפ מכל חופי הארץ, מאשקלון, אשדוד, הקריות ונהריה.

אליפות סאפ

התחרות מבוססת על צמיחת הענף העולמי בתחום השייט והספורט הימי | צילום: אורי ריכטר

זו הפעם השנייה שהאליפות נערכת לאחר שהתחרות הקודמת שנערכה זכתה להצלחה רבה. לדברי יובל בוצר ממארגני התחרות: "ענף הסאפ תופס תאוצה אדירה בחופי ישראל והופך לספורט הימי הנפוץ והטרנדי ביותר כאשר שייטים אולימפיים, שרים, דוגמניות וספורטאים עוסקים בו כשגרה והוא משוייך לפלח רחב של אוכלוסייה.

אליפות סאפ

אליפות סאפ צילום: שרון בנטוב

הסאפ מציע אימון וחיטוב מלא לכל הגוף ולכן הוא מאוד פופולרי בקרב נשים וגברים ולאחרונה אף עברה קבוצת מכבי חיפה אימוני סאפ כחלק מהכנתם לעונה הקרובה.

קישור האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/1448565842069698/

טופס הרשמה לתחרות: https://docs.google.com/forms/d/1acZXyKBptXgWdnS3WGo7dXIuY8bUHV7ywPEWcb2cRhE/viewform


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג