אליפות העולם באיש ברזל נדחתה לפברואר

האירוע היוקרתי ביותר של הטריאתלון למרחק איש ברזל נדחה בארבעה חודשים, וכך גם אליפות העולם לחצי המרחק שהיתה אמורה להתקיים בנובמבר. לנרשמים מוצעות מספר אפשרויות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות העולם של איירונמן מתקיימת בהוואי בכל שנה בחודש אוקטובר בקונה שבהוואי, אלא שבצל הקורונה היא תידחה השנה בארבעה חודשים ותתקיים בפברואר 2021, כך הודיעו בסוף השבוע המארגנים. בנוסף, גם אליפות העולם של IRONMAN למרחק חצי איש ברזל שהיתה אמורה להתקיים בסוף נובמבר בניו זילנד תידחה למועד שעדיין אינו ידוע.

במקרה הזה, דחייה של 4 חודשים. איירונמן קונה | צילום: טלי שינברג

עוד כתבות בנושא 
אחרי הקורונה: "צ'אלנג' ממשיכים להילחם באיירונמן 
תחרויות האתלטיקה הבינלאומיות יחזרו באוגוסט 
נקבעו תאריכים חדשים לג'ירו ד'איטליה ולוואלטה 

המועד החדש של איירונמן קונה הוא 6 בפברואר 2021 וזו תהיה הפעם הראשונה מאז 1982 ששתי אליפויות עולם יתקיימו בשנה אזרחית אחת (כשבתכנון אליפות נוספת באוקטובר 2021). בעקבות הדחייה, יפתח חלון הזדמנויות נוסף לטריאתלטים שירצו להגיע לקונה בפברואר הקרוב, והוא יפורסם על ידי IRONMAN בימים הקרובים, בהתאם למועדי תחרויות אחרות שצפויות להתקיים בשאיפה החל מהסתיו הקרוב.

בנוסף, טריאתלטים שכבר השיגו סלוט ונרשמו לאיירונמן קונה 2020 יוכלו לבחור באחת משלוש אפשרויות: להשתתף במועד החדש, להשתתף באליפות הבאה בקונה באוקטובר 2021 או להמיר את הרישום לתחרות אחרת בסבב IRONMAN.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג