אלוף העולם חבייר גומז שבר את היד ולא ישתתף במשחקים האולימפיים בריו

אכזבה גדולה לספרדי שהיה מועמד לניצחון בריו, לאחר ששבר את היד ולא יזכה לנחות ביבשת אמריקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חבייר גומז, 33, טריאתלט העילית הספרדי, חמש פעמים אלוף עולם, לא יתחרה במשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו, לאחר שאתמול (רביעי) נפל בזמן רכיבה ושבר את המרפק. גומז מתוודה בעמוד הפייסבוק שלו לפני מספר דקות, כי בזמן שהיה באימון רכיבה והיה במהירות נמוכה מאוד של 15 קמ"ש בלבד, נפל באופו מפתיע ונחת על המרפק. בבית החולים, לאחר שפינה את עצמו, נודע לו שמדובר בשבר ובצילום הרנטגן רואים זאת היטב.

חבייר

נפל בזמן אימון במהירות נמוכה מאוד של 15 קמ"ש בלבד

מקצה הגברים של הטריאתלון למרחק אולימפי, יתקיים בריו ב-18 באוגוסט, אך כפי שניסח זאת היטב אלישיה גרסיה, מזכ"ל הפדרציה הספרדית גומז לא יהיה שם, "זה בלתי אפשרי בשבילו להתאושש במהרה לאחר הניתוח שעבר".

לגומז היתה עונה טובה אך הרקורד שלו הוא באליפות העולם במסגרת ה-ITU שם ניצח בשנת 2008, 2010, 2013, 2014 ו-2015. במשחקים האולימפיים זכה במדליית הכסף האולימפית בלונדון 2012 ובמקום הרביעי במשחקים בבייג'ין 2008.

צילום הרנטגן של המרפק השבור של חבייר גומז



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג