ישראמן סמסונג 2013: האווירה באילת מחשמלת

בעוד פחות מיומיים זה קורה - ישראמן סמסונג 2013. אירוע הטריאתלון הארוך הגדול והמושקע בישראל. כבר כשמתקרבים לאילת מכביש 12 מתחילים להרגיש את האווירה המיוחדת וההתרגשות שבאוויר. צוות הישראמן כבר מסמן את המסלול וחלק מהמשתתפים כבר מתאמן עליו. קבלו הצצה למה שקורה נכון ליום רביעי אחר הצהריים ובערב באזור התחרות ומלונות ישרוטל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בעוד פחות מיומיים זה קורה – ישראמן סמסונג 2013. אירוע הטריאתלון הארוך הגדול והמושקע בישראל. כבר כשמתקרבים לאילת מכביש 12 מתחילים להרגיש את האווירה המיוחדת וההתרגשות שבאוויר. צוות הישראמן כבר מסמן את המסלול וחלק מהמשתתפים כבר מתאמן עליו. קבלו הצצה למה שקורה נכון ליום רביעי אחר הצהריים ובערב באזור התחרות ומלונות ישרוטל

מאת:יאיר בן עמי ואביטל הירש






 אתר ישראמן סמסונג 2013 – כאן
 כל כתבות ישראמן סמסונג – כאן



בצומת נטפים פגשנו את אנדרס סטאמפ מקופנהגן-דנמרק. הוא הגיע לישראמן סמסונג 2013 עם ההורים שלו וההורים של זוגתו, הללי, בת קיבוץ מרחביה שעברה לגור עימו לאחר השירות הצבאי. הללי היא שחקנית כדורעף בליגה הדנית השנייה והוריה גם באו ללוות את בן הזוג שלה בתחרות. "אנחנו מצפים למקום בשלישייה הראשונה" אמרה הללי כששאלנו עד כמה אנדרס סטאמפ תחרותי והציפיות האלו מגובות בתוצאות. סטאמפ השלים את תחרות איש הברזל בקופנהגן בזמן מרשים של 9:08 שעות ובעל שיא אישי של 4:22 בחצי המרחק. שניהם סטודנטים והגיעו לישראל לישראמן סמסונג 2013 בשילוב חופשה משפחתית ומפגש פסגה של המשפחות.

אנדרס סטאמפ רכב מצומת נטפים לאילת כדי לחוש את מסלול הישראמן סמסונג 2013
את אשת הברזל נינה פקרמן פגשנו בעלייה לצומת נטפים מלווה על ידי צוות של ערוץ 5.
ממש באותו המקום ראינו את צוות הישראמן סמסונג 2013 מציב את סימוני המסלול.
ארז כהן וניר רייכמן, מאושיות הענף, פיקחו על העבודה אך הפשילו שרוולים בעת הצורך.
פעילות ענפה של הקמת אזור הסיום והאקספו נרשמה בחנייה של מלון רויאל גארדן.
מייקי כץ הבלתי נלאה עובד ומנהל במרץ את ההכנות.
האופנועים מוכנים לישראמן סמסונג 2013.

בוגרת אליפות העולם בטריאתלון איש הברזל, איריס אולשינסקי, נצפתה באזור קו הסיום כשהיא באימון ריצה.


את זוהר "ג'חנון" הלל פגשנו על המדרכה בין מלון ישרוטל ספורט קלאב אילת למלון רויאן גארדן מיד לאחר שאסף את ערכת המשתתף.


חגי אשלגי, מבעלי חברת שוונג, נצפה כשהוא שב מאימון שחייה. אשלגי יתחרה במסגרת מקצה השלשות אשר הפך לאטרקטיבי לרוכבים, שחייניים ורצים.


סגן אלוף ישראמן סמסונג 2012, ליאור זך מאור (מימין) ומנהל קבוצתו, גל תיכון שבו מאימון רכיבה בדיוק כשהגענו ללובי של מלון ישרוטל ספורט קלאב אילת.


לפני שהגיעו לאילת הספיקו זך מאור ותיכון לקחת את הכוכב האורח של ישראמן סמסונג 2013, כריס ליאטו (במרכז) לביקור בטייסת, לא בטוח אם ליאטו או מה שרואים מאחוריהם טסים מהר יותר.

דורה הלר, עם הרכב משפחתי מלא כרגיל, בלובי של מלון ישרוטל ספורט קלאב אילת.


עורכת המשנה וכתבת אתר שוונג, אביטל הירש, זכתה לקבלת פנים של שלום ודורי, שני סגני השף של מלון ישרוטל ספורט קלאב אילת. הירש זקוקה לארוחות נטולות גלוטן ובמלון הצמידו אלייה את השפים על מנת שיתאימו לה תפריט. בשבוע הבא נספר על נושא התפריט המיוחד של המלון בכתבה נפרדת.


בלובי התחתון של מלון ישרוטל ספורט קלאב מוקם אזור ההרשמה. מסך ענק מקרין את הסרטים של ישראמן סמסונג, דיילות ודיילים עם טאבלטים ומחשבים של חברת סמסונג מעניקים לנרשמים תחושה של מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר.


תום מרמרלי, אלוף ישראמן סמסונג 2012, הגיע להגן על התואר ואמר לאתר שוונג: "ניכר כי כמות המשתתפים גדלה בצורה משמעותית. מרגישים שדרוג רציני ברמת השירות והמקצוענות של האירוע".

צוות התוכן של אתר שוונג נמצא באילת ובמשך הימים הבאים נביא את הסיפורים המעניינים וכמובן דיווחים ישירים ביום התחרות (שישי, 25.1.2013).


23.1.2013

אביטל הירש
שוחה, רוכבת ורצה, לא בו זמנית. עורכת משנה בשוונג



יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי של אתר Shvoong ובעל הטור מציאות נושכת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג