שיא ישראלי בשחייה לאלון מנדל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:הועד האולימפי

&nbsp

הצלחות ואכזבות לנבחרת הישראלית בבייג'ין. אלון מנדל קבע שיא ישראלי במוקדמות 200 מטר פרפר. פתיחה טובה מאוד לשחר צוברי, גל וקליגר מדורגים 16. הסייפת דלילה חטואל הודחה מהמשחקים בבייג`ין גיא ברנע ונמרוד שפירא בר אור לא הצליחו לעלות למשחי הגמר




אלון מנדל למרות אובדן אביו הגשים חלום באולימפידה

אלון מנדל, שנשאר לשחות בבייג'ין אחרי התאונה הטראגית בשבוע שעבר בה נהרג אביו, קוסטה, גילה היום תעצומות נפש כשקפץ למשחה המוקדמות ב- 200 מטרים פרפר וקבע שיא ישראלי חדש. מנדל עצר את השעונים בזמן של 1:59.27 דקות וסיים רביעי במקצה מספר 3, ומקום 28 כללי שלא הספיק לו להעפיל לחצי הגמר.

מנדל שוחח עם רינה, אמו, מיד בסיום המשחה ואמר לה, "בקושי יש לי כוח לנשום. קיוויתי ליותר טוב. עשיתי את המיטב בנסיבות". רינה מנדל אמרה לאלון, "הלב שלנו נעצר. אנחנו גאים שהצלחת לעשות את זה בתנאים כל כך קשים. עשית משהו מדהים. עכשיו לך לנשום".

שייט: פתיחה טובה מאוד לשחר צוברי,

גל וקליגר מדורגים 16

גולש הניל פרייד הישראלי שחר צוברי סיים במקום הראשון את היום הראשון באתר השייט בצינגדאו. צוברי היה מצוין בשיוט הפתיחה אותו סיים 1, ובשיוט השני הצליח הישראלי, שפתח חלש, לשפר את מיקומו עד למקום 3, מה שנתן לו ארבע נקודות שליליות בסה"כ ויתרון גדול יחסית של 5 נקודות על הדולק אחריו. השיוטים נערכים תחת רוח חלשה והגולשים נאלצו לעבוד קשה מהרגיל.

מעיין דוידוביץ` עשתה יום סביר בהחלט בניל פרייד, במסגרת הציפיות ממנה, כשסיימה את השיוט הראשון במקום ה-13 הכללי ובשני שיפרה וסיימה 10. היא מדורגת במקום ה11 בכללי. את השיוט שלה מובילה שייטת סינית.

אודי גל וגידי קליגר, המועמדים הבכירים למדליה ב-470. לא הצליחו להיכנס לקצב, סיימו במקום 13 את השיוט הראשון ובמקום ה-16 בלבד את השני, מה שהציב אותם במקום ה-16 הכללי.

נשות ה-470, ורד בוסקילה וניקה קורנצקי, הציגו יום סביר: סיימו את השיוט הראשון במקום ה-8 ואת השיוט השני במקום ה-13. מה שנתן להם את המקום ה-10 בכללי.
מחר תצא לדרך שייטת הלייזר רדיאל נופר אדלמן.




שחר צוברי על הדגם האולימפי – ניל פרייד בדרך לחצות את קו הסיום ראשון

הסייפת דלילה חטואל הודחה מהמשחקים בבייג`ין

הסייפת דלילה חטואל פגשה הבוקר (שני) בסיבוב השני של תחרות הרומח, לאחר שעברה אוטומטי את הסיבוב הראשון, את הרוסיה ויקטוריה ניקישינה, סייפת חזקה ומנוסה. חטואל פתחה טוב ועלתה ליתרון 0:1 (קרב בסייף נמשך 9 דק` או עד 15 נק`) אבל מיד אח'כ נפצעה וירדה לקבל טיפול ארוך.

כשחזרה, הישראלית נראתה קצת מוגבלת בתנועותיה, והרבתה להגן. בתום השליש הראשון השתיים עוד היו צמודות עם 2:2, בתום השליש השני הרוסיה הובילה 4:6. למרות שהשקיעה הרבה מאמץ בשליש האחרון והצליחה גם לעלות ל-6:7, ניקישינה הצליחה להפוך את התוצאה ל-9:9. השתיים נכנסו להארכה, נקודה אחת לניצחון, וניקישינה תקפה והצליחה להשיג אותה ולנצח 9:10.
מחרתיים ייכנסו שני הסייפים האחרים במשלחת למשחקים. תומר אור ברומח, ונעם מילס בדקר.




חתואל בצד שמאל נלחמת על רגל אחת

גיא ברנע ונמרוד שפירא בר אור לא הצליחו לעלות למשחי הגמר

השחיין נמרוד שפירא בר אור השתתף הבוקר (שני) בחצי גמר ה-200 מ` חופשי, וקבע 1:48.16 דק` בחצי הגמר, הגיע במקום האחרון במקצה שלו וה-15 הכללי וייאלץ להסתפק בעצם ההעפלה למעמד הזה.
מייקל פלפס, הפייבוריט הברור לזכייה בגמר, שמר כוחות ורשם את התוצאה הרביעית בטיבה – 1:46.28 דק`. את התוצאה הטובה ביותר, 1:45.76, קבע האמריקאי פיטר ונדרקיי. טאייוואן פארק (דרום קוריאה) עצר את השעון על 1:45.99, ז`אן באסון (דרום אפריקה) על 1:46.15




גיא ברנע

45 דקות עברו, והגיע תורו של גיא ברנע. הישראלי פתח לא טוב בחצי גמר ה-100 מ` גב, והגיע אחרון גם במקצה שלו וגם בכללי עם תוצאה של 54.93 שניות. שני שיאים אולימפיים נקבעו בחצי הגמר, כשארקדי ויאצ`נין שבר ראשון עם 53.06, ומיד אחריו היידן סטואקל האוסטרלי קבע 52.97. ארון פירסול, שיאן העולם, הגיע חמישי עם 53.56.
בהמשך היום יתחרה אלון מנדל במוקדמות 200 מ` פרפר.

התמונות באדיבות הועד אולימפי

&nbsp



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג