גיא ניב ורותם גפינוביץ' הם אלופי ישראל בנגד השעון

התחרות השנתית התקיימה הפעם בלקיה והיתה למרחק של 33 ק״מ וכלל 2 גבעות וסיבוב פרסה באמצע הדרך - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט ניר רייכמן נפגע מרכב שהתפרץ למסלול התחרות

אליפות ישראל בנגד השעון התקיימה בלקייה, בנקודת הכינוס תחנת הדלק דור אלון – להב ונרשם בה אירוע חריג של דריסת רוכב שהיה בחימום מה שגרם לעצירת הזינוקים ועיכוב של כ-40 דקות כך שהקטגוריות של הגברים ונשים עילית זינקו בתנאי חום קשים יותר. הדורס נתפס ופרטי האירוע המלאים בחקירת משטרה. מרחק התחרות המלא היה 33 ק״מ וכלל 2 גבעות וסיבוב פרסה באמצע הדרך.

גברים עילית

גיא ניב הרוכב הישראלי שסיים את מרוץ הג׳ירו ד׳איטליה לא מזמן חופר עמוק ומנצח את אליפות ישראל נגד-השעון בזמן המהיר ביותר על המסלול 44:37 דקות ושומר את התואר אצל סייקלינג אקדמי שנה שלישית ברציפות (כל פעם רוכב אחר).
במקום השני 23.33+ שניות אחריו מסיים ״התופעה״ אהרון חיטמן מאקסטים ומקום שלישי סוגר את הפודיום בעילית עידו גולדשטיין מ-500וואט בזמן של 2:26+ דקות אחרי המנצח.

נשים עילית

רותם גפינוביץ׳ מקבוצת קניון/סראם מביאה לידי ביטוי את יכולת הנג״ש שלה ושומרת על התואר כאשר היא עוצרת את השעון על 47:10 דקות, זמן מהיר בכל קנה מידה.
במקום השני מסיימת פז בש מקבוצת IGP עם זמן איטי ב-4:24+ דקות אחרי המנצחת ובמקום השלישי סוגרת את פודיום הנשים עילית אנטונינה רזניקוב מקבוצת דינאמו רייסינג עם זמן של 4:25+ דקות אחרי המנצחת.

אנדר23 גברים

אלון יוגב מ-TACC מנצח שנה שניה באליפות כאשר הוא קובע גם את הזמן השלישי בטיבו על המסלול- 45:22 דקות.
במקום השני מסיים חבר קבוצתו של אלון עידן רג׳ואן 46.5+ שניות אחרי אלון, במקום השלישי מסיים גיא ויינברג מקבוצת IGP עם 1:18+ דקות אחרי זמן מנצח.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג