ספורטאי השבוע של שוונג || איליי כאסקי

בגיל שבע הוא כבר התחיל להתאמן בשחייה וכיום הוא מחזיק בתואר אלוף ישראל בטריאתלון לגיל שלו - בואו להכיר מקרוב את ספורטאי השבוע של שוונג - איליי כאסקי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: אלבום פרטי

לכל ספורטאי השבוע לחצו כאן

איליי כאסקי, 15, הרצליה, תלמיד תיכון

"כשאני רץ אני לא חושב על שום דבר אחר" | צילום: אלבום פרטי

איך נכנסת לראשונה לספורט?

"בגיל 7 התחלתי באימוני שחייה אצל אור ברגר מאמן קבוצת TRIMORE ומשם המשכתי לאימוני אופניים וריצה. אבא שלי התאמן אצל אור ומשם נוצר הקשר הראשוני".

למה בחרת דווקא בספורט זה?

"בחרתי בטריאתלון כי אני אוהב את הענפים שמרכיבים אותו. שלושת התחומים הם תחומים אישיים, שם אני יכול להביא את עצמי לידי ביטוי ולהראות את היכולות שלי. אני יודע שבזכות האימונים ועם עבודה קשה שלי אני מגיע להשגים ואשפר אותם".

ענף הספורט האהוב עלייך?

"הענף האהוב עלי מכל השלושה הוא ריצה מכיוון שכשאני רץ אני לא חושב על שום דבר אחר. גם כאשר אני כועס או עצבני, כשאני רץ אני נרגע. אני מאוד אוהב את ההרגשה המלווה אותי לאורך הריצה ואת ההרגשה הטובה של אחרי הריצה".

"בחרתי בטריאתלון כי אני אוהב את הענפים שמרכיבים אותו" | צילום: אלבום פרטי

היכן מתאמן?

"היום אני מתאמן אצל אור ברגר ועידן סנדק מקבוצת טריימור. אני מתאמן בבריכת נווה אמירים, בריכת כפר שמריהו ופארק הרצליה. במסגרת האימונים בווינגייט אני מתאמן בבריכת ווינגייט ובפארק האופניים של נתניה".

מספר אימונים שבועיים אותם אתה מקדיש לספורט?

"אני מתאמן 7-9 אימונים בשבוע עם קבוצת טריימור ובנוסף בוינגייט יחד עם הפנימיה עוד שלושה אימונים שבועיים. כ-20 שעות אימון שבועיות".

תחרויות שהשתתפת?

"תחרויות בליגת הטריאתלון, תחרויות ריצה ותחרויות שחייה מגיל 7. ביולי 2017 השתתפתי בתחרות סבב גביע אירופה ראשונה שלי שנערכה בהונגריה".

"להגיע הכי רחוק שאפשר בתחום" | צילום: אלבום פרטי

שיא אישי.

"אלוף ישראל בין השנים 2012-2015, 2017 בטריאתלון. בתחרות סבב גביע אירופה בהונגריה לגילאי 16-19 הייתי המשתתף הצעיר ביותר והתברגתי בגמר".

מה גורם המוטיבציה שלך לקום בבוקר ולהתאמן?

"הרצון להשתפר, לנצח ולהגיע הכי רחוק שאפשר בתחום".

האם אתה מקפיד על תזונה נכונה? ואם כן, מהי התזונה שלך?

"כן, אני מלווה על ידי התזונאי מיקי מדר אשר עובד איתי על תפריט מסודר, תוספי תזונה וויטמינים".

"בגיל 7 התחלתי באימוני שחייה" | צילום: אלבום פרטי

מה הסוד שלך לשילוב בין ספורט וחיים חברתיים?

"שאיפה למצוינות בספורט ובלימודים והיכולת לנהל זמן בצורה הטובה והיעילה ביותר. עומדת מאחורי משפחה תומכת שדוחפת אותי קדימה ומהווה עבורי משענת חזקה".

על מה היית מוותר בספורט שלך?

"הייתי מוותר על הצורך לישון מוקדם ביום יום ובמיוחד כשיש אימוני בוקר מוקדמים. בגלל זה אני מפסיד בילויים עם חברים".

סיפור בלתי נשכח?

"הגעתי לתחרות גביע סבב אירופה עד גיל 19 בפעם הראשונה, הייתי הכי צעיר בתחרות מכל המתחרים. בחצי הגמר היתה לי תחרות מעולה וסיימתי במקום השלישי. עליתי לגמר מדורג במקום התשיעי מכל המתחרים והייתי הראשון מגיל 15 שעלה לגמר בתחרות זו משנת 2013. לצערי בגמר, התחרות התנהלה פחות טוב, ברכיבה הפסקתי את התחרות בגלל סחרחורות והרגשה לא טובה שהיתה לי".

"חשובה לי השאיפה למצוינות בספורט ובלימודים" | צילום: אלבום פרטי

מודל לחיקוי.

"המודל לחיקוי שלי הוא המאמן שלי אור ברגר. מלבד היותו מאמן הוא גם דמות מאוד חשובה בהשפעתו עלי ועל חיי היום יום שלי. אור משמש לי כמנטור, הוא דוחף אותי קדימה, נמצא איתי ברגעים המאושרים כמו גם הקשים, משמש לי גב איתן ויציב לאורך כל הדרך ואני יודע שאיתו השמיים הם הגבול. יש ביננו קשר מאוד אישי ומאוד חזק ואני יודע שאני יכול לסמוך עליו בכל נושא, בכל זמן ובכל מקום".

טיפ לספורטאים אחרים?

"תמיד לשאוף הכי גבוה ואף פעם לא לוותר".

מה המטרה הבאה? 

"המטרה הבאה שלי היא אליפות אירופה לקדטים שתערך בלוטרקי שביוון באוגוסט 2018 ואולימפיאדת הנוער שתערך בבואנוס איירס שבארגנטינה בספטמבר 2018".

לכל ספורטאי השבוע לחצו כאן

אם גם אתם ספורטאים ורוצים לקחת חלק במדור, פנו במייל [email protected] לדגנית לקבלת שאלון ואולי גם אתם תופיעו במדור ספורטאי השבוע





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג