ספורטאי השבוע – מיכאל ברשאי

הוא עוסק בספורט רק כשש שנים אבל פיתח מאז תאבון ענק לענפי ספורט שונים ומגוונים, החל מרולרבליידס ועד לטניס. כיום, בזכות ילדיו, הוא מתמקד בשחייה, מתאמן אצל דניאל קציר וגילה את הכוח והתענוג בלהתאמן בקבוצה. ביום שישי יהיה בין מאות המשתתפים במשחה פוסידון אשר ישחו מלב ים לחוף הסמוך למרינה בהרצליה. ספורטאי השבוע של שוונג – מיכאל ברשאי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הוא עוסק בספורט רק כשש שנים אבל פיתח מאז תאבון ענק לענפי ספורט שונים ומגוונים, החל מרולרבליידס ועד לטניס. כיום, בזכות ילדיו, הוא מתמקד בשחייה, מתאמן אצל דניאל קציר וגילה את הכוח והתענוג בלהתאמן בקבוצה. ביום שישי יהיה בין מאות המשתתפים במשחה פוסידון אשר ישחו מלב ים לחוף הסמוך למרינה בהרצליה. ספורטאי השבוע של שוונג – מיכאל ברשאי

מאת:מערכת שוונג



מיכאל ברשאי

בן 37 מאתמול, תושב נשר, נשוי + 2: עדן בת 12 וטל בן 8.



עבודה:
אני עובד באינטל בתור מהנדס אלקטרוניקה

ענף ספורט מועדף:

אני שוחה תחרותית ורץ לתענוג אישי. מאז שנכנסתי לספורט באופן רציני לפני כשש שנים, אני מחפש את עצמי ומנסה ענפי ספורט שונים והולך על פי מה שמספק ומעניין אותי באותו הרגע. לפני כמה שנים רכבתי על רולר בליידס אך נאלצתי להפסיק עקב בעיות פזיולוגיות ואני מתגעגע לזה. ניסיתי מאז גם אופני שטח וגלשתי רוח

כמה שעות מקדיש בשבוע לאימונים:
אני שוחה 3-4 פעמים בשבוע, שעה כל אימון. בנוסף, אני רץ בימים שאני לא שוחה, גם כן אימון של שעה.

                                                                                                                                                               
הישג אישי:

אני לא מגדיר עצמי כספורטאי מקצועי ולכן כל דבר שאני מצליח לעשות הוא הישג אישי עבורי, בעיקר מכיוון שלא הגעתי לרוויה בשום ענף ספורט, וטוב שכך. בשחייה למשל, שיפרתי שיא אישי לפני שבוע וזה מרגש מספיק עבורי. 

מדוע דווקא שחייה היא הספורט המועדף:
ילדי שוחים כבר כמה שנים. כהורים עובדים, אני ואישתי מאוד עסוקים ולכן החלטתי לנצל את הזמן הפנוי שלי בזמן שהילדים התאמנו בשחיה, ולשחות לצידם. כך שחיתי שנה וחצי לבד ובשלב מסוים לא הרגשתי שאני מתקדם והיה לי משעמם. לבסוף המליצו לי על מאמן בשם דניאל קציר ועשיתי אצלו קורס שחיה ובזכות זה קפצתי מדרגה בטכניקה ובסיבולת ואף יותר חשוב – גיליתי את הכוח והתענוג שבקבוצה. כיום אני מכיר את עצמי טוב יותר וטוב לי בקבוצה וכך אני גם מחפש עכשיו קבוצה להתאמן איתה באופניים וריצה.

מיכאל ברשאי שני מימין, דניאל קציר רביעי מימין

היכן מתאמן ועם מי:
אני מתאמן אצל דניאל קציר בקבוצה שלו בשם Easy Swim ואנו מתאמנים 2-3 פעמים בשבוע במרכז מכבי בחיפה. הוא גם מוסיף לנו סדנת מים פתוחים (מספר מוגבל של מפגשים). דניאל, מעבר לכך שהוא מקצועי מאוד, גם התגלה בתור מאמן מאוד טוב, לפחות אני יכול להעיד על כך לפי התוצאות שלי.

משתתף בתחרויות?
אני לא ספורטאי גדול. בשנים הראשונות השתתפתי בכמה אירועי ספורט עממיים כמו
סובב כנרת וסובב ת"א, כולם ברכיבת אופניים. צליחת הכינרת האחרונה הייתה
התחרות הראשונה בחיי הבוגרים. דניאל קציר שיכנע אותי ואת חברי הקבוצה
להירשם למשחה פיסדון במקצה התחרותי.

מקפיד על תזונה נכונה:
כן, אך לא משקיע בוקר ולילה במחשבה על כך אבל אני כן משתדל. אין לי תפריט קבוע ואני לא סופר קלוריות אך אישתי בוגרת ווינגייט בתחום הדרכת אירובי והיא מבינה הרבה בתזונה ולכן יש לי עוזרת צמודה.

איך משלבים קריירה וספורט?
זה בהחלט לא קל אבל בהיקף האימונים שלי זה עדין אפשרי. אני לא מחשיב מעצמי ספורטאי גדול אלא רק אחד שהוא בתחילת הדרך, ואני רואה סביבי אנשים המתאמנים לטריאתלון ואיש ברזל ואני מעריץ אותם כי הם מצליחים לשלב את האימונים עם העבודה והחיים. אני מנסה לנצל את הזמן שיש לי הכי טוב שאפשר – אני רץ מוקדם בבוקר ושוחה בשישי ושבת מוקדם גם כן וכך זה מסתדר לי עם המשפחה. כמובן שזה אומר שאני ישן פחות.




מסר לאומה + מוטו:
יש לי מוטו שאני מנסה לחיות על פיו וזה גם המסר שהייתי רוצה להעביר לאחרים:
1. ספורט בקבוצה – אני ממליץ זאת לאנשים, במיוחד לאלו שמכריחים את עצמם להתאמן ולא נהנים כל כך מזה.
2. לנסות לעשות ספורט במשותף עם ילדים. למשל מדי פעם כל המשפחה הולכת יחד, והבן שלי (בן ה-8) כבר יכול לרכב 15 ק"מ בשטח איתי. זהו תענוג להורה ולילד.

חשוב לי לשתף את המטרות שלי בתחום הספורטיבי:
1. לקצר – לעשות תוצאה שתספק אותי ושתהיה יפה בעיני.
2. לזמן הארוך:
א.
להמשיך ולהתמיד באורח חיים ספורטיבי. אינני רוצה להתחייב לשחייה כי יש לי
עוד תיאבון לענפי ספורט נוספים בהם אני רוצה להתנסות (כמו אופני כביש, טניס ועוד), וזה גדול מהשעות
הפנויות שיש לי כעת.

ב. למרות שאני רוצה מתישהו לעשות איש ברזל, אני אשמח להצליח בשחייה, אופניים וריצה, כל אחד בנפרד, באורכים הללו וזה יהיה מבחינתי כבר הישג יפה.


          

אתר שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

פנייה לנשות הספורט שבקהילת הספורטאים גם אתן מוזמנות לשלוח תשובות ותמונה.

לרשימת כל ספורטאי השבוע של שוונג – לחצו כאן
רוצים להיות ספורטאי השבוע של שוונג? פרטים מלאים כאן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג