ספורטאי השבוע – ליאור כהן

טריאתלט עילית בעברו, היום פשוט אוהב לעסוק בספורט, בעיקר טריאתלון. עובד בטבע תעשיות פרמצבטיות, בהחלט מקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת, מאמין בניהול זמן נכון ולאחרונה כתב לשוונג על פרשת ארמסטרונג, יזנק למרוץ הלילה של תל אביב בראש קבצה גדולה של ספורטאים ממקום עבדותו. ספורטאי השבוע של שוונג- ליאור כהן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טריאתלט עילית בעברו, היום פשוט אוהב לעסוק בספורט, בעיקר טריאתלון. עובד בטבע תעשיות פרמצבטיות, בהחלט מקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת, מאמין בניהול זמן נכון ולאחרונה כתב לשוונג על פרשת ארמסטרונג, יזנק למרוץ הלילה של תל אביב בראש קבצה גדולה של ספורטאים ממקום עבדותו. ספורטאי השבוע של שוונג- ליאור כהן

מאת:מערכת שוונג


אליפות הבין אגודתית (צילום: טלי שיאצ'ו דיגטלי)


ליאור כהן
בן 36, רווק, מתגורר בתל אביב

עבודה:
טבע תעשיות פרמצבטיות

ענף ספורט מועדף?
טריאתלון- משולש פראי של מים, אדמה ואש!

תחרות או אירוע ספורט אהובים במיוחד
טראנס אלפ– שכרון חושים טהור הנמשך על פני שבוע ימים בנופיה הקסומים של יבשת אירופה

משתתף באירועי ספורט – אם כן מה האהוב עלייך
ישראמן אילת- אהבה ממבט ראשון

למה דווקא ספורט זה?
כאדם תחרותי והישגי מאוד חשוב היה לי מאוד לעסוק בספורט אשר ניתן לכמת אותו ולמדוד את ההישגים בצורה אמפירית. ספורט הטריאתלון, מלבד יתר ענפי הספורט המדידים, משכיל לשלב מספר תחומים השונים בתחליט. הצירוף של שחיה, רכיבה וריצה גדול הרבה יותר מסך חלקיו. במהלך עונת תחרויות תמיד אני מוצא את עצמי נמשך לענף אחר מהמשולש הקדוש הנקרא טריאתלון ולכן מצליח להתמיד בענף זה כ"כ הרבה שנים. אצטט פרסומת לקפה מקומי מלפני מספר שנים: שגרה זה רע!

כמה שעות מקדיש בשבוע לאימונים?
16


אליפות ישראל בספרינט טריאתלון, אשקלון 2012 (צילום: צלם אותי)



היכן מתאמן ועם מי?
כמי שעוסק בענף הטריאתלון שנים רבות, זכיתי להכיר במרוצת השנים באנשים נפלאים, מלח הארץ, אשר לכולנו תחביב משותף. מסגרת חברתית זו עוטפת אותי באימונים, תחרויות ובחיים האישיים. לפני כשנה הקמתי את קבוצת הטריאתלון XtriM Urban Fitness Club הפועלת באזור המרכז ואשר מצליחה לבטא את אותם הערכים אשר ליוו אותי לכל אורח הקריירה הספורטיבית שלי- אהבה, מסירות ומצויינות. את רכיבות האופניים אני עושה עם קבוצת הרכיבה של פוקוס.

הישג אישי:
אליפות ישראל בטריאתלון לקבוצות גיל, אילת 2003 – מקום ראשון כללי

מקפיד על תזונה נכונה – אם כן איך?
אני בהחלט מקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת אך יחד עם זאת תמיד מוכן למסעדה תל- אביבית טובה. לקראת תחרות מטרה אני שם יתר תשומת לב לנושא חשוב זה ומשתדל מאוד לאכול בעיקר אוכל בייתי.

חצי מרתון פארק הירקון
(צילום: טלי שיאצ'ו דיגטלי)


איך משלבים ספורט וקריירה?
סוד הקסם נעוץ בשני דברים בסיסיים: בראש ובראשונה ניהול זמן נכון. עיסוק בלתי פוסק בעבודה, ספורט תובעני
כענף הטריאתלון וחיים אישיים מצריך חשיבה מוקדמת
והתנהלות בלתי פוסקת. אני תמיד אומר לחבריי הרבים שלפי
דעתי כל מי שעוסק בענף הטריאתלון מעל 4 שנים זכאי לקבל מהמל"ג (מועצה להשכלה גבוהה) תואר בתעשיה וניהול לאור האילוצים הלוגיסטיים הבלתי פוסקים. בנוסף, היכולת ו/או הרצון להשקים קום מידי יום. לילה בו אני ישן מעל 5 שעות נחשב נדיר מאוד במחוזותיי. היכולת להקריב ולקום מוקדם מידי יום, בכל עונות השנה, נעוצה בעובדה שאני עושה משהו עבור משהו שאני כ"כ אוהב- טריאתלון.

מוטו לחיים:
הכאב הוא רגעי והתהילה היא נצחית (לאנס ארמסטרונג). כאב- במובן הפיזי והמנטלי של המילה. תהילה- במובן ההישגי ובמובן החוויתי של המילה. לאורך חייו של ספורטאי, קל וחומר טריאתלט, אנו צוברים זכרונות אשר לרוב ילוו אותנו לכל החיים. תהנו מהם ככל שניתן וצרבו אותם על הדיסק הקשיח האישי שלכם ולא רק על הקיר בספר הפרצופים (Facebook).

מסר לאומה
Enjoy Your Training. Keep Smiling.


30.10.2012



אתר  שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

פנייה לנשות הספורט שבקהילת הספורטאים גם אתן מוזמנות לשלוח תשובות ותמונה.


לרשימת כל ספורטאי השבוע של שוונג – לחצו כאן

רוצים להיות ספורטאי השבוע של שוונג? פרטים מלאים כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג