ספורטאית השבוע – רוני קדם

היא בת 42 ורק בגיל 39 גילתה את הספורט. מאז היא לקחה את הספורט בשיא הרצינות, השלימה כמה טריאתלונים ומרתונים והפכה בעצמה למאמנת ריצה וקוצ’רית. ספורטאית השבוע של שוונג - רוני קדם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היא בת 42 ורק בגיל 39 גילתה את הספורט. מאז היא לקחה את הספורט בשיא הרצינות, השלימה כמה טריאתלונים ומרתונים והפכה בעצמה למאמנת ריצה וקוצ'רית. ספורטאית השבוע של שוונג – רוני קדם

מאת:מערכת שוונג


 

רוני קדם

בת 42, נשואה + 3, מתגוררת ברעננה



עבודה:
קוצ'רית, מאמנת ריצה ומעצבת תכשיטים לספורטאים

ענף ספורט מועדף:

ריצה, אבל עוסקת בטריאתלון

מה אירוע הספורט האהוב עליך?
אוהבת לצפות בטור דה פראנס ובתחרויות שחייה – בעצם אוהבת לצפות בספורט בו אני פחות טובה.


מה מותג הספורט האהוב עליך?
אין לי העדפה – אני מתאמנת עם הכל


מוטו:
1. צריך להתאמן כדי להיות בריא בחיים.
2. צריך תהליך ממוקד ליצירת תוצאות משמעותיות. 

                                                                                               במרתון תל אביב (צילום: טלי שיאצו דיגיטלי)
כמה שעות מקדישה בשבוע לאימונים:
אני מתאמנת בין 7 ל-15 שעות בשבוע, תלוי בעונה. עכשיו אני פצועה בברך (runner's knee) ואני עדיין מתאמנת 10 שעות

הישג אישי:

מרתון ת"א היה המרתון הראשון שלי, בגיל 41. חברים שלי לא מאמינים שזו אני כי בבית הספר אפילו לא רצתי 3000 מטר. טריאתלון נשים בהרצליה ב-2009 היה הטריאתלון הראשון שלי וזה כמובן כלל שחיה שהיה עבורי הישג אישי, במיוחד מכיוון שלמדתי לשחות רק חצי שנה קודם לכן.

                                                      
מדוע דווקא הטריאתלון הוא הספורט המועדף:







ב-2008 הייתי באילת עם בעלי במסגרת העבודה. היה זה סוף שבוע בו היה טריאתלון אילת וצפיתי בו לראשונה עם בעלי. הסתכלתי בשוק ואמרתי לבעלי שאני בשנה הבאה חוצה את קו הסיום. בעלי התסכל עלי וחייך. כשחזרתי הביתה התחלתי לימודי קוצ'ינג ובפברואר גיליתי שמתחת לאף שלי ישנה קבוצה המתאמנת לטריאתלון, קבוצתו של יורם לבב Eye Can. יורם לקח אותי תחת חסותו ולימד אותי לרכב, לרוץ ולשחות. לפני כן, לא עסקתי בשום ספורט ולמעשה רק בגיל 39 התחלתי אימונים רציניים. במאי השתתפתי בטריאתלון הנשים במקצה העממי עם אופני הרים ומשם התקדמתי. יורם מאמין בטריאתלון כדרך חיים – כשעושים ספורט אחד אתה לרוב נפצע ואילו בטריאתלון יש וורסטיליות, דבר שמוריד עומס ומאפשר לא להפסיק להתאמן למרות פציעות.


היכן מתאמנת ועם מי:
מתאמנת בקבוצתו של יורם לבב Eye Can ברעננה, בשיתוף עמותה המקדמת את הפעילות למען המלחמה בסרטן העין אצל ילדים. במרתון ניו-יורק האחרון רצנו כל 12 החברים כדי לגייס כסף. בחו"ל זה מאוד פופולרי לרוץ עבור תרומות, בארץ קצת פחות.
כמו כן, אני מאמנת ריצה בקבוצה שלי ושל יורם לבב בשם Run Ranana. הקבוצה מונה היום 15 איש ויש לי גם מאומנים פרטיים ואני גם מאמנת קוצ'ינג בתוך הקבוצה.



עם חברי קבוצת Eye Can
(רוני שניה משמאל)

משתתפת בתחרויות, אם כן אלו?

אני משתתפת ב- 2 עד 4 טריאתלונים בשנה. אני אוהבת את טריאתלון אילת, קיסריה וגן שמואל. עשיתי את חצי המרתון של ירושלים שהיה מדהים, ומרתון ת"א שהיה נהדר גם כן. כמו כן, השתתפתי במרתון ניו-יורק שהיה חוויה אחרת לגמרי. מרתון בחו"ל לדעתי בכלל מומלץ כי לעומת המרתונים בארץ, בהם חוזרים מיד לשיגרה כשהם מסתיימים, ממרתון בחו"ל עושים אירוע שלם מסביב כי זה לא אירוע רגיל.


איך משלבים ספורט, קריירה ומשפחה?
מבחינתי השילוב של הספורט והקריירה פחות בעייתי מבחינתי מכיוון שזה כבר משולב. מבחינת המשפחה – קמים שעה קודם (כל הקבוצה כבר בחוץ בשעה 5:30) ויש בעל מאוד מפרגן.





רוני קדם באמצע

מקפידה על תזונה נכונה:


אני מאוד מנסה להקפיד על תזונה נכונה. אני לא פנאטית לגבי זה אבל אני מנסה לבשל אוכל יותר בריא ונמנעת מג'אנק פוד, ומקפידה לאכול נכון בהתאם לאימונים. לדעתי צריך להתייחס לגוף, מבחינת המזון, בצורה נכונה כי ביום יום אני משתמשת ומאמצת את הגוף ולכן צריך לתת לו כל מה שהוא צריך.

מסר לאומה:
תמיד להסתכל בחצי הכוס המלאה, אהבה מביאה אהבה ועוד קלישאות דומות, אך בכולן אני מאוד מאמינה. וכמובן – תחייכו!



אתר שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

פנייה לנשות הספורט שבקהילת הספורטאים גם אתן מוזמנות לשלוח תשובות ותמונה.


לרשימת כל ספורטאי השבוע של שוונג – לחצו כאן

רוצים להיות ספורטאי השבוע של שוונג? פרטים מלאים כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג