ספורטאית השבוע – נגה כורם

"מקווה שאוכל להפוך את הספורט לקריירה ושאוכל להתפרנס מתחום האופניים. כרגע אני בצבא כבר חצי שנה. לא מצליחה להכניס כלום לחיים חוץ מאופניים ומקצת הזמן שנישאר הולך לצבא..." נגה כורם היא ספורטאית השבוע של שוונג 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"מקווה שאוכל להפוך את הספורט לקריירה ושאוכל להתפרנס מתחום האופניים. כרגע אני בצבא כבר חצי שנה. לא מצליחה להכניס כלום לחיים חוץ מאופניים ומקצת הזמן שנישאר הולך לצבא…" נגה כורם היא ספורטאית השבוע של שוונג 

מאת:מערכת שוונג

בת 18 וחצי, רווקה תושבת מצפה חורשים.

ענף ספורט מועדף:

אופניים!


הישג אישי:
בשנה האחרונה 2009 – אלופת ישראל בכביש ובשטח (לנוער), מקום 5 ב- WORLD CUP CAMPERY, מקום 4 ב- WORLD CUP SCHLADMING, ניצחון תחרות מהסבב האיטלקי (באסקולי) ומקום חמישי באליפות העולם האפני הרים באוסטרליה.

כמה שעות מקדישה בשבוע לספורט:
10-25 שעות אימונים.

באיזה אירועי ספורט משתתפת:
תחרויות גדולות באירופה WORLD CUPS, אליפויות עולם ועוד: תחרות בישראל-ליגת מועדונים, ליגת נביעות בכיש ושבטח, אליפויות הארץ כמעט בכל הסגנונות.

מקפידה על תזונה נכונה?
מקפידה על תזונה נכוונה וטובה כמה שאני יכולה! הכל מקמח מלא, הרבה ירקות, הרבה חלבונים (עוף, ביצים..), פחמימות מורכבות ומנסה להכניס כמה שפחות זבל לגוף (עוגות,שוקולדים וכדומה…). במהלך האימון אוכלת פירות, פירות יבשים, באימונים עצימים איזוטון ובתחרויות ג'לים ובארים.

מותג הספורט האהוב עליך:
MAVIC, BBB, 661, GIANT, שלשמחתי הצלחתי לקבל מהם חסות.

איך משלבים קריירה, ספורט ומשפחה:
לאחרונה התחלתי להדריך בקבוצה שלי טים משגב את הילדים הקטנים וקבוצת נשים. מקווה שאוכל להפוך את הספורט לקריירה ושאוכל להתפרנס מתחום האופניים, כמו כן, אני גם בצבא כבר חצי שנה.
 
המוטו שלי בחיים:
אם זה עדיין אפשרי…=)
"לא לוותר גם שכואב"

היכן מתאמנת ועם מי?
אני מתאמנת עם המאמן עוז דודאי (מהיום הראשון שנכנסתי לענף) ובטים משגב עם חברי הקבוצה המדהימים, מידי פעם עם חבר'ה אירופאים (שאני נמצאת באירופה), ולפעמים סתם עם חברים שרוכבים לכיף או עם אנשים שפוגשים בדרך… אבל בסה"כ רוב האימונים הם לבד. החלום של לייצג את מדינת ישראל בכבוד במשחקים האולמפיים.

מסר לאומה:
תרכבו זה טוב!


אתר שוונג שם את אוהבי
הספורט על המפה – אצלינו כל ספורטאי הוא אלוף וכל
אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

רוצים להיות ספורטאי השבוע של שוונג:

פרטים מלאים כאן
לרשימת כל ספורטאי השבוע של שוונג – כאן

 

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג