ספורטאית השבוע – יערה זנגי

היא בת 27 ואלופת ישראל במרתון לשנת 2011, עובדת במשרה מלאה ובדרך לחופה. אוהבת את נעלי הריצה של מיזונו ואת המרוץ אייל, חצי המרתון של בית שאן והמרתונים של טבריה ותל אביב. היא מקשיבה לעצמה כדי להגיע להישגים טובים יותר ולשמור על פרופרציות. ספורטאית השבוע של שוונג היא - יערה זנגי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היא בת 27 ואלופת ישראל במרתון לשנת 2011, עובדת במשרה מלאה ובדרך לחופה. אוהבת את נעלי הריצה של מיזונו ואת המרוץ אייל, חצי המרתון של בית שאן והמרתונים של טבריה ותל אביב. היא מקשיבה לעצמה כדי להגיע להישגים טובים יותר ולשמור על פרופרציות. ספורטאית השבוע של שוונג היא – יערה זנגי

מאת:מערכת שוונג



יערה זנגי
בת 27, תושבת רעננה, בדרך לחופה


עבודה:
תמיר חישובים פיננסיים

מה אירוע הספורט האהוב עליך?
אוהבת את האולימפיאדה. אני צופה כמה שאני יכולה בליגת היהלום ובכלל באירועי האתלטיקה. אני מנסה להקפיד לראות אירועים שבהם משתתפים ישראלים.

הישג אישי: אלופת ישראל במרתון 2011 עם תוצאה של 2:51 שעות במרתון טבריה, 1:23 שעה בחצי מרתון עין גדי

מוטו בחיים:
להנות ממה שאני עושה ולהקשיב לעצמי וכך להגיע להישגים הטובים ביותר. והכי חשוב, לשמור על פרופורציות. צריך להנות ממה שעושים וכשלא אהנה אני מבטיחה כי אפסיק.


תחרות אהובה עלייך:
יש כמה אירועים שאני ממש אוהבת: מרוץ אייל בגלל הארגון,בית שאן, מרתון טבריה ומרתון תל אביב. הייתה שם כמות אנשים פשוט בלתי נתפסת, אירוע שלא נראה כמותו בארץ.

כמה שעות מקדישה בשבוע לאימונים:
14-15 בשבוע של ריצה, ספינינג וכמובן חיזוקים




צילום: טלי כהן


מדוע דווקא ריצה:
התחלתי לרוץ כילדה ואני ממש זוכרת כי נמשכתי לספורט הזה מגיל צעיר. הייתי מצטרפת לאבי כבר מגיל 8 לריצות שלו. ריצה זה הזמן שיש לי לעצמי. ביום שאיני רצה אני מגלה שאני אדם פחות סובלני והריצה פשוט הפכה להיות הפסיכולוג שלי.


היכן מתאמנת ועם מי:
אני מתאמנת עם אביעד צרפתי, אריאל רוזנפלד וכמובן עם בן זוגי שי רדושיצקי. עמית נאמן הוא המאמן שלי. לאחרונה, לקראת המרתון באמסטרדם, אני משתדלת להתאמן באזור ירושלים ופחות בתל אביב. הייתי מתאמנת הרבה בפארק אבל פשוט לח מידי עכשיו.



מקפידה על תזונה נכונה:
אני מאוד מקפידה על התזונה בהנחיית התזונאית שלי חן יער, אשתו של האצן האגדי רפי יער. אני מאמינה בתזמון נכון של האוכל ובאכילה בכמויות נכונות. לעיתים אנחנו נוטים להעמיס או להרעיב מנגד, הכל צריך להיות במינון. המסר שלי בנוגע לתזונה: דיאטה אינה הרעבה אלא תזונה נכונה במינון נכון ובזמנים הרצויים. חשוב לדעת כי שעושים את זה לא נכון הגוף מתנקם, הוא זוכר הכול. המטבוליזם מאט וזהו תהליך בלתי הפיך.


צילום: צלם אותי


איך משלבים קריירה וספורט?

זה בטוח לא קל. למזלי בן זוגי גם עוסק בריצה והוא מתכוון לרוץ איתי באמסטרדם. שנינו משתדלים להתאמן ביחד. אנחנו הולכים לישון באותן השעות וקמים מוקדם להתאמן (4:30 בבוקר). אין ספק שקל יותר כשיש בן זוג שמבין אותך. לגבי הקריירה: כיום אני עובדת במשרה מלאה, זה מקשה על ההתאוששות שלי מהאימונים. לפני מרתון טבריה עבדתי פחות והיה יותר זמן להתאמן. עכשיו שאני לקראת חתונה הזמן קצר יותר ונהיה אפילו קשה יותר להתאושש



מה מותג הספורט האהוב עליך?
נעלי ריצה של מיזונו כמובן, אני מאוד אוהבת את ה-Mizuno Precision, זו נעל מדהימה, חצי קלה. אך בכל זאת זו נעל שאני מתחרה איתה. אני גם מתכוונת לעשות איתה את מרתון אמסטרדם בקרוב.
תוספים וג'לים של חברת גו GU

מסר לאומה:
לא קל להיות ספורטאי בישראל כשאין תמיכה. למקומות אליהם תכננתי להגיע אי אפשר להגיע בלי תמיכה וגב ראוי. בשורה התחתונה: יש חלומות שאולי לא יתגשמו.


אתר שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

פנייה לנשות הספורט שבקהילת הספורטאים גם אתן מוזמנות לשלוח תשובות ותמונה.

לרשימת כל ספורטאי השבוע של שוונג – לחצו כאן
רוצים להיות ספורטאי השבוע של שוונג? פרטים מלאים כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג