ספורטאית השבוע – דניאל רוט

בעברה הייתה קלעית מצטיינת ולאחר תאונת דרכים קשה ושיקום ארוך, עברה לענף הטריאתלון. ספורט זה בדם שלה - גם בשעות הפנאי וגם בעבודה. ספורטאית השבוע של שוונג - דניאל רוט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בעברה הייתה קלעית מצטיינת ולאחר תאונת דרכים קשה ושיקום ארוך, עברה לענף הטריאתלון. ספורט זה בדם שלה – גם בשעות הפנאי וגם בעבודה. ספורטאית השבוע של שוונג – דניאל רוט

מאת:מערכת שוונג, צילומים: מנחם סיני וצלמי שוונג


דניאל רוט
בת 26, רווקה מתגוררת ברמת גן

עבודה:
ערוץ הספורט – כתבת אולימפית

ענף ספורט מועדף?


זה כמו לשאול אמא את מי מהילדים שלה היא הכי אוהבת 🙂 את כל הענפים האולימפיים! אבל אם אתם ממש מתעקשים: טריאתלון, קליעה וסנובורד. ידי בהם.

למה דווקא ענפי ספורט אלו?
הייתי קלעית אולימפית בעברי והבטחה למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. לפני שלוש שנים הייתי מעורבת בתאונת דרכים. נהג ש"מיהר מאוד" לטענתו, פגע ברכב שלי ונפצעתי. שברתי חולייה בצוואר, השתתקו לי הרגליים והחלום האולימפי נלקח ממני באכזריות ביחד עם כל השנים בהן השקעתי בספורט תחרותי שהלכו לפח. עקב הפציעה הגוף לא יכל לאפשר לי להיות ספורטאית יותר, נשברתי לרסיסים. לפני ארבעה חודשים הבנתי שבלב שלי תמיד אהיה ספורטאית ושהגיע הזמן לשקם את הגוף ובעיקר את הנשמה מעבר לטיפולים הרפואיים. החלטתי חד משמעית שאני חוזרת להתחרות, אבל בענף אולימפי אחר מענף הקליעה בו גדלתי. זה היה חייב להיות ענף כמה שיותר פיזי, עם קושי מנטלי וקו סיום שיסמל את ההתנתקות שלי מתקופת התאונה האיומה. בעודי מהרהרת עם עצמי על החלטה בדרכי למסיבת עיתונאים, נתקלתי באריאל הלר, מאמן טריאתלון שפגשתי בזמנו במסגרת עבודתי ככתבת ספורט. היה לי ברור, הגורל כבר קבע בשבילי את הענף המיוחל, יום למחרת כבר התייצבתי לאימון. המטרה שלי הייתה ברורה: יש לי כמה חודשים בודדים להתאמן ואני מסיימת את המקצה האולימפי בטריאתלון ת"א.

מה אירוע הספורט האהוב עליך?
אולמפיאדה!

כמה שעות מקדישה בשבוע לאימונים?
כל החיים שלי קשורים בספורט. אני מסקרת ספורט, עושה ספורט וחולמת ספורט.



היכן מתאמנת ועם מי?

מתאמנת עם אריאל הלר באופן פרטי ולאחרונה הצטרפתי לקבוצה שלו MyWay שקיבלו אותי באהבה ופרגון. חברי הקבוצה טוענים שהם מבסוטים כי הורדתי להם את ממוצע השנתון ומהר מאוד זכיתי לכינוי "הילדה" של הקבוצה.



הישג אישי:
מדליסטית ארד באליפות העולם בקליעה, שיאנית ישראל ואלופת ישראל במשך שבע שנים.

מקפידה על תזונה נכונה – אם כן איך?
אני מאמינה שאת הגוף צריך לכבד וכל דבר שנכנס אליו צריך להיות ראוי.
מקפידה על אכילה של הרבה פירות וירקות בעיקר ומקפידה על שתייה מרובה של מי
סודה.


משתתפת באירועי ספורט – אם כן מה האהוב עלייך?
את טריאתלון ת"א 2012 לא אשכח לעולם. זאת הפעם הראשונה שחציתי בעצמי את קו הסיום ולא עמדתי בצד השני עם מיקרופון ושאלות למסיימים (אחת מהנאות חיי הגדולות אגב). ת"א זאת עיר הולדתי, את חוף מציצים אני פוקדת בכל יום שישי, הוא הכדור הרגיעון שלי באורך החיים ההיפראקטיבי שאני מנהלת. כך שהיה משהו מרגש מאוד בתחושת הניצחון האישית במגרש הביתי.


מה מותג הספורט האהוב עליך?
אופני סגל! בזמנו היה לי את הכבוד להתלוות ולסקר את
פרדי קלר, אלוף העולם ברכיבת כביש למאסטרס ומספונסר ע"י סגל. קלר הגיע
לישראל וערך אימון משותף ביחד עם האלוף אולימפי שלנו בגלישת רוח, גל פרידמן
וחניכו נמרוד משיח. היה לי חיבור נהדר עם המותג. אימצתי אותם לליבי והם
אימצו גם אותי.



איך משלבים ספורט וקריירה / משפחה?
הספורט הוא אהבת חיי. אני תמיד אומרת שהגבר שאני אהב יותר מהספורט יהיה בעלי. כשהייתי בת ארבע נפתח "ערוץ 5", כבר אז הבטחתי לעצמי ולסובבים שיגיע יום ואהיה שם בעצמי. כילדה הייתי מתעמלת מכשירים, כנערה התאהבתי בענף הקליעה וכיום הפכתי את האהבה שלי למקצוע שלי בתקשורת הספורט. הגבולות בין החיים האישיים לבין הספורט מטושטשים אצלי, אין הפרדה ברורה, הכל ביחד. חלק גדול מהחברים שלי הם ספורטאים בעצמם. את חלקם אני גם מסקרת כיום כעיתונאית, זה משמח אותי, אך גם קורע אותי במבפנים ברגעים מסוימים. נבחרתי לסקר את האולימפיאדה בלונדון מטעם ערוץ הספורט, כבוד גדול כספורטאית עבר והגשמת חלום עיתונאית עבורי.


מוטו לחיים:
מטרה שמגיעה מכל הלב היא מטרה שראוי להתאבד עליה.

מסר לאומה או דברים נוספים
ככל שאעשה יותר ספורט כך הכל יהיה יותר טוב.



26.06.2012




אתר  שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

פנייה לנשות הספורט שבקהילת הספורטאים גם אתן מוזמנות לשלוח תשובות ותמונה.


לרשימת כל ספורטאי השבוע של שוונג – לחצו כאן

רוצים להיות ספורטאי השבוע של שוונג? פרטים מלאים כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג