ספורטאית השבוע – דנה צימרמן

היא שחתה בנבחרת כשהייתה קטנה ואחרי הצבא חזרה לשחות, ואז גם התחילה לרוץ. ב-2001 נקלעה לצפייה בתחרות איש ברזל בעת טיול בניו זילנד, חוויה שהשפיעה עליה עמוקות. בעידודו ובהשראתו של בן זוגה, רץ למרחקים ארוכים, התחילה לרוץ ולהתחרות במרוצי כביש ואחר כך בטריאתלונים. בינואר תשתתף בחצי איש הברזל הרביעי שלה והיא עשתה עבור שוונג מבחן דרכים לנעלי Zoot. ספורטאית השבוע של שוונג – דנה צימרמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היא שחתה בנבחרת כשהייתה קטנה ואחרי הצבא חזרה לשחות, ואז גם התחילה לרוץ. ב-2001 נקלעה לצפייה בתחרות איש ברזל בעת טיול בניו זילנד, חוויה שהשפיעה עליה עמוקות. בעידודו ובהשראתו של בן זוגה, רץ למרחקים ארוכים, התחילה לרוץ ולהתחרות במרוצי כביש ואחר כך בטריאתלונים. בינואר תשתתף בחצי איש הברזל הרביעי שלה והיא עשתה עבור שוונג מבחן דרכים לנעלי Zoot. ספורטאית השבוע של שוונג – דנה צימרמן

מאת:מערכת שוונג


 

דנה צימרמן

בת 38 , משלשום, תושבת תל אביב ובזוגיות כמעט 8 שנים



עבודה:
יועצת תקשורת לארגוני מגזר שלישי.

ענף ספורט מועדף:

טריאתלון – ואם צריך לבחור את "הילד" המועדף עלי, אני יותר חסידה של שחייה וריצה ופחות של האופנים.

מה אירוע הספורט האהוב עליך?
מבין כל הענפים והמרוצים, הכי נהניתי להשתתף בטריאתלונים ארוכים, חצאי איש הברזל. לגבי צפייה בספורט בטלוויזיה, אני אוהבת אליפויות באתלטיקה ובשחייה, וכמובן את הטור דה פראנס.


מה מותג הספורט האהוב עליך?
סוגוי ו-2xu מייצרים ביגוד משובח לאופניים וטריאתלון.

                                                                                 
רכיבת הכנה לישראמן ינואר 2011 (צילום אבי חיים)
כמה שעות מקדישה בשבוע לאימונים:
בימים אלה אני מתאמנת לחצי איש ברזל בישראמן, ומקדישה כ- 15 שעות בשבוע. החלוקה: אופניים זה הענף שבו אני משקיעה הכי הרבה כי זה המקטע הכי ארוך במרוץ, וגם כי יש בו הכי הרבה מקום לשאוף לשיפור. לריצה אני מקדישה כ– 4.5 שעות שבועיות (50 + ק"מ) ולשחיה – כשעתיים, למרות שבנובמבר שחיתי פעמיים 10 ק"מ במים פתוחים במסגרת משחה 3 ימים ב-3 ימים, אז הקדשתי לשחייה לא מעט זמן.

הישג אישי:

אני רואה כהישג את השתתפותי במשחה 3 ימים משום שלשחות 10 ק"מ בים (פעמיים) אינו דבר של מה בכך לטעמי. בנוסף, בשנה שעברה קרה שהשתתפתי ב- 3 חצאי איש ברזל ב- 4 חודשים. מבחינת הישג בתוצאה, בעמק הירדן של 2011 סיימתי את המרוץ ב- 5 שעות ו- 37 דקות שזה הטריאתלון הארוך המהיר ביותר שלי.

                                                      
מדוע דווקא הטריאתלון הוא הספורט המועדף:







אני אוהבת את השילוב. משהו מאוד זורם להתחיל תחרות בים, להמשיך באופניים ולסיים בריצה. יש משהו יפה בלחוות את כל ה-elements בתחרות אחת. מים, רוח ואדמה.


היכן מתאמנת ועם מי:
שנים התאמנתי לבד, אבל בשנה שעברה התחלתי לשחות במסטרס של ה- TI אחרי שעשיתי הקורס וגם התחלתי לרכב עם טים סונטו. האימון בשתי הקבוצות שיפר אותי מאוד בשני המקצועות ובזכותו הכרתי לא מעט אנשים מקסימים. את הריצות אני עושה עם חברים ושותפים לאימונים, או רק עם האייפוד והגרמין.



אילת 2011 (צילום יוסי רובננקו)


משתתפת בתחרויות, אם כן אלו?

מאז שהתחלתי להתחרות בטריאתלונים ארוכים אני משתתפת במקצי חצי איש הברזל בתחרויות שיש בארץ, ומשתתפת במקצה האולימפי בכמה טריאתלונים בולטים, כגון טריאתלון תל אביב וקיסריה, לצד טריאתלון הנשים שם התחלתי בענף. במקביל, אני משתתפת בכמה מרוצי כביש למרחקים של 10 ק"מ ו- 21.1 ק"מ. ביום שישי הקרוב אשתתף בחצי מרתון בית שאן בפעם הרביעית. רצתי מרתון אחד ב- 2009, ואני מהרהרת באפשרות לרוץ מרתון נוסף.


איך משלבים ספורט, קריירה ומשפחה?
זו עבודת ג'גלינג לא פשוטה. בסופו של דבר צריך לדעת לוותר, לצד נכונות לקום מאוד מוקדם בבוקר.





טריאתלון תל אביב 2011 (צילום אור טיברג)

מקפידה על תזונה נכונה:


בהחלט. בשנה שעברה כשהתחלתי להתאמן לחצי איש ברזל הראשון שלי הלכתי לתזונאית הספורט אורית שמש והיא סידרה לי כמה דברים שהיו מקולקלים בתזונה שלי. זה מאוד חשוב ומשמעותי להתאוששות

מוטו:
Respect the distance. וגם חשוב ליהנות מהדרך. אני מתאמנת כי אני אוהבת את זה, לא רק בגלל התחרות הקרבה. אם זה לא מספק אותי או גורם לי שמחה, משהו לא בסדר.

מסר לאומה:
ספורט זה טוב. זה מפיג מתחים ומשחרר אנדורפינים. אולי אם יתאמנו כאן יותר, המדינה תהיה מקום רגוע יותר, סבלני יותר, ומתחשב


רכיבת שבת (צילום חנן יוסף)


אתר שוונג שם את אוהבי הספורט על המפה – אצלנו כל ספורטאי הוא אלוף וכל אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

פנייה לנשות הספורט שבקהילת הספורטאים גם אתן מוזמנות לשלוח תשובות ותמונה.


לרשימת כל ספורטאי השבוע של שוונג – לחצו כאן

רוצים להיות ספורטאי השבוע של שוונג? פרטים מלאים כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג