האישה שהספיקה לרוץ עד היום 320 אלף ק"מ

קרולין מאתר בת ה-68 פשוט אוהבת לרוץ ועד היום היא סיימה לא פחות מ-132 מרתונים מלאים ועוד מאות מרוצים באורכים שונים ומשתנים. הזמן רץ כשנהנים...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אהבת הריצה היא משהו שלא כולם מבינים ולעתים האנשים הקרובים ביותר אל הרץ או הרצה, מעקמים פרצוף ומקווים שמתי שהוא החיידק הזה יעבור לו. במקרה של קרולין מאתר מדובר בהרבה יותר מחיידק או וירוס, מאחר ובספטמבר האחרון חצתה את מחסום ה-200 אלף מייל שהם 320 אלף ק"מ והיא בהחלט חתומה על כך שהיא האישה הראשונה שעושה זאת.

"אני אוהבת את החופש שבריצה" | צילומסך

מאתר, 68, סיימה עד היום לא פחות מ-132 מרתונים מלאים עם שיא אישי של 2:51:40 שע' אותו עשתה ב-1984 ועוד מאות מרוצים באורכים שונים ומשתנים לאורך הקריירה הארוכה שלה. כשנשאלה כיצד היא מפצה את עצמה על שעות האימון הרבות שלה ועל התחרויות, היא השיבה כי היא אוכלת מדי יום ביומו כ-20 קוביות שוקולד ואולי זה מה שנתן לה את האנרגיה לסיים בשנת 2015 מספר מרשים של כ-12 אלף ק"מ.

מורגנתן גרה בעיירה מורגנטון שבג'ורג'ייה ומספרת כי בהיותה ילדה לא היה מצופה מבנות לרוץ או "להזיע", אך כאשר גדלה הבינה שזה הייעוד שלה בחיים וכבר בשנת 2001 חצתה את קו ה-100 מייל (160 אלף ק"מ). "אני אוהבת את החופש שבריצה וזה הוסיף כל כך הרבה לחיים שלי ולכן אני רצה ללא שעון עם GPS או מוזיקה ומקשיבה לגוף שלי, וזו כנראה גם הסיבה שאינני נפצעת", סיכמה ויצאה לרוץ.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג