רצים לחופה: הזוג שהתאהב והתחתן בזכות הריצה

תגובה מקרית לסטורי הסתיימה בהזמנה לריצה משותפת שלא התקיימה כמתכונן, ולדייט רשמי ראשון שבו השניים בעיקר פיהקו. אבל לבסוף האהבה לריצה והאחד לשני צלחה את הכל, ונדיה טולמסוב-רגב וגיל רגב הפכו לזוג שרץ לחופה. ומאז הם מעירים אחד את השני בבקרים, עושים קניות משותפות של נעלי ריצה ובעיקר מקפידים לא לצאת לבלות לפני ריצות ארוכות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מזנקים למרוץ חייהם. גיל ונדיה רגב | צילום: באדיבות המצולמים

בעוד פחות מחודש ב-22 בספטמבר, יתקיים מרוץ HOODIES. סינגלס RUN, מרוץ האהבה של תל אביב-יפו הראשון מסוגו בעולם. מי שנמצא בעולם הדייטינג ובעולם הריצה, יודע שהמפגש של רווקות ורווקים על מסלול הריצה יכול להוביל לדייט ולפעמים גם לחופה וקידושין כמו במקרה של גיל ונדיה רגב שאת הסיפור שלהם אנו מביאים לכם כאן.

רצים לדייט

זו היתה שבת גשומה כמו שבתות רבות אחרות באותו חורף. נדיה טולמסוב קמה, פתחה את הטלפון הנייד והחלה לעבור על הפרופילים השונים של חבריה הרצים. אחרי שצפתה בפרופיל אחד, ועוד אחד, הבינה שגם גיל רגב, חברה לקבוצת הריצה יצא לאימון שלו, והגיבה לו בסטורי שגם היא חייבת לצאת במוצאי השבת לריצה שלה. גיל, בתגובה, לא היסס והשיב לה שאם תעשה זאת בחמש אחר הצהריים יצטרף אליה למרות שכבר רץ באותו הבוקר. "לא הבנתי אז שהוא בא בשביל להתחיל איתי", הודתה נדיה בחיוך.

הפגישות על מסלול הריצה הסתיימו בחתונה. גיל ונדיה רגב | צילום: באדיבות המצולמים

השניים הגיעו לפארק הירקון בזמנים שונים, וגיל חבר לנדיה באמצע הריצה שלה. במקרה, ממש זמן קצר לפני שגיל הגיע, פגשה נדיה חבר אחר מקבוצת הריצה שהצטרף אליה. ואז, כשהשותף שאמור היה להיות במקור הגיע, נוצר מצב מעט לא נעים שהסתיים בריצה משותפת של השלושה עד לקילומטר האחרון.

"באצטדיון אמרנו 'ביי', בעוד שגיל תכנן שאחרי שנסיים נשב לשתות בירה ואני לא הבנתי את זה", סיפרה נדיה, "הקפצתי אותו ונסעתי הביתה". "רשמתי את זה שחור על גבי לבן", הצטרף גיל שיחה, "שאני ואת נשב על קפה אחרי שנסיים".

להרשמה למרוץ מרוץ סינגלס ראן – לחצו כאן

"נרדמו בצלחת"

גיל רגב, בן 33, עובד חברת מיקרוסופט, במקור ממושב אילניה שמדרום לצומת גולני ונדיה טולמסוב-רגב, 35, אחות מוסמכת בטיפול נמרץ ניתוחי לב חזה בבית החולים בילינסון ועובדת של היחידה להמשך טיפול בקהילה, מתגוררים כיום ביהוד. הוא התאמן במסגרת קבוצת הריצה של צה"ל עד 2018, ואז עזב והמשיך לרוץ בלי מסגרת מסודרת של אימונים.

במקביל הצטרף גיסו, לקבוצת הריצה שם הבחין במתאמנת שעשויה למצוא חן בעיני בן משפחתו. אלא שרק שנתיים אחר כך החליט גיל להצטרף לקבוצת הריצה ואז פגש לראשונה במי שתהפוך להיות אשתו. "אני רצתי את החימום עם הרצים המהירים, וככה הכרנו", תיארה נדיה את המפגש הראשון ביניהם, "פה ושם התכתבתי עם חברים בקבוצה, וברגע שהתחלתי לדבר איתו הוא חשב שהתחלתי איתו".

וזה נכון או לא?
נדיה: "לא. אני דיברתי עם כולם, אבל הוא חשב שהתחלתי איתו וזה נתן לו את האומץ להתחיל איתי בחזרה".
גיל: "היא לא הבינה שאני מתחיל איתה עד שחברה אחרת בקבוצת הריצה אמרה לה 'את רצינית, הוא מתחיל איתך'".

"ההיכרות בסופו של דבר קרתה באופן טבעי" | צילום: אלבום פרטי

גיל, למה אתה חושב שגיסך התעקש כל כך שתכיר את נדיה?
"הוא הכיר אותה בקבוצת ריצה, רווקה בגיל שלי וחשב שהיא מתאימה לי. אנחנו סוג שונה של אנשים והיה לו את הרעיון לחבר בינינו, אבל לא את הביצוע. ההיכרות בסופו של דבר קרתה באופן טבעי".
נדיה: "ישבתי עם חברים בקבוצה שאמרו לי 'תתקשרי אליו ותקבעו דייט'. עניתי בסדר, שאעשה את זה. אמרתי שזו היתה פאדיחה איך ייבשתי אותו אז אחרי הריצה בפארק ושהפעם נשב מסודר, כמו שצריך, בלי לרוץ".
גיל: "אמרת דייט".
נדיה: "אמרתי דייט? השם ישמור".

והדייט הראשון שלהם, כמו שדייט ראשון של שני אנשים שמגיעים מעולם הריצה צריך להיות, התחיל מוקדם. מאוד מוקדם. בשעה שבע וחצי בערב, כי באותו בוקר שניהם נאלצו לקום לאימון שהתחיל בשעה חמש. הם נפגשו במתחם שרונה, אכלו המבורגר, וכמעט נרדמו האחד בצלחת של השנייה. "עד היום כל הדייטים שלנו הם סביב שש וחצי, שבע. כדי שעד תשע נהיה בבית", הבהירה נדיה.

חיבור מושלם

הקשר בין השניים הבשיל לכדי חופה וקידושין לפני כשישה חודשים, בתום שנה של היכרות. בתחילה הם לא רצו להצהיר על האהבה ביניהם בפני חבריהם בקבוצת הריצה "תל אביב 100" בהם רצו, עד שלאט לאט הסוד התגלה. החברים כמובן הופתעו, פרגנו והשניים בעצמם לא האמינו שדבר כזה קרה להם.

"אף פעם לא תכננתי שיקרה משהו כזה בריצה", גילתה נדיה, "קבוצת ריצה זה תענוג ולא רציתי לערבב בין הדברים, אבל בסוף זה קורה. תמיד אמרו לי כשזה יגיע, את תדעי שזה זה. מההתחלה הרגשתי את זה".

ואתה גיל, מההתחלה הרגשת כמו נדיה?
"אני כל הזמן חשבתי איפה יהיה הדייט הבא".

אז מתי נפל לך האסימון?
גיל: "אחרי ארבעה חודשים, כשעברנו לגור יחד".
נדיה: "החיבור הזה מושלם, כל אחד מבין את הדפיקות של השני. זה ברור מה הוא חושב ומה אני חושבת. היינו בירח דבש והיה ברור לנו שרצים. אנחנו תמיד מסתכלים איפה רצים ואיך לפתור את הנושא הזה. גם בבוקר, אם למישהו קשה לקום השני מעודד אותו".

בסוף הכל הסתיים בהצעת נישואין רשמית | צילום: באדיבות המצולמים

למי קשה יותר לקום?
גיל: "לנדיה. חד משמעית".
נדיה: "הוא מוותר לי הרבה. אומר לי שיעיר אותי בבוקר ובסוף לא מעיר. הוא מציע שאולי לא נלך, ואני עונה חד משמעית שאם קמים אז הולכים לאימון!".

השניים רצו ביחד את מרתון ברלין בשנת 2021 ובפועל העבירו את כל החודשים הראשונים של הזוגיות בהכנות לתחרות שלוותה רק עם סיומה בהצעת הנישואין הרשמית. והמרתון, כמו כל תהליך ארוך טווח, הצליח לעשות את שלו ו"להראות לשניים צדדים שאליהם לא היו נחשפים בתקופות אחרות", כפי שתיאר זאת גיל.

"מאז ברלין אני בחופש ממרתון ומתאמנת על הריצות הקצרות", סיכמה נדיה, "הכיוון הוא גם הריון, לידה ואחרי זה כצ'ופר לחזור לכושר למרתון. גיל מתאמן למרתון סביליה הקרוב, ובינתיים בבית אנחנו ממשיכים לא לצאת לדייטים לפני ריצות ארוכות, לא לאכול שטויות כשהקניות של ציוד ספורט זה הדייט שלנו. אנחנו נכנסים לחנות וקונים, איפה שיש חנויות מותגים של ספורט אנחנו מרגישים בבית".

להרשמה למרוץ מרוץ סינגלס ראן – לחצו כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג