סוסים: תוצאות אליפות ישראל בקפיצות ראווה

כאלף צופים הגיעו לאירוע באצטדיון השקמה ברמת גן, ונהנו גם ממופעי ראווה בסגנונות שונים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כאלף צופים הגיעו לאירוע באצטדיון השקמה ברמת גן, ונהנו גם ממופעי ראווה בסגנונות שונים

מאת:מערכת שוונג


אליפות ישראל בקפיצות ראווה על סוסים התקיימה בסוף השבוע האחרון לעיני כאלף צופים באצטדיון השקמה ברמת גן, בהשתתפות טובי הרוכבים בארץ.


התחרות התקיימה על דשא, כמקובל בתחרויות גרנד פרי באירופה, ובמסגרת האירוע נערכו גם מופעי ראווה בסגנונות שונים: רכיבה אומנותית, רכיבה מערבית, נעיצת רומח, אקרובטיקה על סוסים (וולטז') ועוד.

ענף קפיצות הראווה הוא ספורט אולימפי (התחרות החותמת בכל משחקים). המתחרים צוברים נקודות בחמש תחרויות דירוג, כאשר לגמר עולים עשרת הצמדים הטובים ביותר. בספורט אצילי זה מין הרוכב אינו מהווה יתרון, ולכן וגברים ונשים מתחרים זה נגד זה.

הזוכים: אלוף ישראל הוא ווסלי פרץ (חוות אודם), שרכב על הסוס בבה לובה; נעמה אפלבוים (חוות הכפר הירוק), שרכבה על הסוס פולו, היא אלופת ישראל עד גיל 21; הדר גרובר (חוות ג'וקי קלאב), שרכבה על הבוב דולין, היא אלופת ישראל עד 14; איתמר למדן (על הסוס זרנקה) זכה בתחרות עד גיל 18; ובקטגוריית הסוס צעיר ניצח וולסי טנס (חוות אודים), שרכב על ברונו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג