מגע חכם: 10 אפליקציות רכיבה

רוכבים בכל מצב ובכל שטח? אז כדאי לכם לעיין ולהשתמש באפליקציות הרכיבה שאספנו לכם. קבלו 10 אפליקציות שחוץ מאשר לעשות את האימון במקומכם יעשו כמעט הכל - כתבה רביעית בסדרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קראו גם על: 10 אפליקציות ריצה | 10 אפליקציות שחייה | 10 אפליקציות רכיבה | 10 אפליקציות כושר

 
Bike CycloComputer HUD
האפליקציה תספק לרוכבים שביניכם מידע מפורט ביותר לגבי הרכיבה שלכם. המידע כולל את מרחק הרכיבה, קצב, מהירות, מצפן, סטופר, שיפועי העליות והירידות, מהירות ממוצעת, גובה ועוד. האפליקציה תומכת במפות הלווין של גוגל (Google Maps) ובכך מאפשרת רכיבה וניווט באיזורים לא מוכרים לכם.
 
עבור: רוכבים
 
מתאים ל: iOS
 
מחיר: 1.99 דולר
 
Bike Repair
אם אתם רוכבי שטח או כביש ואוהבים להרגיש בשליטה, כדאי לכם לבדוק את אפליקציית Bike Repair, שסיסמתה היא Be your own mechanic! תמצאו בה יותר מ-50 מדריכים מצולמים, שילמדו אתכם, שלב אחרי שלב, כיצד לאתר ולטפל בתקלות שונות באופניים שלכם, ובכך גם תחסוך לכם כסף וגם תאפשר לכם להיות עצמאיים יותר. האפליקציה גם תודיע לכם מתי עליכם לבצע טיפול תקופתי באופניים ותעקוב אחרי היסטוריית הטיפולים בהם. היא גם תודיע לכם מה כדאי לכם ללבוש, בהתאם למזג האוויר שבחוץ.
 
עבור: רוכבים שרוצים לדעת לטפל לבד בתקלות נפוצות באופניים.
 
מתאים ל: iOS ואנדרואיד
 
מחיר: 2.99 דולר
 
Bicycle Gear Calculator
אפליקציה נוספת המיועדת לרוכבים שמעוניינים לטפל באופניים היקרים שלהם בעצמם. באפליקציה תמצאו מידע טכני רב, שכולל בין השאר מידות ואורכים של חלקים שונים באופניים. תוכלו להכניס את הנתונים של האופניים שלכם ולבחור את הקאדנס, אורך הקראנק, גודל הגלגלים ולקבוע את יחס ההעברה, סיבובי הפדאלים ועוד. האפליקציה תעזור לכם להבין, למשל, האם יש לכם את האופניים המתאימים אבל את ההילוכים הלא נכונים. את כל הנתונים ניתן לשתף עם חברים ולהתייעץ איתם, ליצור טבלאות נוחות ועוד. תוכלו לתכנן את ההילוך הנכון לרכוב בו במקומות שונים על המסלול ובכך לשפר את הביצועים שלכם.
 
עבור: רוכבים שמתעניינים במספרים שמאחורי הרכיבה והאופניים.
 
מתאים ל: iOS ואנדרואיד
 
מחיר: חינם לאנדרואיד, 2.99 דולר ל-iOS.
 
iTiul
באפליקציה תוכלו למצוא מגוון גדול של מסלולי רכיבה בישראל, מפות ניווטים, מפות טופוגרפיות של OCM. באמצעות החיפוש תוכלו למצוא מסלול שמתאים לסגנון ולרמה שלכם, בין אם זה דאונהיל אגרסיבי או טיול רגוע. לפי הצהרת המפתחים, בכל שבוע מתווספים לאפליקציה מסלולים חדשים ותוכלו גם לייבא בעצמכם מסלולים בפורמט GPX. לכל מסלול מצורפים סיפורי דרך, תמונות ומאפיינים ייחודיים, שיעזרו לכם לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר. האפליקציה עובדת גם ללא חיבור לאינטרנט – אפשר לשמור את המפה למכשירכם לפני שאתם יוצאים לדרך.
 
עבור: רוכבים ומטיילים
 
מתאים ל: iOS
 
מחיר: 1.99 דולר לחודש, 9.99 דולר למנוי שנתי.
 
Tour de France 2014
 
האפליקציה של תחרות הרכיבה המפורסמת והפופולרית בעולם היא חובה עבור כל אוהדי המרוץ. גם אם נתקעתם במשרד בזמן חלק משלבי הטור, תוכלו לעקוב בזמן אמת אחרי ההתקדמות של הפייבוריטים שלכם, לראות בכל זמן את הדירוגים השונים ולדעת מי לובש איזו חולצה. התקדמות המרוץ מוצגת על מפות GPS.בנוסף, תוכלו לצפות בסרטונים נבחרים, בתמונות ובפרופילים של הרוכבים.
 
עבור: אוהדי הטור דה פראנס.
 
מתאים ל: iOS  ואנדרואיד. (תהיה זמינה בקרוב).
 
מחיר: חינם
 
Size My Bike 
אחד הגורמים החשובים ביותר בהנאה מהרכיבה הוא התאמה מושלמת של האופניים לרוכב. האפליקציה תנחה אתכם אילו מדידות עליכם לערוך ותחשב עבורכם את הגיאומטריה המתאימה לאופני הכביש או השטח המתאימים לכם. ניתן לייצא את הנתונים לקובץ PDF.
 
עבור: רוכבים מתחילים שרוצים לדעת איזו מידת אופניים לקנות ורוכבים ותיקים שרוצים לוודא האם האופניים שלהם אכן מתאימים להם.
 
מתאים ל: iOS  ואנדרואיד.
 
מחיר: 22.30 ₪ לאנדרואיד, 18 ₪ ל- iOS.
 
TelOBike
אפליקציה למשתמשי אייפון שנועדה להקל על השימוש בשירות תל אופן בתל אביב. היא תציג בפניכם את רשימת תחנות השכרת האופניים, כולל המרחק שלהן מכם והדגשת תחנות שבהן אזלו האופניים, כך שתוכלו להחליט לאיזו תחנה כדאי לכם להגיע. היא פשוטה וברורה מאוד ומציגה בצורה צבעונית את המידע שאתם זקוקים לו, ולא מעבר לו.
 
עבור: משתמשי תל אופן.
 
מתאים ל:iOS.
 
מחיר: חינם
 
TelOFun – אופניים תל אביב
משתמשי אנדרואיד יוכלו להשתמש באפליקציה הזו, שמטרתה דומה לזו הקודמת. מעבר לתצוגת מיקום התחנות ומצאי האופניים בהן, היא גם תפעיל עבורכם מונה מרגע ההשכרה ותציג בפניכם את הסכום שעליכם לשלם בכל רגע נתון.
עבור: משתמשי תל אופן.
 
מתאים ל: אנדרואיד.
 
מחיר: חינם.
 
CycleBe
האפליקציה אמורה להגביר את תחושת הביטחון של הרוכבים ומאפשרת להם לשדר את מיקומם על הכביש לנהגים המתקרבים אליהם. כרוכבים, כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט להפעיל אותה כשאתם מתחילים את הרכיבה. נהגים שמשתמשים במערכות ניווט של חברות פלאפון, פרטנר, סלקום ומירס יקבלו התראה ויזואלית וקולית על מיקומכם כשיתקרבו אליכם (שימו לב שלא תתקבל התראה אצל משתמשי WAZE).
עבור: רוכבים שמעוניינים להרגיש בטוחים יותר על הכביש.
 
מתאים ל: iOS  ואנדרואיד.
 
מחיר: חינם
 
Bicycle Bell
מוצאים את עצמכם רוכבים לעיתים בעיר, רחמנא ליצלן, ומזגזגים בין הולכי רכב? רוכבים בפלטון ורוצים להקפיץ את מי שלפניכם? הורידו את אחת מאפליקציות הפעמון לאופניים ותוכלו לבחור מבין מגוון צלצולים ולהקפיץ את מי שצריך להקפיץ.
 
עבור: מי שחסרה לו קצת תשומת לב.
 
מתאים ל: iOS  ואנדרואיד.
 
מחיר: חינם.
 





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג