מגבירים קצב: רדיו 5LIVE והפלייליסט שלו אתכם לאורך כל הריצה

אולי המוזיקה לא תהפוך אותנו ביום אחד לרצים חזקים יותר, אבל היא בהחלט יכולה לשנות את התפיסה שלנו לגבי רמות המאמץ וכך היא בעצם תעזור לנו להיות רצים טובים יותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רוב האנשים כבר הבינו שזה עוזר לריצה שלהם | צילום: shutterstock

להרשמה למרוץ סינגלס ראן – לחצו כאן

נגני המוזיקה בתחילת הדרך והטלפונים החכמים בהמשך, שינו לגמרי את הרגלי הריצה של רוב האנשים. אם פעם היו רצים אמיצים שהצליחו לשאת איתם ווקמן או קומפקט דיסק בזמן הריצה, היום כבר אפשר ליהנות ממוזיקה באוזניים בצורה פחות מסורבלת ויותר קומפקטית. הנה קצת מספרים: לפי סקרים בארצות הברית, יותר מ-60 אחוזים מהרצים החובבים שומעים משהו בזמן שהם רצים ומתוכם יותר מ-80 אחוזים מאזינים למוזיקה האהובה עליהם.

רדיו 5LIVE תחנה דיגיטלית שמגבירה קצב

ואיך כדאי להגביר את הקצב בצורה הטובה ביותר? כאן באה לטובתנו תחנת הרדיו 5LIVE, מבית מימון ישיר, שהוקמה על ידי שלושה מנהלים בחברה, על רקע המעבר לעבודה היברידית בתחילת משבר הקורונה. הרעיון היה להקים תחנה עבור העובדים אך מהר תחנת הרדיו צברה, מאז פתיחתה, פופולריות רבה ומאזינים לה לאורך כל שעות היום ובקרב קהלים מגוונים. לצד אנשי רדיו כמו יניב מורוזובסקי וקיקה סמואל, היא מופעלת ברובה על ידי העובדים של החברה שעברו הכשרה ולוקחים חלק בצוות התחנה שעורך ומגיש מוזיקה.

"מה כדאי לשמוע באוזניות? | צילום: shutterstock

עוד כתבות בנושא 
תכנית אימונים למרחק 4 ק"מ לקראת מרוץ Hoodies סינגלס RUN
תכנית אימונים למרחק 8 ק"מ לקראת מרוץ Hoodies סינגלס RUN
רצים אל האהבה: כך "הורמון האהבה" מתעורר אצלנו בזמן ריצה

תחנת הרדיו הדיגיטלית משדרת במהלך כל השבוע רצועות מוזיקה מגוונות, רצועות פנאי ותכנים הקשורים לתחום הרכב. המגוון המוזיקלי בתחנה מתאים לכל סוג אימון! החל ממוזיקה שתכניס אתכם למוטיבציה לפני המרוץ, דרך מוזיקה מרגיעה לריצת השחרור ועד למוזיקה בועטת שתרים אתכם בעליות הקשות באמת ותדאג שתשמרו על הקצב.

חובבי ריצה יכולים להקשיב ל"יקיצה לריצה" בין השעות 05:00-07:00 ובאי חדר הכושר בימי חמישי לדוגמה יכולים ליהנות מסטים של מיטב הדי ג'ייז אחה"צ. הפלייליסטים של התחנה, זמינים להאזנה. בכל עת והאפליקציה של התחנה זמינה להורדה בחנויות. פשוט רוצו להקשיב!

פלייליסט המוזיקה של הרווקים והרווקות של תל אביב

לקראת מרוץ HOODIES. סינגלס RUN, מרוץ האהבה של תל אביב-יפו בייזום והפקת RGE וחברת שוונג שיתקיים ב-22 בספטמבר אנחנו רוצים לחבר את הריצה למוזיקה שאתם אוהבים. רדיו 5LIVE ביחד עם שוונג מרכיבים את הפלייליסט של הרווקים והרווקות של תל אביב לקראת המרוץ ואנחנו מזמינים אתכם להשתתף ולהשפיע. בואו ספרו לנו מהו השיר שהכי מגביר להם קצב בריצה – כתבו באינסגרם שלנו ואולי תזכו בשובר בשווי 500 שקל. 

בואו לבקר את צוות רדיו 5LIVE במתחם ביום המרוץ 22.9, מלבד אולפן שקוף נהיה שם עם שדרני שטח, חידות מוזיקה וריצה ופרסים – מחכים לכם.

להרשמה למרוץ סינגלס ראן – לחצו כאן

הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד. מספר רישיון 54414.


תוכן שיווקי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג