מתיחת ה-1 באפריל || כמו שעון: חברת שוונג קנתה את חברת Garmin ישראל

חברת שוונג ניהלה בחודשים האחרונים משא ומתן על הרכישה של Garmin ישראל מתוך רצון להציב סטנדרטים חדשים בענף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המהלך הזה נשמר בסוד לאורך השנה האחרונה ורק בסוף השבוע נחתמו לאחר חודשים ארוכים של משא ומתן ההסכמים הסופיים בין חברת שוונג המובילה את ענף הסבולת בישראל ובין חברת רונלייט המחזיקה את חברת Garmin ישראל.

את המהלך הובילו מנכ"ל חברת שוונג, נועם מרקס, שהינו גם אחד השותפים בחברה ורונן חזן מהבעלים של חברת רונלייט. "עבור שוונג מדובר בהשלמה של עוד מוצר מוביל בענף שמצטרף כעת לחברה", ציין בעת החתימה על החוזה מנכ"ל חברת שוונג, "דבר שיחזק מאוד את שוונג ואת המותג Garmin. אין בית יותר מתאים ל-Garmin ונדאג לטפח ולקדם אותו".

ברונלייט הביעו עניין לקדם את המכירה ונראה שהפרידה מהמותג המוביל לא קלה עבורם. "המהלך הזה התבשל אצלנו בשנה האחרונה, ואחרי מו"מ לא פשוט Garmin תעבור לידיהם הבטוחות של חברת שוונג שמובילה את הענף בבטחה כבר כמעט שני עשורים", מסר רונן חזן הבעלים של רונלייט. גם שליו ברוש מנהל המותג של Garmin שיישאר בתפקידו היה בסוד העניינים וסיפר כי לא הופתע מהמהלך הדברים. "לא הופתעתי מהמהלך כי הייתי מעורב במו"מ בחצי השנה האחרונה, אני מקווה ומאמין שנמשיך להוביל את השוק גם בשנים הבאות תחת חסותם של חברת שוונג, מקום עבודתי החדש החל מהשבוע הבא".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אסף הגיב:

    חיברו את מרתון תל אביב וירושלים, שוונג קונה את רונלייט, יאללה יש עוד 13 שעות כדי להמציא עוד משהו….

    1. אסף הגיב:

      ושכחתי כמובן את מרתון טבריה שהוציא את מרתון ניו יורק מהסבב

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג