כמה רווקים ורווקות יש בעיר הזאת? מרוץ האהבה HOODIES סינגלס RUN

אריאל אגרון קיבל משימה להשתתף בספיד-דייטינג במסגרת מרוץ האהבה של תל אביב ומיד בסיומו לצאת למרוץ הכי סינגלס בעיר. אז כמה זוגות חזרו מאוהבים בסוף המרוץ?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אריאל אגרון רגע לפני הספיד-דייטינג | צילום: באדיבות אריאל אגרון

להורדת התמונות שלכם מהמרוץ – לחצו כאן

"טו-טו-טו-טושטוש אתה רץ, תעצור שניה בצד, היום בדיוק התפנה לי", ככה בדיוק שרה נטע ברזילי בשיר "אפס מאמץ" (מוזמנים להקשיב) עם סטטיק ובן אל, ותיארה בול את האירוע הכי תל אביבי שהייתי בו מאז ריצות הקורונה בטיילת כשכל העיר הלא ממושמעת הזאת יצאה לרוץ בה בתירוץ של פעילות גופנית, "…וטו-טו-טושטוש אל תלחץ נציל את העולם אחרי השנ"צ".

כן, אני שיכור עכשיו. השקו אותנו בהמון יין, כי רק כך אפשר היה להחליק טוב יותר את מה שהיה פה. אלפי רווקות ורווקים התקבצו אתמול בערב (בעת כתיבת מילים אלה זה היה ממש לפני מס' שעות) לאירוע הספיד-דייטינג הגדול בעולם (שנציגים של שיאי גינס היו נוכחים באירוע)  ואז לריצה בשני מסלולים של 4 ו-8 ק"מ, בתקווה למצוא אהבה, להזיע עליה ולראות איתה אחרי זה בלייב את שפיטה ו"היהודים" מארחים את רביב כנר בהופעה חיה. מה שנקרא, רק בת"א.

האירוע הכי תל אביבי שאפשר לחשוב עליו | צילום: צלמי שוונג

שיא גינס לספיד דייטינג הגדול בעולם

ההיילייט של המרוץ, חוץ מהריצה כמובן והקאבר ש"היהודים" עשו ל-Stairway to heaven של לד זפלין היה שבירת שיא גינס לספיד-דייטינג הגדול בעולם.

איך זה עבד? שורות שורות של שולחנות ארוכים כאשר בצד אחד הושיבו את הבנים ומולנו את הבנות. חוץ מחלוקה לפי קבוצות גיל, התברר לנו מחקירה ראשונית, ההושבה הייתה אקראית לחלוטין. למזלי מצאתי את עצמי בשולחן הכי יפה ומגוון מבחינת אופי האנשים, התחברנו מיד והתחלנו לצחוק על המצב המוזר הזה שנקלענו אליו, הרבה לפני תחילת התדריך וצליל הפעמון לתחילת הדייטינג וניסיון שבירת השיא העולמי.

הבחור שלידי בכלל טס היום בלילה ועוד לא ארז כלום. אבל אולי יימצא הערב אהבה וזה יותר חשוב. הבחורה שמולי בדיוק עזבה את ת"א לרמת גן, אבל לא מוותרת עדיין על האירועים ההזויים והמדהימים האלה של העיר הלבנה, הפקוקה והמשוגעת הזאת.

בהישמע הפעמון (צופר מחריש אוזניים) האירוע התחיל וניתנו לנו 3 דק' בכל פעם להכיר ולשוחח מול בן/בת הזוג שהיה  שמולנו, לרשום את השם שלה על דף שבו 20 מקומות פנויים בתקווה שהיא רשמה בו גם את שלך. המאצ'ינג קורה (או לא) אחרי זה. בסוף אותן 3 דק' הבנים עוברים כיסא אחד ימינה והופ, פנים חדשות מולך, השעון מופעל, בהצלחה. וכך חוזר חלילה עד שמקבלים סחרחורת ושוכחים שבכלל באת לרוץ.

שבירת שיא גינס לספיד-דייטינג הגדול בעולם | צילום: צלמי שוונג

רווקים תל אביביים שרצים

מודה שבאתי במצב קצת מורכב, כי אמנם אני תל אביבי ורץ, אבל עניין הסינגל קצת מורכב עכשיו ויש ניצנים מסקרנים של משהו חדש. אז לא ממש ידעתי איך לגשת לאירוע הזה שהתחייבתי אליו כלפי העורך של אתר שוונג, אז ניסיתי פשוט להיות נחמד ולהתעניין. להשתתף ולא להשתתף בו זמנית. חוויה מעניינת משל עצמה.

השיחות, חייב להגיד, היו מרתקות ולא ממצות בלשון המעטה. הכרתי בחורה אוקראינית שעזבה בגלל המלחמה וצחקנו כאשר ביקשתי ממנה מחילה כמייצג של כל העם הרוסי. הכרתי אדריכלית צעירה שרק התחילה לעבוד בזה וכבר חושבת על הסבת מקצוע. מצאתי את עצמי מול מישהי שבדרך הכי לא הגיונית סטטיסטית, התברר לנו שאנחנו חולקים אותו חבר קרוב.

ישבתי אפילו מול בחורה חירשת שבשיחה כנה באופן יוצא דופן ומרענן כל-כך סיפרה שלפני שנה התחילה לשמוע לראשונה בחייה בעקבות ניתוח פורץ דרך. היא עדיין לא מאמינה כמה מוסיקה זה דבר נפלא.

לא בטוח אם זה היין או הסיטואציה שמכריחה אותך להכיר אדם במגבלת זמן של 3 דק' בלבד, אבל נהניתי מאוד מהפתיחות והקלילות שנוצרה אחרי שכולם התחממו. חוויה ייחודית ויוצאת דופן. בנוסף להכל, שברנו שיא גינס עולמי.
סיפור לנכדים.

יין, הורמונים וריצה

תל אביב כתל אביב, יין, הורמונים וזה… יצא שכל האירוע התאחר והתעכב ואלה שלא נבחרו להשתתף באירוע הספיד-דייטינג הוזנקו לריצות של המרוץ וכאשר הסתיים סבב 20 האנשים שלנו לא היה ברור לי איפה נקודת הזינוק בכלל ומה קורה עכשיו. אנשים פשוט יצאו לרוץ למיני כיוונים בתקווה להתחבר למסלול שאליו נרשמו בדרך. אני כבר הייתי מספיק שיכור כדי לרוץ בקצב שחרור, אבל לא מספיק שיכור כדי לא לשכוח להדליק את הסטרבה. מן הסתם.

עכשיו, יצא לי בעבר לצאת לריצות ורכיבות במצב תודעתי… שונה, לעשות שליחויות אחרי שלקוח פינק אותי בפייסל וגם לרכוב מנתניה לירושלים תחת אסיד (הרכיבה הכי איטית וחווייתית שהייתה לי בחיי. איזה צבעים), אבל לרוץ אחרי כמה כוסות יין, ועוד בשעת ערב מאוחרת שזו לא שעת אימון נורמלית לטריאתלטים, זה היה מוזר. הזכיר את ריצת החצי מרתון של המכביה האחרונה, אותן תחושות.

"אין מקום לעוד מדליה.
אני לא צריכה מדליה, אה, אה אה אה"
ממשיכה ללחוש לי נטע ברזילי עם השיר שלה שלא יוצא לי מהראש.

למרות הנסיבות המאתגרות לא הבנתי את הקטע של מרוץ מתגלגל ללא זינוק אחד לכולם, ללא מדידת זמנים וללא מדליה בסופו. אני כן צריך מדליה! ומים. כי נראה לי שאני ממש שיכור עדיין ואני צריך עוד לחזור הביתה. שיט, שכחתי גם לעשות מתיחות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג