אליפויות ישראל ברכיבה מערבית במקצוע הריינינג (מקצה שליטה)

גם גשם שוטף לא מנע מרוכבי הווסטרן (רכיבה מערבית) הקשוחים מלקבל את הפרסים עבורם עבדו קשה כל העונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גם גשם שוטף לא מנע מרוכבי הווסטרן (רכיבה מערבית) הקשוחים מלקבל את הפרסים עבורם עבדו קשה כל העונה

מאת:שירלי בן משי


עשרות רוכבים, נוער ובוגרים, עמדו ספוגי מים וגאים בטקס חלוקת פרסי האליפות בנצר סירני בשבת האחרונה, בסיומה של תחרות ארוכה, מלאת אקשן והתרגשות, שכללה מקצים מיוחדים, כמו מקצה ה-IRBC (גביע מגדלי סוסי ה"ריינינג" הישראלי) היוקרתי בו משתתפים סוסים צעירים שנולדו בארץ לזכרים המשתתפים בתכנית, כשהכספים לפרס הכספי הגדול מוענקים בכל שנה ע"י בעלי הזכרים; וכן מקצה מיוחד לזכרה של חברה בת הענף שנפטרה אחרי מאבק ממחלת הסרטן לפני מס' חודשים, בו השתתפו עשרות מחבריה הקרובים, כשהכסף לפרסים נתרם ע"י המשפחה וחברים מהענף ומסביב.

הרוכבים דורגו לאורך 4 תחרויות קודמות במהלך השנה,
כשהאליפות נתנה את ההכרעה הסופית לאלופים, שדורגו ב-2 מקצועות רכיבה ("ריינינג" ו"פלז'ר"), במקצים עם דירוגים לאומיים ובינלאומיים.

צילום: ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה




אליפות זו היא האליפות השנייה בענף הרכיבה המערבית השנה. לפני שבועיים, באותו המקום רק תחת שמש זורחת, התקיימה אליפות ליגת הנוער של הענף. בסופה, לאחר רגעי מתח, שמחה ודמעות, התקיים טקס האליפות הנכסף בו חולקו הפרסים לכל האלופים שצברו את הניקוד לאורך 5 תחרויות קודמות בעונה, כאשר האליפות היוותה המשקולת האחרונה והמכריעה לתואר הנכסף.



בטקס השתתפו רוכבים מכל הארץ ובטווח רחב של גילאים – החל מילדים מתחת לגיל 12 ועד לגדולים בני ה-18 שזו להם ההזדמנות האחרונה להתחרות בליגת הנוער. הם התחרו במקצועות שונים של הרכיבה המערבית ("פלז'ר", "טרייל", הורסמנשיפ", ו"ריינינג"), כשכל מקצוע מחולק לכיתות המגבילות את גילם המקסימלי של הרוכבים המשתתפים בהן.

שתי האליפויות התקיימו תחת ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה
והוועדה המקצועית של ענף הרכיבה המערבית, ונתרמו בהן פרסים ע"י חוות נועם – מארחת התחרות, וכן רוני ומשפחת כהן מאורוות בית גוברין, אייל פלג בשביל הרוכבים וחיים סרבי (צ'אס) עולם הבוקרים, פאוזה, שאול אברבוך, ואלי ארג'ואן. פרסים נוספים עבור הנוער נרכשו מקופת "הכובע המעופף", בה נאספים כספי הקנס לרוכבים שכובעי הבוקרים שלהם מתעופפים במהלך מקצה, בעיקר בליגת הבוגרים של הענף.

צילום: ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה


עכשיו רק נשאר להמתין בציפייה לאליפות האחרונה שלנו בסוף נובמבר – אליפות ה"קאטינג" (הפרדת פרה מעדר), ולאירוע ה"פצ'וריטי" שיתקיים ב- 12/11 ובו מקצים ממקצועות ה"ריינינג" וה"קאטינג" של הרכיבה המערבית, ובעיקר המון כייף!

המנצחים באליפות:

במקצה הריינינג הפתוח
1. ליאור דובובסקי
2. עומר אזולאי
3. ליאור רז

במקצה ה- IRBC
1. ליאור רז
2. יוסי אוחנה
3. אשיר קול

המנצחים באליפות הנוער:


במקצה ריינינג עד- 18

1. אביב אורן
2. רוני פרדקין
3. ניצן שרוני




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג