אירועי הספורט הנבחרים בסוף השבוע

סוף שבוע זה מציע לכם מגוון אירועים להנות מהם. אתמול (ד’) התחילה אליפות אירופה בשחיה במים פתוחים באילת, שתימשך עד יום א’ (עם הפסקה ביום ו’). במסגרת האליפות, יתקיים ביום ו’, "יום החוויה הישראלית" לשחיינים וחובבי הענף שמוזמנים לשחות במסלול הרשמי של האליפות. כמו כן, ביום שישי יתקיימו שתי תחרויות ריצה, האחת ביקום שתכלול את "ליגת רצים לעבודה", והשניה בפארק הירקון. אם זה לא מספיק לכם, אז ביום שבת תתקיים אליפות הארץ במרתון באופני הרים בשוהם, וכן טריאתלון מרצדס בקיסריה. לפניכם הפרטים של אירועי הספורט הנבחרים של סוף השבוע. 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


סוף שבוע זה מציע לכם מגוון אירועים להנות מהם. אתמול (ד') התחילה אליפות אירופה בשחיה במים פתוחים באילת, שתימשך עד יום א' (עם הפסקה ביום ו'). במסגרת האליפות, יתקיים ביום ו', "יום החוויה הישראלית" לשחיינים וחובבי הענף שמוזמנים לשחות במסלול הרשמי של האליפות. כמו כן, ביום שישי יתקיימו שתי תחרויות ריצה, האחת ביקום שתכלול את "ליגת רצים לעבודה", והשניה בפארק הירקון. אם זה לא מספיק לכם, אז ביום שבת תתקיים אליפות הארץ במרתון באופני הרים בשוהם, וכן טריאתלון מרצדס בקיסריה. לפניכם הפרטים של אירועי הספורט הנבחרים של סוף השבוע

מאת:מערכת שוונג

שחיה


אליפות אירופה בשחיה במים פתוחים

ביום רביעי עד ראשון, 7 עד 11 לחודש ספטמבר 2011, מתקיימת  אליפות אירופה בשחייה במים פתוחים. פרשננו המיוחד, דניאל קציר, ואילן גולדמן, עורך המשנה של שוונג, נמצאים בימים אלו באילת ומדווחים חי מהתחרות (עדכונים אחרונים מובאים גם במבזקים באתר שוונג).
פרטים יום ד', פרטים יום ה', פרטים יום ש', פרטים יום א'


"יום החוויה הישראלית"

ביום שישי, 9 לחודש ספטמבר 2011, כחלק מהאליפות אירופה לשחיה במים פתוחים, תקיים חברת מרתון ישראל את "יום החוויה הישראלית" במסלול הרשמי של האליפות שמתקיימת באילת. שחיינים וחובבי הענף מוזמנים ע"י איגוד השחייה לסופ"ש מרתק במסגרת האליפות, ולהיות חלק פעיל באירועים
פרטים

טריאתלון


טריאתלון מרצדס קיסריה

ביום שבת, 10 לחודש ספטמבר 2011, איגוד הטיראתלון הישראלי, בשיתוף החברה לפיתוח קיסרייה, מרצדס וכיף ים מזמינים אתכם לקחת חלק בארוע שיתקיים בכוכב הים בחוף קייט ושייט. .
פרטים

אופניים


אליפות ישראל במרתון אופני הרים

ביום שבת, 10 לחודש ספטמבר 2011, תתקיים אליפות ישראל באופני הרים תתקיים בשוהם, במסגרת הפנינג אופני ההרים "סובב שוהם ה-13".
פרטים

ריצה


ריצת הלילה ה-2 בירושלים

ביום שישי, 9 לחודש ספטמבר 2011, לאחר הצלחת הריצה הקודמת בתל אביב, רומן ספיבק מתכבד להזמין את כולכם להרפתקאה דומה בירושלים. הפעם, בקנה מידה גדול יותר
ולמען מטרה נעלה…

פרטים


מרוץ פתיחת העונה

ביום שישי, 9 לחודש ספטמבר 2011, יערך מרוץ שטוח למרחק 5 ק"מ בפארק הירקון. תהיה מדידת זמנים עם צ'יפים, כיבוד, DJ טוב ועוד. והכל ללא תשלום! 
פרטים


מרוץ יקום – במסגרת הליגה למקומות עבודה

ביום שישי, 9 לחודש ספטמבר 2011, יערך מרוץ מיזונו יקום למרחק 5 ק"מ. מרוץ מיזונו יקום פתוח לקהל הרחב והינו מרוץ איכותי הפותח רישמית את עונת המירוצים בישראל. השנה המרוץ יהווה את המרוץ הפותח של "ליגת מיזונו רצים בעבודה" בחסות הפועל ומיזונו.
פרטים

למעוניינים להוסיף אירועי ספורט ללוח האירועים של שוונג נא ליצור קשר כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג