אירועי הספורט הנבחרים בסוף השבוע

סוף השבוע עמוס האירועים מתחיל ביום רביעי עם אליפות אירופה בכדורעף חופים שתימשך ארבעה ימים. שאר האירועים הם ריצה - ביום שישי יערך מרוץ שטח במסגרת ליגת הקיץ של איילות, וביום שבת יערכו שני מירוצים: מירוץ החופש הגדול ה-II לכל המשפחה, ותחרות הניווט במקווה ישראל. לפניכם פרטים על האירועים הנבחרים של סוף השבוע.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


סוף השבוע עמוס האירועים מתחיל ביום רביעי עם אליפות אירופה בכדורעף חופים שתימשך ארבעה ימים. שאר האירועים הם ריצה – ביום שישי יערך מרוץ שטח במסגרת ליגת הקיץ של איילות, וביום שבת יערכו שני מירוצים: מירוץ החופש הגדול ה-II לכל המשפחה, ותחרות הניווט במקווה ישראל. לפניכם פרטים על האירועים הנבחרים של סוף השבוע.

מאת:מערכת שוונג



ריצה


ריצת שטח בקיבוץ יקום

ביום שישי, 29 לחודש יולי 2011, יערך מרוץ ריצת שטח ל-5 ק"מ, במסגרת ליגת הקיץ של מועדון איילות.
פרטים


מרוץ החופש הגדול השני

ביום שבת, 30 לחודש יולי 2011, יערך מרוץ עצמאי וכייפי עם חברים. המירוץ למרחק 5/10 ק"מ וכולל את מיקצה האבטיחים המשפחתי ופיקניק משותף.
פרטים


ניווט מקווה ישראל

ביום שבת, 30 לחודש יולי 2011, תערך תחרות ניווט במקווה ישראל.
פרטים

כדורגל חופים


אליפות אירופה בכדורעף חופים

ביום רביעי, 27 לחודש יולי 2011, תתחיל אליפות אירופה בכדורעף חופים, אשר תימשך ארבעה ימים. המשחקים ייתקיימו בחוף גורדון בת"א.
פרטים

למעוניינים להוסיף אירועי ספורט ללוח האירועים של שוונג נא ליצור קשר כאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג