על אימון "מלח-פלפל" שמעתם? ואפילו לא צריך משקולות

האזור ה"רופף" בזרועות מפריע לרבים ולא קל לעבוד עליו, אולם ישנם כמה תרגילים ייעודיים ליד האחורית שיוכלו לסייע. עדי שיף עם הטיפים ועם סרטון של אימון לדוגמה. נסו בעצמכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף באימון יד אחורית | צילום: רועי שלם

בגופנו אזורים יותר ופחות מועדים לפורענות. יש אזורים בהם הצטברות השומן גדולה יותר באופן משמעותי ולכן מאתגר יותר לעצב ולחטב את אותו אזור. דמיינו שכבת שומן עבה ש"מרפדת" את השריר. ככל שהיא יותר דומיננטית, כך היא תקשה עלינו בהגעה לתוצאות והבלטת השריר עליו אנו עובדים.

לכתבות נוספות בנושא:
לא רק על אופניים: יתרונות וחשיבות תנועת הפידול לגוף
בכל גיל, בכל מצב: למה חשוב לחזק את פלג הגוף העליון?
חיזוק שרירי הליבה ללא תנועה: אימון סטטי שישרוף לכם בלי שתצטרכו לזוז

בין האזורים בהם נצבר יותר שומן ואשר פעמים רבות אנו מחשיבים אותם כנקודות תורפה בגוף נמצא את הבטן התחתונה, "השניצלים" במותניים, פנים הירכיים ואזור הזרועות, המכונה גם "מלח פלפל", בגלל טלטולו של האזור בכל פעם שאנו בוזקים מלח.

הפעם נתמקד באותו אזור רופף בזרועות, ה"מלח פלפל". מצבור השומן שם מפריע ללא מעט אנשים שמתלוננים שהשומן המטריד אינו מחמיא ואף גורם למראה מבוגר יותר.

צפו באימון ונסו בעצמכם:

חשוב לציין כי באותם אזורים "שומניים" בגוף, בגלל שהאתגר גדול יותר בהתמודדות איתם, לתזונה יש חלק חשוב בהגעה לתוצאות המיוחלות. כלומר, שילוב של תזונה נכונה ובעיקר נטולת ג'אנק פוד ופעילות גופנית ובתוכה תרגילים המיועדים ספציפית לאזור המלח פלפל עוזרים למתן את השפעות הגיל ומצבורי השומן באזור הידיים.

מאחר ויש כמה וכמה שרירים באזור הידיים, חשוב לא לדלג על שרירי הזרועות, על החלק שנמצא בחלקה האחורי של הזרוע וכדאי לעבוד עליהם באופן ישיר. כאמור, עבודה על השרירים הללו מאתגרת, צריך להתמיד ולוקח מעט יותר זמן להבחין בתוצאות, אבל היתרון בה הוא שניתן לבצע תרגילים נהדרים, פשוטים ולא מורכבים, ללא משקולות ולמעשה ללא ציוד בכלל ואף ניתן לבצע את התרגילים בכל מקום ובכל רגע נתון.

שימו לב שבעבודה הזו עלול להיווצר עומס באזור המרפקים. אם אתם חשים במהלך ביצוע התרגילים בכאב או באי נוחות משמעותית באזור המרפקים, עצרו, תנו לשרירים לנוח וחזרו לעבוד עליהם בשלב מאוחר יותר, כי יתכן שהעומס על המרפקים היה רב מדי, ואומנם אנו מעוניינים בעבודה יסודית על השרירים בזרוע, אך בוודאי שלא על חשבון פגיעה במרפקים.

לפניכם סרטון ובו שלושה תרגילים פשוטים לביצוע, כשהדגש העיקרי בהם הוא עבודה על היד האחורית. בסרטון מצוין מספר החזרות שעליכם לבצע ואתם מוזמנים לבצע מכל תרגיל בין סט אחד לארבעה סטים, כפי יכולתכם ורצונכם. הרעיון הוא כמובן להרגיש היטב את העבודה על השריר, עד אשר תרגישו שריפה נהדרת באזור. אם תבצעו את התרגילים בסרטון לפחות ארבעה ימים בשבוע במשך חודש שלם, כבר תוכלו להרגיש בשינוי המיוחל. בהצלחה!

 


 

למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף

בנוסף, מיוחד לגולשי שוונג – 10 אחוז הנחה בהרשמה לתוכניות האימונים הייחודיות של עדי שיף וגישה למאות אימונים קצרים ומדוייקים. לניצול ההטבה – כנסו לאתר והקלידו קוד הנחה shvoong10




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג