הליכה נורדית: מה זה בעצם?

לקראת מרוץ עמק חפר יהיה גם מקצה הליכה נורדית שהגיעה אלינו מהארצות הקרות, שם חיפשו ספורטאי הקרוס-קאנטרי-סקי, דרכים חדשות להמשיך ולהתאמן עם מקלות ההליכה בקיץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עוצמת הדחיפה ממקסמים את עבודת השרירים העליונים | צילום: shutterstock

להרשמה למקצה הליכה נורדית במרוץ עמק חפר

אחד המקצים שהתווספו השנה במרוץ עמק חפר הוא מקצה ההליכה הנורדית, ענף אשר צובר תאוצה בעולם וזוכה להכרה גם במרוץ זה. אז איך זה התחיל? ההליכה הנורדית הגיעה אלינו מהארצות הנורדיות הקרות, שם חיפשו ספורטאי הקרוס-קאנטרי-סקי, דרכים חדשות ואפקטיביות להמשיך ולהתאמן עם מקלות ההליכה בקיץ לקראת עונת הסקי.

תוך כדי האימונים הם הבינו כי מדובר בספורט בעל יתרונות רבים, בעיקר טיפוח מרכיב הכוח בפלג הגוף העליון. הלחץ המופעל על המקלות וכן עוצמת הדחיפה ממקסמים את עבודת השרירים העליונים ומביאים לתוצאות ניכרות בקרב המתאמנים.

קהילת ההליכה הנורדית בעמק חפר הולכת וגדלה, ואל הקהילה מצטרפים נשים וגברים במגוון גילאים, אשר רוצים לעסוק בפעילות גופנית קבוצתית המתאפשרת בטבע בכל מזג אוויר. במהלך אימוני ההליכה ניתן לבחור את דרגת הקושי, להעלות עצימות, לשפר סבולת לב-ריאה, קואורדינציה, שיווי משקל ולהעלות את הביטחון בתנועה חופשית במרחב.

מוזמנים להגיע ולהשתתף במרוץ, במקצה הראשון להליכה נורדית בעמק חפר, בהובלתה של יעל בן צבי, אשר פיתחה את התחום באזור, הקימה קבוצות הליכה רבות משתתפים ומובילה אותם בשבילי העמק.


יעל בן צבי | מדריכת הליכת כושר נורדית




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג