מגע חכם: 10 אפליקציות שחייה

גם אם אתם שוחים נגד הזרם, כדאי לכם לעיין ולהשתמש באפליקציות השחייה שאספנו לכם. קבלו 10 אפליקציות שחוץ מאשר לעשות את האימון במקומכם יעשו כמעט הכל - כתבה שלישית בסדרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קראו גם על: 10 אפליקציות ריצה | 10 אפליקציות שחייה | 10 אפליקציות רכיבה | 10 אפליקציות כושר

Swim Coach Plus
כלי ויזואלי שמיועד בעיקר למאמני שחייה. האפליקציה מאפשרת למאמנים לצלם סרטונים של השחיינים שלהם ומספקת לשחיינים עצמם אנליזה של הטכניקה שלהם בזמן אמת ובהילוך איטי. יש אפשרות להשוות את הסרטונים לסרטוני ייחוס שאפשר למצוא דרך האפליקציה.

עבור: מאמני שחייה ומאמנים חובבים.

מחיר: 2.99$

מתאים ל: iOS

Freestyle Swimming
כמשתמע משמה, מדובר באפליקציה המוקדשת אך ורק לסגנון החתירה. היא פותחה על ידי השחיין הבריטי האולימפי בן טיטלי, שכיום משמש כמאמן, ומציעה טיפים שיעזרו לכם לשפר את טכניקת החתירה שלכם, אשר מודגמים על ידי שחייני עלית, תרגילי חיזוק וראיונות.

עבור: שחייני חתירה

מחיר: 2.99$

מתאים ל: iOS
MySwimmingTimes
מאפשרת מעקב אחרי זמני השחייה שלכם ושיתוף התוצאות ברשתות חברתיות שונות כמו פייסבוק, טוויטר, שליחה באימייל ועוד. האפליקציה תשווה עבורכם את זמני השחייה שלכם עם סטנדרטי זמן שונים, שיעודדו אתכם להתאמן ולהתאמץ יותר. הסטנדרטים מתייחסים לסגנונות ומרחקים שונים, כולל למשחי מים פתוחים.

עבור: שחיינים

מחיר: חינם

מתאים ל: אנדרואיד

Pocket Swimmer
מטרת אפליקציה זו היא לעזור לכם לשפר את סגנון השחייה שלכם, וזאת באמצעות מדריכים וסרטונים שונים, כולל סרטונים המציגים טעויות נפוצות בסגנונות שונים, כיצד לנשום בצורה נכונה, איך לבצע קיפר ועוד. תוכלו גם להוסיף סרטונים שלכם ולשתף אותם עם אחרים דרך יוטיוב.

עבור: שחיינים מתחילים ומתקדמים.

מיועד ל: אנדרואיד.

מחיר: חינם.

Swim Speeds
אפליקציה שתעזור לכם בתיעוד האימונים, כך שתוכלו לעקוב אחר ההתקדמות והביצועים שלכם. תוכלו להכניס נתונים כמו מרחק, מהירות, זמן ועוד, ולצפות בהם באמצעות גרפים. עוד כוללת האפליקציה מחשבונים שונים ואפשרות להכניס הערות.

עבור: שחיינים (ולא רק – יש אפשרות לבחור בענפי ספורט נוספים).

מיועד ל: iOS.

מחיר: חינם לגרסה הבסיסית.

Swimming Technique How to Swim 
האפליקציה נקראת בעברית חנות של גוגל "שחייה טכניקה – איך לשחות") מתיימרת להצליח ללמד אתכם לשחות, והיא כוללת גם אנימציות של תנועות יחידות (תנועות ידיים, רגליים, קיפר, נשימות ועוד) וגם של סגנון שחייה שלם. לא ברור עד כמה לימוד השחייה בהתכתבות הזה יעיל, אבל אם אתם בבריכה ומרוב שחיינים עם סגנון לקוי שכחתם איך לסגור את הרגליים בחזה, למשל, אולי האפליקציה תעזור לכם. בנוסף, היא כוללת מספר טיפים שעונים על שאלות חשובות כמו איך להיחלץ מזרמים חזקים בנהר או בים, מה לעשות במקרה של התכווצות שרירים חזקה ואיך לעזור לאדם טובע. המשפט הראשון, אגב, הוא תמיד Keep calm, don't panic!

עבור: שחיינים מתחילים.

מיועד ל: אנדרואיד.

מחיר: חינם.

Go Swim
גם אפליקציה זו כוללת סרטונים רבים שידגימו לכם כיצד שוחים נכון. בנוסף, יש בה fan wall , דרכו תוכלו לתקשר עם שחיינים אחרים ברחבי העולם או באיזור שבו אתם גרים וגם כתבות, תמונות ותרגילים שמתחדשים מדי שבוע כדי לתת לכם השראה, חדשות מעולם השחייה, מעקב אחרי תחרויות שחייה בעולם ועוד. האפליקציה שייכת לאתר www.goswim.tv, שגם בו תמצאו מידע רב.

עבור: שחיינים מתחילים, מתקדמים ומקצוענים.

מיועד ל: iOS ואנדרואיד.

מחיר: חינם.

Swimmer's log
אפליקציה נוספת, הפעם לא חינמית, לתיעוד אימונים ותחרויות שהשתתפתם בהם. עבור כל תוצאה שהזרמתם, האפליקציה תחשב את הזמנים הסטנדרטיים לפי הדירוג האמריקאי (AAA,AA,B  וכו') בהתאם לגילכם, לסגנון השחייה שלכם ועוד  כדי לתת לכם מוטיבציה (ובתקווה שהפערים לא ייאשו אתכם). האפליקציה תומכת בנתונים של כמה שחיינים במקביל.

עבור: שחיינים למיניהם.

מיועד ל: אנדרואיד

מחיר: 2$

Tri Swim Coach Podcast App
אם אתם טריאתלטים, האפליקציה הזו תעזור לכם לשחות מהר יותר, יעיל יותר וחלק יותר, אך בדרך שונה משל שאר האפליקציות. היא כוללת פודקאסטים של מאמנים ומאנשי ברזל מקצוענים שיספרו לכם איך כדאי לכם להתאמן כדי להגיע למכסימום שלכם. הפודקאסטים כוללים ראיונות עם מקצוענים בתחום הטריאתלון ודיונים שבהם טיפים רבים והם מתעדכנים בכל שבוע.

עבור: טריאתלטים מתחילים ומתקדמים.

מיועד ל: iOS.

מחיר: חינם.

Adult Pool Swim Champion Free
אם אתם נורא רוצים לשחות אבל פוחדים או סתם מתעצלים, או שמדגדג לכם לשחות אבל היום צריך לרכוב או לרוץ, נסו את המשחק החביב הזה, שבו אתם צריכים להתחרות רק בשחיין אחר – מהיר וטוב, כמובן, ולנסות לנצח אותו.
עבור: שחייני כורסה ושחיינים בגמילה כפויה/
מיועד ל: אנדרואיד.
מחיר: חינם.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג