קבוצת השבוע של שוונג || אפקטיב

קבוצת ריצה נתנייתית שמתאימה לכל מי שריצה בוערת ברגליו ממתחילים ועד מתקדמים שרוצים להגשים את החלום. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - אפקטיב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קבוצת הריצה אפקטיב

אפקטיב קבוצת השבוע צילום: אלבום פרטי

"הריצה בשבילנו היא קודם כל בשביל בריאות לנפש" | צילום: אלבום פרטי

מייסד ומאמן הקבוצה: אלי ברטפלד

איך קמה הקבוצה?
"לקראת סיום קורס מאמני ריצה שעברתי ובסמוך למרוץ החופים שהיה עתיד להתקיים באותו זמן, פנו אלי שתי חברות ובקשו שאכין אותן למרוץ. החלטתי שזו יכולה להיות התנסות טובה למאמן מתחיל והסכמתי בשמחה. לאחר שלושה חודשי אימונים וההצלחה שהן נחלו במרוץ, שתי המתאמנות סיפרו לחברים על חלום הריצה שהן הגשימו במסגרת האימונים. מאז הקבוצה גדלה ומתאמנים נוספים הגיעו".

איפה ומתי נפגשים?
"האימונים מתקיימים בימי ראשון ושלישי בשעה 21.00. בחרתי בשעה זו לקיים את האימונים על מנת שההורים שרוצים להתאמן יספיקו להשכיב את הילדים ולהגיע לסגור את היום באימון מהנה. בסיס האם שלנו הוא ספורטק קריית השרון בנתניה. בימי הקיץ אנחנו מתאמנים גם לאורך הטיילת וחופיה היפים של העיר".

הישגים בולטים של המועדון?
"עצם זה שאנשים שרק לפני כמה חודשים לא האמינו שיוכלו לרוץ ועכשיו רצים חמישה ק"מ ויותר ברציפות, הוא בעיניי הישג בפני עצמו. במרוץ תל אביב האחרון קבוצת המתחילים סיימה את מסלול ה-5 ק"מ ב-30 דקות והמתקדמים את מסלול ה-10 ק"מ בפחות משעה".

אירועי ספורט מועדפים?
עבור הרצים המתחילים אנחנו בוחרים מרוצי כביש נוחים כדי לנטוע בהם את האהבה לריצה והחשק למרוץ הבא. לרצים המתקדמים אנחנו בוחרים במרוצים קצת יותר אתגריים, במרחקים שונים ובתוואי שטח משתנה".

אפקטיב קבוצת השבוע צילום: אלבום פרטי

"הקבוצה מתאימה לכל מי שהריצה בוערת ברגליו" | צילום: אלבום פרטי

האג'נדה שלנו?
"הריצה בשבילנו היא קודם כל בשביל בריאות לנפש. על מנת שנוכל לרוץ לאורך שנים, אנחנו מתקדמים בזהירות".

למה דווקא אצלנו?
"האימונים הם קבוצתיים אבל כל אחד מקבל יחס אישי ודגשים המתאימים לו. האימונים עוברים בהרבה הנאה, כיף ועידוד של חברי הקבוצה".

למי מתאימה הקבוצה?
"הקבוצה מתאימה לכל מי שהריצה בוערת ברגליו. לכאלו שתמיד חלמו להתחיל לרוץ ורוצים לעשות את צעדיהם הראשונים בעולם הריצה, או כאלו שכבר מנוסים ורוצים להשתפר ולהתקדם".

יצירת קשר:
אלי ברטפלד 054-3551150
אתר הקבוצה
פייסבוק רצים effective
מייל: [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג