קבוצת השבוע || מועדון הריצה של אדם חן

מייסד הקבוצה אדם חן, מאמן כושר וריצות למרחקים ארוכים עם ניסיון של מעל עשור בריצות ארוכות החל מ-5 ק"מ ועד למרתון.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל קבוצות השבוע של שוונג


מועדון הריצה של אדם חן

צילום: באדיבות אדם חן

מייסד הקבוצה: אדם חן, מאמן כושר וריצות למרחקים ארוכים עם ניסיון של מעל עשור בריצות ארוכות החל מ-5 ק"מ ועד למרתון.

מאמנים בקבוצה: אדם חן, קלאודיו בורשטיין, גיל בן זקן, ליאור ראופוגל, עדי ראופוגל, ורוניקה ביטן, דניאלה נועם, אור שובל.

איך קמה הקבוצה?

"ממספר בודד של חבר'ה שרצו לרוץ להנאתם, היום אנחנו מועדון של מעל 130 מתאמנים בקבוצות הריצה, הכושר והרזיה בכל הרמות".

הקבוצה במרוץ מודיעין | צילום: באדיבות אדם חן

איפה ומתי נפגשים?

"כל השבוע, מראשון עד שישי בבוקר, פעמיים ביום (כולל אימוני כוח) ובשבת ריצות נפח ארוכות".

הישגים בולטים של המועדון?

"יש בינינו פודיומיסטים גברים ונשים, יש בינינו כאלה שהתחילו לרוץ לראשונה בקבוצה והיום מסיימים מרתונים מלאים, כאלה שעושים דרך מטורפת כדי לרדת במשקל ולשנות אורחות חיים. בנוסף אנחנו עורכים תחרויות פנימיות למועדון- כמו אתגר הפלאנק – הזוכה בתחרות האחרונה נשאר בפלאנק 22 דקות".

צוות המאמנים של הקבוצה | צילום: באדיבות אדם חן

אירועי ספורט מועדפים?

"מרוץ אייל, מרתון טבריה, מרתון תל אביב, הרצליה, מודיעין, עמק המעיינות, העגור, ירושלים, הר לעמק, תנ"ך תש"ח ועוד… וכמובן מרתונים בחו"ל כמו אמסטרדם, וינה, פריז, ברלין ועוד. אנחנו רצים גם במרוצים מאורגנים לזכרם חיילים שנהרגו במערכות ישראל".

האג'נדה שלנו.

"זאת לא רק ריצה – זאת דרך חיים! אנחנו מגדירים יעדים, רצים בשביל הכיף, רצים בשביל הבריאות, רצים בשביל תוצאה, רצים בשביל הדרך, רצים בעזרת הקבוצה שנותנת לנו כוח ורצים כי אנחנו פשוט יכולים".

אימון כוח קבוצתי | צילום: באדיבות אדם חן

מטרות באופק?

"להמשיך להגשים את היעדים של חברי הקבוצה, בין אם זה תוצאה אישית, יעדי בריאות, הורדה במשקל, חיטוב ועוד. להמשיך להגדיל את הקילומטרז' מ- 5 ק"מ , ל- 10 ק"מ לחצאי מרתון למרתונים מלאים ואולטרות".

למה דווקא אצלנו?

"מעבר לריצות יש יותר מ-20 אופציות שבועיות לאימוני כוח בשעות גמישות, אירובי, אנאירובי, למתחילים, מתקדמים וכל הרמות. אנחנו נפגשים מעבר לריצות של הקבוצה לריצות בים, בילויים, ערבי גיבוש ועוד. זו קבוצת צעירה בנפש שמכניסה לחיים המון אנרגיות לחיים. יש בינינו רעות יוצאת דופן וערבות הדדית מרגשת וכמו שהגתה שלומית מקבוצת הריצה – "זאת לא קבוצה, זאת משפחה".

צילום: באדיבות אדם חן

למי מתאימה הקבוצה?

בקבוצה רצים בכל הגילאים, כאלו שהתחילו מ-0 ק"מ והגיעו לסיום מוצלח במרוצים של 5 ק"מ, 10 ק"מ, חצאי מרתון ומרתון מלא. רצים ורצות המגיעים מתחומים שונים של החיים, צעירים, בוגרים ומבוגרים, אשר כיום משלבים את הריצה כחלק משגרת היומיום שלהם. קבוצת הריצה מותאמת לכל מתאמן באופן אישי, יש לנו רצים בכל הרמות, כך שתוכלו להתאמן עם אנשים בדיוק כמוכם. בנוסף לריצות בקבוצה, יש תכנית דו-שבועית מותאמת לרץ, תוך התחשבות פרטנית ברמת הכושר שלו, באימוני העבר וההווה, בפציעות או במגבלות אחרות אם יש, על מנת להבטיח התקדמות מקסימלית ליעדים שהוגדרו".

ליצירת קשר: אדם חן 054-4930338





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג